kymmeniä tuhansia (ei samanaikaisesti). Alkuvaiheessa käyttäjiä muutamia satoja.
Tarvitsisin vain kotisivutilaa tarpeksi, kaksi nimipalvelinta ja vaikkapa Apache-serverin kotisivuille, että saa vähän vuorovaikutteisuuttakin ja tallennettua sekä haettua määrämuotoista tietoa.
Sisältyykö kotisivutilaan yleensä myös tietokannan käyttömahdollisuus?
Kotisivujen, monimutkaistenkin tekeminen ei kovin tuota ongelmia meikänaiselle, jos vain noi serverit olisivat sellaisia, mitä tarvitsen.
Mutta raakaa kotisivutilaa! Eikö sillä saa vain tilaa, jonne lykätä HTML-sisältöä? Entä kun haluaa kunnon vuorovaikutteiset yhdistyksen kotisivut? Mitä palveluntarjoajalta pitää vaatia?
verkkkotunnuksen osaan jo rekisteröidä (teoriassa).
Kotisivutilaa ja 2 nimipalvelinta. WWW-sivujen
käyttäjiä mahdollisesti
3
328
Vastaukset
- että saisi ne
nimipalvelimet(Ficoran vaatimat 2)?
Yhdistyksen budjetti kun menee toistaiseksi minun omasta kukkarostani.- Verkot suoriksi
Kysymyksistä päätelleen taitaa olla parempi, että otat palvelun valmiina Suomesta. Myös verkkotunnuksen.
Katos vaikka http://www.copperland.fi/internet.htm on aika edullisia paketteja tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605