Eli siis minulla on todella inhottava ongelma, johon en itse ole keksinyt mitään ratkaisua.
Eli, ensinnäkin latasin kerran sellaisen ohjelman kuin BSplayer ja nyt kaikki videoni, jotka olen siis digikameralla kuvannut, ovat sellaisina BSplayer kuvakkeina. Mutta se ei ole ongelma vaan, kun yritän avata näivä videoita Windows Movie Makerissa, tulee vain teksti:
Kohdetta C:\Documents and Settings\*****\Omat tiedostot\Omat kuvatiedostot\Kesä2008\Kesä2008 800.avi ei voi tuoda. Tarvittavaa pakkauksenhallintaa ei ladattu automaattisesti, koska Asetukset-valintaikkunassa olevaa Lataa pakkauksenhallinta automaattisesti -valintaruutua ei ole valittu.
Mikä siis avuksi? Itse en todellakaan ole mikään tekniikan ihmelapsi joten kiltit auttakaa! :
Ongelmia pakkauksenhallinnan(?) ja videoiden tuomisen kanssa. Apua?
2
1272
Vastaukset
- Digiootti
On ainakin pari ratkaisuvaihtoehtoa tähän kertomaasi ongelmaan.
1. Poista BS-player, ellet sitä välttämättä tarvitse. Poiaminen tapahtuu ohjaupaneelin lisää ja poista sovelluksella.
2. Tee niinkuin Media Player pyytää, eli käy laittamassa ruksi pakkauksenhallinnan automaattiseen lataukseen.
Tee näin:
Avaa Meda Player, Klikkaa ylärenasta Toisto. Auenneesta valkosta klikkaa Lisäasetukset. Siellä näkyy se teksti Lataa pakkauksenhallinta automaattisesti. Laita sinne ruksi ja klikkaa OK.- peppi
Laitoin pakkauksenhallinnnan-kohtaan raksin, mutta sillä ei ollut vaikutusta:/
Yritin toistaa videoita media playerillä, mutta ne eivät näkynyyt ja virhe oli kuulemma pakkauksenhallinnassa. No, painoin WWW-ohje, sanottiin että sieltä voisi ehkä pakkauksenhallinnan ladata. Ja tälläinen sivu aukeni...
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/webhelp/default.aspx?&mpver=11.0.5721.5230&id=C00D10D1&contextid=84&originalid=C00D10D1&codec=XVID
mitähän kummaa tuosta pitäisi painaa, että pakkauksenhallinan saisi?
-Jos te voisitte vähän vielä auttaa kun en englantia juuri ymmärrä ja olisi tosi kivaa saada videot näkymään ja muokattavaksi movie makeriin!(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869