Karkeakarvainen saksanseisoja
Jysky-tyttö, 1 v., etsii pikaisesti uutta hyvää
kotia isännän jatkuvan reissaaminen vuoksi.
Yhteystiedot: Pekka 0400-761731 (Ähtäri)
Annetaan saksanseisoja-narttu
9
13401
Vastaukset
- teiman221
mä voin ottaa koska saa hakee mistä ja saako hoito tavaroita mukaan esim panta hihna yms... onko koira koulutettu et pysyy pihas
- Koulutus ei periydy
Koulutettavuus ei ole loppuiäksi opittu asia, joka pysyy muistissa ja seuraa uuteen kotiin jos ei sitä itse ylläpidä.
- teiman221
niin koska voin koiran hakea teiltä
- 18+9
Kattokaapa joskus niitä päivämääriä. Tuo aloitusviesti on kirjoitettu 12 vuotta sitten liekö koira enää edes elossa. MIKSI PITÄÄ NOSTELLA VANHOJA VIESTEJÄ???
- rehelliseen kotiin?
Onko koira sirutettu ja onko eläinlääkärin tarkastama? Entä lonkkakuvat?
Voisin tulla ens viikonloppuna katsomaan. Olisiko mahdollista vaihtaa johonkin? Minulla olisi antaa vaihdossa gigantista ostettu ja vain vähän käytetty liesi. tuommonen http://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/liedet/RMK505/rosenlew-rmk505-lattialiesi-50-cm
minulla on entisestään rotuajokoira.- Anonyymi
Hohhoijjj oikeesti
- Anonyymi
Omistan seisoja-uroksen. Nyt olisi tarve saada sille narttu. Soitan heti yöllä.
- Anonyymi
Onpa hauskaa.
- Anonyymi
Hei Pekka, tulemme Ähtäriin viikonloppuna hakemaan Jyskyä. Kiitos jo etukäteen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029