Karkeakarvainen saksanseisoja
Jysky-tyttö, 1 v., etsii pikaisesti uutta hyvää
kotia isännän jatkuvan reissaaminen vuoksi.
Yhteystiedot: Pekka 0400-761731 (Ähtäri)
Annetaan saksanseisoja-narttu
9
14021
Vastaukset 9
- teiman221
mä voin ottaa koska saa hakee mistä ja saako hoito tavaroita mukaan esim panta hihna yms... onko koira koulutettu et pysyy pihas
- Koulutus ei periydy
Koulutettavuus ei ole loppuiäksi opittu asia, joka pysyy muistissa ja seuraa uuteen kotiin jos ei sitä itse ylläpidä.
- teiman221
niin koska voin koiran hakea teiltä
- 18+9
Kattokaapa joskus niitä päivämääriä. Tuo aloitusviesti on kirjoitettu 12 vuotta sitten liekö koira enää edes elossa. MIKSI PITÄÄ NOSTELLA VANHOJA VIESTEJÄ???
- rehelliseen kotiin?
Onko koira sirutettu ja onko eläinlääkärin tarkastama? Entä lonkkakuvat?
Voisin tulla ens viikonloppuna katsomaan. Olisiko mahdollista vaihtaa johonkin? Minulla olisi antaa vaihdossa gigantista ostettu ja vain vähän käytetty liesi. tuommonen http://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/liedet/RMK505/rosenlew-rmk505-lattialiesi-50-cm
minulla on entisestään rotuajokoira.- Anonyymi
Hohhoijjj oikeesti
- Anonyymi
Omistan seisoja-uroksen. Nyt olisi tarve saada sille narttu. Soitan heti yöllä.
- Anonyymi
Onpa hauskaa.
- Anonyymi
Hei Pekka, tulemme Ähtäriin viikonloppuna hakemaan Jyskyä. Kiitos jo etukäteen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711482
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 37516
- 124513
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479