Todennäköisesti tää on jo Suomi24:llä ollu pitkään mutta mulle se on ihan samantekevää. Pääasia että mahdollisimman moni lukee tän tästä ja Googlettamalla löytää varoituksen otsikossa mainitusta paskasta.
Eli ÄLKÄÄ LADATKO TAI ASENTAKO GALA PLAYER NIMISTÄ VAKOILU/SPYWARE/PASKAOHJELMAA
Missä sitten törmäätte tähän? Jos satut saamaan videon joka avattaessa näyttää vaan tekstiä tyyliin tiedostotyyppiä ei tueta, lataa galaplayer-soitin jne. teksti saattaa vaihdella, ÄLKÄÄ VAAN LADATKO MITÄÄN OHJELMAA MAINITUSTA PAIKASTA. Huomaat että videon aikalaskuri käy koko ajan eli koko video on pelkkää pysäytyskuvaa samalla tekstillä. Poistakaa tommoset filut älkääkä levitelkö niitä.
Galaplayer
gfhfhfgh
2
665
Vastaukset
- achtung! warning!
jos saat videon, jossa avatessa lukee ainoastaan "Incompatible media player! please visit load. galaplayer.com"." kyseinen video on sikamaista kusetusta, jonka tarkoituksena on saada sinut lataamaan koneellesi erittäin vahingollinen vakoiluohjelma joka avaa koneesi muiden käyttöön. Lue lisää http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/712049
- spyware/trojans
Gala Player contain very hazardous spyware/malware scripts and trojans, do not instal it!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866