suurin???

...-imp-...

Saas nähdä kuinka kauan menee, ennen kuin joku mäskisäkki saa tästäkin makkaraperunapuukenkäylipainotohelointi yms. vittuiluriidan, mut yritetään nyt edes...

Kertokaas arvon kollegat kellä on tietoa:
Mikä on maailman suurin kuljetus/huolintaliike?

24

10382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä sanotte

      Vaikka taloustilanne onkin viimeaikoina heikentynyt, niin kyllä se Viita-yhtiöt taitaa edelleen olla. Toisena lienee Kiitolinja, Sitten DHL ja Shenker. Näin päättelen siitä että mitä kalustoa teillämme eniten tulee vastaan.

      • kumminkin ole

        senkkeri eikä mikään viita-yhtiöt...


      • meni sori
        kumminkin ole kirjoitti:

        senkkeri eikä mikään viita-yhtiöt...

        DHL on Schenkkeriä suurempi


    • huolitsija

      On tanskalainen Maersk.

      • hynääkin

        Arnold Mærsk McKinney Møller ei silti taida olla enää Tanskan rikkain mies vaan toiseksi rikkain. Joku Lego-ukko on tainnut päästä edelle.

        Arskalla ei ehkä ole enää hirveästi aikaa nauttia rikkauksistaan: mittarissa on jo 95 ikävuotta.

        Mies rankattiin 2006 maailman 84. rikkaimmaksi ihmiseksi:
        http://www.forbes.com/lists/2006/10/CWOY.html


    • mä vaan...

      luin kauppalehdestä

    • vastaus.

      DHL on suurin.

      • vlade

        kyllä suomessa se taitaa suurin olla nordea rahoitus...


      • kylläkin,

        Taitaa olla moni edellä kuitenkin, FedEx, UPS, maersk, ym ym, Suomessa kyllä varmaan DHL, mutta ei worldwide


      • vastasit
        kylläkin, kirjoitti:

        Taitaa olla moni edellä kuitenkin, FedEx, UPS, maersk, ym ym, Suomessa kyllä varmaan DHL, mutta ei worldwide

        Kyllä aiempi oli oikeassa. Kun otetaan huomioon DHL:n omistamat yritykset, niin se on maailman suurin.Toisena tulee Schenker.


    • FL6

      suurin kuljetusliike on Globetrotter. Niillä on kaikki autot Volvoja ja ne ajaa tukeista kemikaaleihin. Ainaskin näitä Globetrotterin autoja on paljon. Eikös se ole liikkeen nimi joka on auton "otsassa"?

      • Ex svea

        sakemanni oli menneinä vuosina lastaamassa samassa paikassa ruotsissa ja kysyi, että miten iso firma tämä " kuljetusliike " on kun lukee melkein jokaisessa härmäläisessä autossa. Samaan hengenvetoon ihmetteli myös sitä, että mixi suomalaiset semu-ukot on koko ajan koomassa jos tulee pienikin paussi. Ekaan kysymykseen annoin selventävän vastauksen toiseen...


    • että Suomi on

      maailma! Sehän selittää miksi Suomalaiset ei matkustele koska eivät tiedä että maailma on Suomea isompi alue!

    • paketteja

      on tis upilla tai frakilella.

      • on vähemmän suomalaisen olo...

        Mutta yksi suurimmista kuitenkin ellei suurin


    • kyselet

      Yritäppä itse hakea vaikka googlella vastausta kysymykseesi. Täältä kun kysyt niin et varmaan oikeata vastausta saa, vaan näitä pelkkiä arvauksia kuskeilta, jotka tietävät mukamas kaiken.

      • öööpöö

        Taitaa olla schenker (Kiitolinja) suomen/euroopan suurin huolitsijaliike maa, meri, ilmateítse, rautatie kuljetuksissa... Mutta mailmanlaatuisesti taas DHL on isompi.


      • ööppöö
        öööpöö kirjoitti:

        Taitaa olla schenker (Kiitolinja) suomen/euroopan suurin huolitsijaliike maa, meri, ilmateítse, rautatie kuljetuksissa... Mutta mailmanlaatuisesti taas DHL on isompi.

        Mitä tällä tiedolla kukaan tekee?
        Miten tämä vaikuttaa kenenkään henk.koht. elämään?
        Yhtä turhaa skeidaa kuin kaikki beebeet, idolsit ja maajussien huorat.
        Tähän nyt saa vastata joku kohukaunotar, salarakas, muuten vain utelias, naapuri tai isä meidän joka on typerämpi kuin teidän kaikkien äidit yhteensä.
        ..tuttaa.

        Melkein asia unohtui:
        Kertokaa oi te viisaat kummassa on pidemmät sylinterikannen pultit?
        Mun mielestä Scaniassa, mutta onko kuitenkin Volvossa. Vai onko pisimmät Rellussa, mites Man? Ehkä Iveco... Tai Daf?


      • -imp-

        Joo, yritin kyllä kuukkelilla,mutta mitään järkevää vastausta en saanut. Siksi ajattelin sohaista kepillä kusiaispesää ja kysäistä täältä. Ja ne hyvät arvuksetkin on parempia, kun toi sun "vittuako täältä kyselet"...


      • -imp-
        ööppöö kirjoitti:

        Mitä tällä tiedolla kukaan tekee?
        Miten tämä vaikuttaa kenenkään henk.koht. elämään?
        Yhtä turhaa skeidaa kuin kaikki beebeet, idolsit ja maajussien huorat.
        Tähän nyt saa vastata joku kohukaunotar, salarakas, muuten vain utelias, naapuri tai isä meidän joka on typerämpi kuin teidän kaikkien äidit yhteensä.
        ..tuttaa.

        Melkein asia unohtui:
        Kertokaa oi te viisaat kummassa on pidemmät sylinterikannen pultit?
        Mun mielestä Scaniassa, mutta onko kuitenkin Volvossa. Vai onko pisimmät Rellussa, mites Man? Ehkä Iveco... Tai Daf?

        Loppumaton tiedonhalu...

        Kokeile joskus

        tekee hyvää...


    • Heippaaa

      Vitun mulkut Saatana

    • Anonyymi

      oikea vastaus DHL

    • Anonyymi

      Hunttalan Matti, osti koko Suomen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe