Stella maris

La senora finlandesa

Nyt kaivataan kommentteja Stella maris hotellista.
hotelli on siis fuengirolassa.

kaikki ja -
hotellista ja itse fuengirolasta.
ovatko rannat muuten siistejä ja mikäs mahtaa olla yleisesti meduusa tilanne?

ja mielipide kohteista fuengirola vs marbella????

muchos gracias näin ennakkoon!

12

5737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähellä siistit rantsut

Eli kiva hotelli, siisti, ihan meren vieressä Paseolla. Ranta lähellä ja hyvä ruokapaikka nimeltään Florido aivan kulman takana.

Meduusoista en tiedä, mutten ole kuullutkaan että niitä nyt olisi.

Se on sitten muchAs gracias =)

• ka.pa

on sen verran viileätä, että ne istuu baarissa.

• Fugen asukas

Stella on riittävän siisti ja hyvällä sijainnilla. Unohda meri tähän vuodenaikaan, siellä ei ui avantouimarikaan. Alakerrassa löytyy kuntosalikin! Vieressä yksi edullisimmista marketeista nimeltään Mercadona. Hinta/laatusuhde kohdallaan.

Marbeillaan kannattaa suunnata jos olet "hyvin toimeentuleva". Tavallinen duunari viihtyy Fugessa paremmin. Itse valitsisin kyllä kuitenkin mieluiten Torren.

• stellamaris

Mielipiteeni on: fuengirola.

Kaupungissa on jotakin sellaista idyllsitä josta vaan pidän!

Olin 2 viikkoa kesäaikaan Stellassa muutama vuosi sitten. Menisin uudestaan heti kun vaan voin. Pidän erityisesti merinäköalasta. Lisäksi oli upeata mennä rannalle bikineissä ja pyyhe ympärille kietaistuna ottaan aurinkoa, kun hotellin ovelta oli matkaa vain 5-10 metriä hiekalle.

Hissejä on useampi siinä alhaalla joten ei tarvii kauaa odottaa. Mercadona-kauppa (vertaa iso k-kauppa suomalaisittain) on siinä 30 metrin päässä heti Stellan takana. Joten pitkää matkaa ei tartte sapuskoja kantaa. Jos pakastettavaa tuot, niin muista laittaa pakastin lokeron säätö maksimiin. Itse en sitä huomannut ja jätskit oli kohtalaisen pehmeitä.:)

Meri ja ranta mielestäni siisti. Sehän on siinä lähellä Atlanttia joten jos tattuu tuuli puhaltaan sopivalta suunnalta tai iso laiva työntää jätteensä mereen Fugen kohdalla, niin voi olla sotkua ja muovipussia. Kesällä kun olin, niin traktorit siivosivat rantaa joka aamu. En tiedä miten on talvella.

Huoneet on aika pelkistettyjä mutta kyllä minulle riitti ja se tarpeellinen mitä tarvisee on kyllä niissä, keittolevyineen. Parvekkeilla (minulla oli parvekkeellinen meri näköala) oli suojaa naapuriin, joten siellä sai olla rauhassa. Jos otat Stellan takapuolelta huoneen, se näyttää vuoristoon, jos ihan ok, jos ehdottomasti tykkäät vuorista. Kuitenkin Stellan se erikoisuus on meri ja merinäköala joka on HULPPEA! Olin aivan sanaton kun näin ne näköalat. Olin seitsemännessä kerroksessa. Tuntui hurjan korkealle katsella sieltä asti alas, mutta se oli mielestäni korkein mitä kannatti ottaa. Otin aikaisin matkan joten sain toivomukseni mukaisen sijainnin huoneelle. On siellä 12. kerroksessa huoneistoja myös ja uskoisin vaan että vähempi kuuluu melu kadulta ja horisontti ulottuu vaan kauemmaksi.

Uima-allan on pieni. Tosin en tiedä onko talvella (jos siis talvella olet menossa?) käytössä tai onko mahdollisesti lämmitetty. Baarin läpi eis saanut mennä silloin uima-altaalle huoneista. Piti mennä kadun kautta..ilmeisesti häiritsi ruokailijoita tms.

Olin huipputyytyväinen kaikkeen.
      Mitä muuta haluaisit tietää?

• La segnora finladesa

Suurkiitokset kaikille vastauksista, kiva että tänne syntyi keskustelua :)

Ilmeisesti aloitus oli huono ja tai sitten olen liian aikaisin liikkeellä.
        olen suunnitellut meneväni ensi kesänä costa del solille, en siis nyt.
        lomalta toisiaan haluan sitä aurinkoa :)

tuo stella maris kyllä houkuttelee, sijainti taitaa olla mitä mainioin?
        muita hotellisuosituksiakin vastaanotan, aurinkomatkoilla näyttää olevan paljon ns. lomahuoneistoja fuengirolassa, onko niistä kokemuksia?

joku suositteli torrea?Miksi?
        ja onko fugella ja toreella suurikin ero?

p.s.emme ole bilettäjiä,iltaisin ruokailu ja käppäily riittää meille :)

alkaako muuten costa del solin suosio hiipumaan,kun esim.. finnmatkat eivät tee ollenkaan sinne matkoja enää? vai onko omatoimimatkailu lisääntynyt niin paljon.

• kesällä siellä
        La segnora finladesa kirjoitti:

muita hotellisuosituksiakin vastaanotan, aurinkomatkoilla näyttää olevan paljon ns. lomahuoneistoja fuengirolassa, onko niistä kokemuksia?

alkaako muuten costa del solin suosio hiipumaan,kun esim.. finnmatkat eivät tee ollenkaan sinne matkoja enää? vai onko omatoimimatkailu lisääntynyt niin paljon.

Voin kyllä ihan suositella Stella Marista, just kaikki välttämätön löytyi ja kätevä oli hakea evästä tosiaan kiven heiton päästä kaupasta. Ihan rannalla ja sijainti ei vois parempi olla! Suosittelen vielä REFLA-ravintolaa, suomailaisittain :) Halvalla pääsee junalla liikkumaan tuota aurinkorannikkoa, torreenkin lyhyt matka. Torre mun mielestä vähän biletys paikka enempi, mutta makunsa kullakin.

• paikka mielestäni
        kesällä siellä kirjoitti:

Voin kyllä ihan suositella Stella Marista, just kaikki välttämätön löytyi ja kätevä oli hakea evästä tosiaan kiven heiton päästä kaupasta. Ihan rannalla ja sijainti ei vois parempi olla! Suosittelen vielä REFLA-ravintolaa, suomailaisittain :) Halvalla pääsee junalla liikkumaan tuota aurinkorannikkoa, torreenkin lyhyt matka. Torre mun mielestä vähän biletys paikka enempi, mutta makunsa kullakin.

on keskustan kirkkoaukio. Sen ympäristössä ovat myös parhaat kaupat. Muista myös markkinat ja tietysti kannattaa käydä sekä Torremolinosissa ja Malagassa.

Torressa on paljon kivoja aukioita ja upeita puistojakin löytyy. Carijuelan alueella on hyviä ravintoloita ja rantakadun lähellä ei ole autoja.

• stellamaris
        La segnora finladesa kirjoitti:

Torremolinoksessakin olen ollut viikon. Hotelli oli hyvä, parvekkeellinen Bajondillo. Tjäreborg tekee matkoja sinihen hotelliin. Oli likellä etten tuossa muutamaa viikkoa sitten ottanut äkkilähtöä kyseiseen hotelliin kun niitä oli tarjolla.:) Päätin sitten jäädä Suomeen.

Torremolinoksen Bajondillon hotellin uima-allas on upeampi kuin Stellan. Stellalla se on aika pieni ja ahtaaseen ahdettu. Bajondillo on myös keskeisellä paikalla. Siitä pääsee hyvin syömään ja keskustaan.

mutta, mutta, mutta...nyt tulee se Torren negatiivinen puoli. Nimittäin siellä pitää kiivetä hurjasti jos rannan hotelleista haluaa keskikaupungille. Jos keskikaupungilta haluaa vielä eteenpäin niin sielläkin pitää lisää kiivetä. Minulle se on ongelma. Jos pidätte kiipeilystä niin ok!

Kuvailit että pidät rauhallisesta menosta. Ehkä olisi parempi Fuengirola. Se on ihanan tasainen. Kun kesällä kerran menette, niin Torressa on meno aikamoista ainakin niillä baari alueilla. Siellä on enemmän nuoria. Marbellasta en osaa sanoa, koska en ole siellä asustellut. Tosin käynyt vain päivän verran.

Tosiaan vastauksia kysymykseesi:
        Stellan sijainti ON mitä mainioin. Kun kesällä menet, niin varaa ajoissa ja ota merinäköala parvekkeella. Ehdottomasti.

Mielestäni Fugen ja Torren ero on kuin yö ja päivä. Keskusta on suunniteltu erillä lailla.

Fugessa on mielestäni minulle esim. ne sopivimmat ruokailupaikat. Torre on suunniteltu ja rakennettu sinne vuoren päälle joka kohoaa suoraan rannasta. Ranta on Torressakin nykyään tosi siististi rakennettu ja palmukeitaita istuteltu sinne. On ranta alue siellä hieno. Ranta on ehkä samaa tyyliä kuin Fuengirolassa.

Vaikeaa sanoa mihin tykästytte! Molemmissa on omat omaleimaisuutensa.

En tiedä onko hiipumassa suosio, mutta Dubaihin näyttää pääsevän halvalla. Sitä halpuutta monet turistit etsivät. Yleensä koko matkailuala näyttää hiljenevän ja se näkyy myös costan turismissa. Toki kun siellä aurinkorannikolla on niin paljon suomalaista valikoimaa ja asunnon vuokraajia niin jospa ihmiset vuokraa suoraan niistä.

• Sielläkäynyt

maku jäi Stella Mariksesta ja Fuengirolasta. Eikä niitä meduusoja näkynyt kertaakaan kahden viikon aikana, en tiedä mistä ihmiset saa päähänsä että niitä siellä olisi. :D Ihan loistava paikka!

• hb1

huono hoteeli toi Stella Maris, suihkuissa ei oo paljoo paineita ja huonot sängyt ja pyyheliinoja ei vaihdeta kunnolla, saa tapella siivoojien kanssa että antavat puhtaat pyyhkeet ja ei siivousta juuri nimeksikään, en suosittele muutakuin juopottelemaan lähteville...

• stella maris

Oltiin viime kesänä kyseisessä hotellissa ja oltiin tosi tyytyväisiä. Kauppa oli tosiaankin vain nurkan takana ja siellä oli hyvät valikoimat. Alakerrassa on ravintola aioli josta pidimme myös, tosin ravintoloita on lähes vieri vieressä rantakadulla että siitä vain valikoimaan. Menisimme ehdottomasti toistekkin, tänä vuonna tosin kokeilemme eri maata. Uima-allas ei ole koolla pilattu, mut ajaa kyllä asian. Ainakin viime kesänä rannat putsattiin joka aamu, mut ihan rantavedessä oli todella teräviä kiviä, ja hiekka tuhat asteista:) Eli uimatossut tai jotkut lipilapit on kätevät. Olette ehkä jo matkalla olleet, mutta oli pakko kirjoittaa koska itse oltiin todella tyytyväisiä Stella Maris hotelliin... Suosittelen!!!

• Edellinen kirjoittaja

Sanoi sopivan ainoastaan juopottelemaan lähteville ko. hotellia.

Oliko viinansaannissa vaikeuksia ja löytyikö tarpeeksi läheltä? Entä hinnat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      66
      3659
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      3051
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      124
      2413
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      13
      1586
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1462
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1346
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1110
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      999
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      832
    Aihe