Celeste vaateliike

Oprissa

Kauppakeskus Oprissa avattu uusi Celeste muotiliike joka mainostaa itseään kansainvälisen ja suomalaisen muodin erikoisliikkeenä.
Onko teillä kokemuksia ko. liikkeestä ja mikä on hintataso yleisesti ottaen? Riittääkö tavallisen duunarin rahat vai ovatko tuotteet hinnoilteltu "venäläisittäin"?

27

6597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fcdsff

      ,,,laatu maksaa aina
      Tavara on laadukasta !!!

    • oman kaupungin asukas

      Kävin liikkeessä. On tosi laadukkaita ja muodikkaita vaatteita, kenkiä koruja sun muita. Hinnat on pilvissä mutta toivotaan, että maksavia asiakkaita löytyy. Todella muodikkaat housut 130 euroa, merkkikengät sellaista 230 euron luokkaa ja takit sellaista 450 euron luokkaa. Kaunista mutta kallista.

    • Maija-Liisa

      Hienot kotisivut ja laadukkaat mutta hinnakkaat tuotteet. Laatu siis maksaa!!
      Toivotaan, että maksavia asiakkaita löytyy...

    • oma maa mansikka

      Kenkiä löytyy mm. Minna Parikka ja Tara Jarmon Desing. On todella upeita kenkiä, saakohan niitä tällä seudulla mistään muualta? Ja upeita koruja on myös valikoimassa, Oxxo Desing ja Miss Dee Desing.

      • SL fani

        on liikkeessä myynnissä myös edullista Soaked in Luxurya, jossa usein vaihtuva mallisto ja hinnat alkaen 20 €. Tuttu mallisto kuitenkin muotilehtien sivuilta. Kai nuo Minna Parikat ja IVANAt maksaa, kun ovat suomalaista huippudesingia ja tosi laadukkaita. Musta tarjolla isolla hintahaitarilla huippumerkkejä.


    • norminainen

      Olen jo piipahtanut uudessa Celestessä. Raikas tuulahdus täysin uutta Lappeenrantaan. Kerroin mitä suunnilleen etsin ja yhdessä löysimme "minun" vaatteen. Maksaa, mutta on pitemmän ajan sijoitus itselleni ja sain lisäksi kaipaamaani asiakaspalvelua.

      • Seija-

        Pitää itsekin mennä käymään.

        Googlen kautta löysin Celesten kotisivutkin, http://www.muotiayllasi.fi


    • Anonyymi

      Eri liike kun netin Celest'es, kiinakamaa😭😭😭😭😭

      • Anonyymi

        Juuri näin


    • Anonyymi

      Siis mistä laadusta te puhute? Sain seurankakoodin ja paketti tulossa made on China suuri pettymys sille heidän sivulla ei ollut mitään merkintöjä että paketti tulee Kiinasta kuin siinä luki toimitus 2-3 päivää ,tosiaan huijausta! Kesää on kohta ohi ja turha sitä mekkoa oli tilata ,kai nämä kootkin saa yllätä ja katsotaan miten ommeltuja.

      • Anonyymi

        Tilasin 20.7. tuli pe 26.8...petyin...ei vastannut kuvan mekkoa, olen lähettänyt viestiä palautuksesta! Ei vastausta?


      • Anonyymi

        Tilasin kesäkuussa pari vaatekappaletta kyseisestä Celeste's verkkokaupasta. Oletin kyseessä olleen luotettavan tahon, koska toimii yhteistyössä Klarnan kanssa. Yleensä Klarnan kanssa on kaikki toiminut ja palautukset sujuu maksutta tuotteiden mukana tulleiden ohjeiden avulla.
        Tilaamiani tuotteita ei kuulunut muutamaan viikkoon ja Klarna ilmoittaa laskun erääntymisestä. Ilmoitin etten ole saanut kyseistä toimitusta, niin laittoivat laskun taukotilaan.
        Viime viikolla, yli kahdeksan viikon odotuksen jälkeen tuli ilmoitus Postilta noudettavasta paketista. Nähtyäni paketin, en uskonut sen sisältävän tilaamiani tuotteita. Se oli n. A5 kokoinen tiukkaan pakattu, harmaa muovipussi. Tuhruisessa osoitekentässä luki Liettua.
        Avattuani lähetyksen olin purskahdin nauramaan. Olin tilannut mekon ja kokohaalarin, jotka kyllä kuvissa oli oikean ihmisen päälllä, mutta näitä pakkauksesta löytyneitä tuskin voisi pukea kenenkään päälle. Materiaalit olivat ihan jotain muuta kuin kuvien vaatteissa. Jotain seitin ohutta riepua, jonka kyllä mahtui pakkaamaan vaikka A4 kirjekuoreen. Siinä vaiheessa tajusin tuotteiden olevan jotain kiinapaskaa, josta olin kuullut kerrottaavan. Mitään lomakkeita, tai palautusohjeita ei lähetys sisältänyt. Laitoin Celeste'sille s-postia ja kerroin palauttavani tuotteet ja pyysin ohjeita palautukseen. Vastaus tuli ihan parissa päivässä. Osoite Kiinaan, johon tuotteet piti palauttaa ap. pakkauksessa ja vaatimuksena seurantakoodi lähetykselle. Palautus piti maksaa itse. Ei yllätykset tähän loppuneet. Posti ilmoitti lähetyksen hinnaksi 59€!!! Jätin lähettämättä. Otin yhteyden Klarnaan ja kerroin heille kokemukseni. Tutkivat nyt asiaa siellä ja ovat yhteydessä tavaran toimittajaan.
        Ilmaisin myös varsin selvästi Klarnalle, mitä mieltä olin siitä että he toimivat näin kyseenalaisen toimittajan kanssa yhteistyössä ja miten se syö myös heidän yrityksensä uskottavuutta. Nyt sitten odotellaan. Kerron myöhemmin miten kävi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin kesäkuussa pari vaatekappaletta kyseisestä Celeste's verkkokaupasta. Oletin kyseessä olleen luotettavan tahon, koska toimii yhteistyössä Klarnan kanssa. Yleensä Klarnan kanssa on kaikki toiminut ja palautukset sujuu maksutta tuotteiden mukana tulleiden ohjeiden avulla.
        Tilaamiani tuotteita ei kuulunut muutamaan viikkoon ja Klarna ilmoittaa laskun erääntymisestä. Ilmoitin etten ole saanut kyseistä toimitusta, niin laittoivat laskun taukotilaan.
        Viime viikolla, yli kahdeksan viikon odotuksen jälkeen tuli ilmoitus Postilta noudettavasta paketista. Nähtyäni paketin, en uskonut sen sisältävän tilaamiani tuotteita. Se oli n. A5 kokoinen tiukkaan pakattu, harmaa muovipussi. Tuhruisessa osoitekentässä luki Liettua.
        Avattuani lähetyksen olin purskahdin nauramaan. Olin tilannut mekon ja kokohaalarin, jotka kyllä kuvissa oli oikean ihmisen päälllä, mutta näitä pakkauksesta löytyneitä tuskin voisi pukea kenenkään päälle. Materiaalit olivat ihan jotain muuta kuin kuvien vaatteissa. Jotain seitin ohutta riepua, jonka kyllä mahtui pakkaamaan vaikka A4 kirjekuoreen. Siinä vaiheessa tajusin tuotteiden olevan jotain kiinapaskaa, josta olin kuullut kerrottaavan. Mitään lomakkeita, tai palautusohjeita ei lähetys sisältänyt. Laitoin Celeste'sille s-postia ja kerroin palauttavani tuotteet ja pyysin ohjeita palautukseen. Vastaus tuli ihan parissa päivässä. Osoite Kiinaan, johon tuotteet piti palauttaa ap. pakkauksessa ja vaatimuksena seurantakoodi lähetykselle. Palautus piti maksaa itse. Ei yllätykset tähän loppuneet. Posti ilmoitti lähetyksen hinnaksi 59€!!! Jätin lähettämättä. Otin yhteyden Klarnaan ja kerroin heille kokemukseni. Tutkivat nyt asiaa siellä ja ovat yhteydessä tavaran toimittajaan.
        Ilmaisin myös varsin selvästi Klarnalle, mitä mieltä olin siitä että he toimivat näin kyseenalaisen toimittajan kanssa yhteistyössä ja miten se syö myös heidän yrityksensä uskottavuutta. Nyt sitten odotellaan. Kerron myöhemmin miten kävi.

        Tähänhän sitä ollaan menossa kun kivijalkakaupat häviää ja kainenlaista keppaheikkiä ilmestyy verkkokaupaan, mutta seuraan mielenkiinnolla lopputulosta muista laittaa kuinka kävi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin kesäkuussa pari vaatekappaletta kyseisestä Celeste's verkkokaupasta. Oletin kyseessä olleen luotettavan tahon, koska toimii yhteistyössä Klarnan kanssa. Yleensä Klarnan kanssa on kaikki toiminut ja palautukset sujuu maksutta tuotteiden mukana tulleiden ohjeiden avulla.
        Tilaamiani tuotteita ei kuulunut muutamaan viikkoon ja Klarna ilmoittaa laskun erääntymisestä. Ilmoitin etten ole saanut kyseistä toimitusta, niin laittoivat laskun taukotilaan.
        Viime viikolla, yli kahdeksan viikon odotuksen jälkeen tuli ilmoitus Postilta noudettavasta paketista. Nähtyäni paketin, en uskonut sen sisältävän tilaamiani tuotteita. Se oli n. A5 kokoinen tiukkaan pakattu, harmaa muovipussi. Tuhruisessa osoitekentässä luki Liettua.
        Avattuani lähetyksen olin purskahdin nauramaan. Olin tilannut mekon ja kokohaalarin, jotka kyllä kuvissa oli oikean ihmisen päälllä, mutta näitä pakkauksesta löytyneitä tuskin voisi pukea kenenkään päälle. Materiaalit olivat ihan jotain muuta kuin kuvien vaatteissa. Jotain seitin ohutta riepua, jonka kyllä mahtui pakkaamaan vaikka A4 kirjekuoreen. Siinä vaiheessa tajusin tuotteiden olevan jotain kiinapaskaa, josta olin kuullut kerrottaavan. Mitään lomakkeita, tai palautusohjeita ei lähetys sisältänyt. Laitoin Celeste'sille s-postia ja kerroin palauttavani tuotteet ja pyysin ohjeita palautukseen. Vastaus tuli ihan parissa päivässä. Osoite Kiinaan, johon tuotteet piti palauttaa ap. pakkauksessa ja vaatimuksena seurantakoodi lähetykselle. Palautus piti maksaa itse. Ei yllätykset tähän loppuneet. Posti ilmoitti lähetyksen hinnaksi 59€!!! Jätin lähettämättä. Otin yhteyden Klarnaan ja kerroin heille kokemukseni. Tutkivat nyt asiaa siellä ja ovat yhteydessä tavaran toimittajaan.
        Ilmaisin myös varsin selvästi Klarnalle, mitä mieltä olin siitä että he toimivat näin kyseenalaisen toimittajan kanssa yhteistyössä ja miten se syö myös heidän yrityksensä uskottavuutta. Nyt sitten odotellaan. Kerron myöhemmin miten kävi.

        Minä tilasin mekon 17.7 sain sen 30.8. Ei vastannut todellakaan kuvaa eikä kokoa. Kerro, mitä vastasivat, en ole vielä Klarnan laskua maksanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin kesäkuussa pari vaatekappaletta kyseisestä Celeste's verkkokaupasta. Oletin kyseessä olleen luotettavan tahon, koska toimii yhteistyössä Klarnan kanssa. Yleensä Klarnan kanssa on kaikki toiminut ja palautukset sujuu maksutta tuotteiden mukana tulleiden ohjeiden avulla.
        Tilaamiani tuotteita ei kuulunut muutamaan viikkoon ja Klarna ilmoittaa laskun erääntymisestä. Ilmoitin etten ole saanut kyseistä toimitusta, niin laittoivat laskun taukotilaan.
        Viime viikolla, yli kahdeksan viikon odotuksen jälkeen tuli ilmoitus Postilta noudettavasta paketista. Nähtyäni paketin, en uskonut sen sisältävän tilaamiani tuotteita. Se oli n. A5 kokoinen tiukkaan pakattu, harmaa muovipussi. Tuhruisessa osoitekentässä luki Liettua.
        Avattuani lähetyksen olin purskahdin nauramaan. Olin tilannut mekon ja kokohaalarin, jotka kyllä kuvissa oli oikean ihmisen päälllä, mutta näitä pakkauksesta löytyneitä tuskin voisi pukea kenenkään päälle. Materiaalit olivat ihan jotain muuta kuin kuvien vaatteissa. Jotain seitin ohutta riepua, jonka kyllä mahtui pakkaamaan vaikka A4 kirjekuoreen. Siinä vaiheessa tajusin tuotteiden olevan jotain kiinapaskaa, josta olin kuullut kerrottaavan. Mitään lomakkeita, tai palautusohjeita ei lähetys sisältänyt. Laitoin Celeste'sille s-postia ja kerroin palauttavani tuotteet ja pyysin ohjeita palautukseen. Vastaus tuli ihan parissa päivässä. Osoite Kiinaan, johon tuotteet piti palauttaa ap. pakkauksessa ja vaatimuksena seurantakoodi lähetykselle. Palautus piti maksaa itse. Ei yllätykset tähän loppuneet. Posti ilmoitti lähetyksen hinnaksi 59€!!! Jätin lähettämättä. Otin yhteyden Klarnaan ja kerroin heille kokemukseni. Tutkivat nyt asiaa siellä ja ovat yhteydessä tavaran toimittajaan.
        Ilmaisin myös varsin selvästi Klarnalle, mitä mieltä olin siitä että he toimivat näin kyseenalaisen toimittajan kanssa yhteistyössä ja miten se syö myös heidän yrityksensä uskottavuutta. Nyt sitten odotellaan. Kerron myöhemmin miten kävi.

        Aivan täysin sama kokemus! Tuote oli aivan naurettava verrattuna siihen, mitä tilasin. Aion myös tänään olla yhteydessä Klarnaan. Täyttä huijausta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin kesäkuussa pari vaatekappaletta kyseisestä Celeste's verkkokaupasta. Oletin kyseessä olleen luotettavan tahon, koska toimii yhteistyössä Klarnan kanssa. Yleensä Klarnan kanssa on kaikki toiminut ja palautukset sujuu maksutta tuotteiden mukana tulleiden ohjeiden avulla.
        Tilaamiani tuotteita ei kuulunut muutamaan viikkoon ja Klarna ilmoittaa laskun erääntymisestä. Ilmoitin etten ole saanut kyseistä toimitusta, niin laittoivat laskun taukotilaan.
        Viime viikolla, yli kahdeksan viikon odotuksen jälkeen tuli ilmoitus Postilta noudettavasta paketista. Nähtyäni paketin, en uskonut sen sisältävän tilaamiani tuotteita. Se oli n. A5 kokoinen tiukkaan pakattu, harmaa muovipussi. Tuhruisessa osoitekentässä luki Liettua.
        Avattuani lähetyksen olin purskahdin nauramaan. Olin tilannut mekon ja kokohaalarin, jotka kyllä kuvissa oli oikean ihmisen päälllä, mutta näitä pakkauksesta löytyneitä tuskin voisi pukea kenenkään päälle. Materiaalit olivat ihan jotain muuta kuin kuvien vaatteissa. Jotain seitin ohutta riepua, jonka kyllä mahtui pakkaamaan vaikka A4 kirjekuoreen. Siinä vaiheessa tajusin tuotteiden olevan jotain kiinapaskaa, josta olin kuullut kerrottaavan. Mitään lomakkeita, tai palautusohjeita ei lähetys sisältänyt. Laitoin Celeste'sille s-postia ja kerroin palauttavani tuotteet ja pyysin ohjeita palautukseen. Vastaus tuli ihan parissa päivässä. Osoite Kiinaan, johon tuotteet piti palauttaa ap. pakkauksessa ja vaatimuksena seurantakoodi lähetykselle. Palautus piti maksaa itse. Ei yllätykset tähän loppuneet. Posti ilmoitti lähetyksen hinnaksi 59€!!! Jätin lähettämättä. Otin yhteyden Klarnaan ja kerroin heille kokemukseni. Tutkivat nyt asiaa siellä ja ovat yhteydessä tavaran toimittajaan.
        Ilmaisin myös varsin selvästi Klarnalle, mitä mieltä olin siitä että he toimivat näin kyseenalaisen toimittajan kanssa yhteistyössä ja miten se syö myös heidän yrityksensä uskottavuutta. Nyt sitten odotellaan. Kerron myöhemmin miten kävi.

        Moi!Minullakin sama ongelma täällä hetkellä,odotan mitä Klarna vastaa.Minä kysyin Celestes s-postilla Miksi minulle pitää palauttaa paketti Kiinaan jos se tuli Liettuasta?odotan vastausta......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin kesäkuussa pari vaatekappaletta kyseisestä Celeste's verkkokaupasta. Oletin kyseessä olleen luotettavan tahon, koska toimii yhteistyössä Klarnan kanssa. Yleensä Klarnan kanssa on kaikki toiminut ja palautukset sujuu maksutta tuotteiden mukana tulleiden ohjeiden avulla.
        Tilaamiani tuotteita ei kuulunut muutamaan viikkoon ja Klarna ilmoittaa laskun erääntymisestä. Ilmoitin etten ole saanut kyseistä toimitusta, niin laittoivat laskun taukotilaan.
        Viime viikolla, yli kahdeksan viikon odotuksen jälkeen tuli ilmoitus Postilta noudettavasta paketista. Nähtyäni paketin, en uskonut sen sisältävän tilaamiani tuotteita. Se oli n. A5 kokoinen tiukkaan pakattu, harmaa muovipussi. Tuhruisessa osoitekentässä luki Liettua.
        Avattuani lähetyksen olin purskahdin nauramaan. Olin tilannut mekon ja kokohaalarin, jotka kyllä kuvissa oli oikean ihmisen päälllä, mutta näitä pakkauksesta löytyneitä tuskin voisi pukea kenenkään päälle. Materiaalit olivat ihan jotain muuta kuin kuvien vaatteissa. Jotain seitin ohutta riepua, jonka kyllä mahtui pakkaamaan vaikka A4 kirjekuoreen. Siinä vaiheessa tajusin tuotteiden olevan jotain kiinapaskaa, josta olin kuullut kerrottaavan. Mitään lomakkeita, tai palautusohjeita ei lähetys sisältänyt. Laitoin Celeste'sille s-postia ja kerroin palauttavani tuotteet ja pyysin ohjeita palautukseen. Vastaus tuli ihan parissa päivässä. Osoite Kiinaan, johon tuotteet piti palauttaa ap. pakkauksessa ja vaatimuksena seurantakoodi lähetykselle. Palautus piti maksaa itse. Ei yllätykset tähän loppuneet. Posti ilmoitti lähetyksen hinnaksi 59€!!! Jätin lähettämättä. Otin yhteyden Klarnaan ja kerroin heille kokemukseni. Tutkivat nyt asiaa siellä ja ovat yhteydessä tavaran toimittajaan.
        Ilmaisin myös varsin selvästi Klarnalle, mitä mieltä olin siitä että he toimivat näin kyseenalaisen toimittajan kanssa yhteistyössä ja miten se syö myös heidän yrityksensä uskottavuutta. Nyt sitten odotellaan. Kerron myöhemmin miten kävi.

        Mulle kävi sama. Haluaisin nyt kysyä miten toimit asian kanssa... lähetitkö paketin vai saitko sovittua Klarnan kanssa ettet palauta pakettia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin kesäkuussa pari vaatekappaletta kyseisestä Celeste's verkkokaupasta. Oletin kyseessä olleen luotettavan tahon, koska toimii yhteistyössä Klarnan kanssa. Yleensä Klarnan kanssa on kaikki toiminut ja palautukset sujuu maksutta tuotteiden mukana tulleiden ohjeiden avulla.
        Tilaamiani tuotteita ei kuulunut muutamaan viikkoon ja Klarna ilmoittaa laskun erääntymisestä. Ilmoitin etten ole saanut kyseistä toimitusta, niin laittoivat laskun taukotilaan.
        Viime viikolla, yli kahdeksan viikon odotuksen jälkeen tuli ilmoitus Postilta noudettavasta paketista. Nähtyäni paketin, en uskonut sen sisältävän tilaamiani tuotteita. Se oli n. A5 kokoinen tiukkaan pakattu, harmaa muovipussi. Tuhruisessa osoitekentässä luki Liettua.
        Avattuani lähetyksen olin purskahdin nauramaan. Olin tilannut mekon ja kokohaalarin, jotka kyllä kuvissa oli oikean ihmisen päälllä, mutta näitä pakkauksesta löytyneitä tuskin voisi pukea kenenkään päälle. Materiaalit olivat ihan jotain muuta kuin kuvien vaatteissa. Jotain seitin ohutta riepua, jonka kyllä mahtui pakkaamaan vaikka A4 kirjekuoreen. Siinä vaiheessa tajusin tuotteiden olevan jotain kiinapaskaa, josta olin kuullut kerrottaavan. Mitään lomakkeita, tai palautusohjeita ei lähetys sisältänyt. Laitoin Celeste'sille s-postia ja kerroin palauttavani tuotteet ja pyysin ohjeita palautukseen. Vastaus tuli ihan parissa päivässä. Osoite Kiinaan, johon tuotteet piti palauttaa ap. pakkauksessa ja vaatimuksena seurantakoodi lähetykselle. Palautus piti maksaa itse. Ei yllätykset tähän loppuneet. Posti ilmoitti lähetyksen hinnaksi 59€!!! Jätin lähettämättä. Otin yhteyden Klarnaan ja kerroin heille kokemukseni. Tutkivat nyt asiaa siellä ja ovat yhteydessä tavaran toimittajaan.
        Ilmaisin myös varsin selvästi Klarnalle, mitä mieltä olin siitä että he toimivat näin kyseenalaisen toimittajan kanssa yhteistyössä ja miten se syö myös heidän yrityksensä uskottavuutta. Nyt sitten odotellaan. Kerron myöhemmin miten kävi.

        Jatkoa tähän tarinaan...
        Tänään sain s-postia Klarnan tutkimusosastolta reklaamaatiotani koskien. Olivat olleet yhteydessä tavarantoimittajaan, (Seleste's) joka vaatii edelleen perustelemaan syitä palautukseeni, kuvaamaan tilauksen tuotteet ja todentamaan tuotteen viallisuuden.
        Soitin Klarnan asiakaspalveluun nyt jo kolmannen kerran ja varmasti puhelinkulutkin akavat olla samaa luokkaa kuin itse tilauksen kustannukset. Olen ollut myös s-postin kautta yhteydessä. Miten helvetin paljon odotetaan asiakkaan osallistuvan tähän selvittämiseen vapautuakseen vastuista, jotka eivät edes kuulu asiakkaalle. Ihmettelen, että Klarnalla on varaa pilata maineensa yhteistyökumppanina tuollaisen kiinapaskan kumppanina.
        Nyt siis puran taas sen pieneen muovipussiin sullotun lähetyksen ja kuvaan tuotteet. Kuvat pitää lähettää Klarnalle ja he ovat yhteydessä tavarantoimittajaan.
        Kuinka monta näitä tapauksia tarvitaan osoittaamaan, että ollaan tosiaan tekemisissä jonkun rikollisen tahon kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin kesäkuussa pari vaatekappaletta kyseisestä Celeste's verkkokaupasta. Oletin kyseessä olleen luotettavan tahon, koska toimii yhteistyössä Klarnan kanssa. Yleensä Klarnan kanssa on kaikki toiminut ja palautukset sujuu maksutta tuotteiden mukana tulleiden ohjeiden avulla.
        Tilaamiani tuotteita ei kuulunut muutamaan viikkoon ja Klarna ilmoittaa laskun erääntymisestä. Ilmoitin etten ole saanut kyseistä toimitusta, niin laittoivat laskun taukotilaan.
        Viime viikolla, yli kahdeksan viikon odotuksen jälkeen tuli ilmoitus Postilta noudettavasta paketista. Nähtyäni paketin, en uskonut sen sisältävän tilaamiani tuotteita. Se oli n. A5 kokoinen tiukkaan pakattu, harmaa muovipussi. Tuhruisessa osoitekentässä luki Liettua.
        Avattuani lähetyksen olin purskahdin nauramaan. Olin tilannut mekon ja kokohaalarin, jotka kyllä kuvissa oli oikean ihmisen päälllä, mutta näitä pakkauksesta löytyneitä tuskin voisi pukea kenenkään päälle. Materiaalit olivat ihan jotain muuta kuin kuvien vaatteissa. Jotain seitin ohutta riepua, jonka kyllä mahtui pakkaamaan vaikka A4 kirjekuoreen. Siinä vaiheessa tajusin tuotteiden olevan jotain kiinapaskaa, josta olin kuullut kerrottaavan. Mitään lomakkeita, tai palautusohjeita ei lähetys sisältänyt. Laitoin Celeste'sille s-postia ja kerroin palauttavani tuotteet ja pyysin ohjeita palautukseen. Vastaus tuli ihan parissa päivässä. Osoite Kiinaan, johon tuotteet piti palauttaa ap. pakkauksessa ja vaatimuksena seurantakoodi lähetykselle. Palautus piti maksaa itse. Ei yllätykset tähän loppuneet. Posti ilmoitti lähetyksen hinnaksi 59€!!! Jätin lähettämättä. Otin yhteyden Klarnaan ja kerroin heille kokemukseni. Tutkivat nyt asiaa siellä ja ovat yhteydessä tavaran toimittajaan.
        Ilmaisin myös varsin selvästi Klarnalle, mitä mieltä olin siitä että he toimivat näin kyseenalaisen toimittajan kanssa yhteistyössä ja miten se syö myös heidän yrityksensä uskottavuutta. Nyt sitten odotellaan. Kerron myöhemmin miten kävi.

        Hei.
        Mulla on sama täällä. Onko asia edennyt. Lähetin palautuksen seurantakoodeineen ja on ollut matkalla 8.9.2022 lähtien. Onkohan kukaan saannut palautettua pakettejaan.
        Täytyy olla Klarnaan myös yhteydessä .
        T . Hansu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei.
        Mulla on sama täällä. Onko asia edennyt. Lähetin palautuksen seurantakoodeineen ja on ollut matkalla 8.9.2022 lähtien. Onkohan kukaan saannut palautettua pakettejaan.
        Täytyy olla Klarnaan myös yhteydessä .
        T . Hansu

        Mitä palautus maksoi???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin kesäkuussa pari vaatekappaletta kyseisestä Celeste's verkkokaupasta. Oletin kyseessä olleen luotettavan tahon, koska toimii yhteistyössä Klarnan kanssa. Yleensä Klarnan kanssa on kaikki toiminut ja palautukset sujuu maksutta tuotteiden mukana tulleiden ohjeiden avulla.
        Tilaamiani tuotteita ei kuulunut muutamaan viikkoon ja Klarna ilmoittaa laskun erääntymisestä. Ilmoitin etten ole saanut kyseistä toimitusta, niin laittoivat laskun taukotilaan.
        Viime viikolla, yli kahdeksan viikon odotuksen jälkeen tuli ilmoitus Postilta noudettavasta paketista. Nähtyäni paketin, en uskonut sen sisältävän tilaamiani tuotteita. Se oli n. A5 kokoinen tiukkaan pakattu, harmaa muovipussi. Tuhruisessa osoitekentässä luki Liettua.
        Avattuani lähetyksen olin purskahdin nauramaan. Olin tilannut mekon ja kokohaalarin, jotka kyllä kuvissa oli oikean ihmisen päälllä, mutta näitä pakkauksesta löytyneitä tuskin voisi pukea kenenkään päälle. Materiaalit olivat ihan jotain muuta kuin kuvien vaatteissa. Jotain seitin ohutta riepua, jonka kyllä mahtui pakkaamaan vaikka A4 kirjekuoreen. Siinä vaiheessa tajusin tuotteiden olevan jotain kiinapaskaa, josta olin kuullut kerrottaavan. Mitään lomakkeita, tai palautusohjeita ei lähetys sisältänyt. Laitoin Celeste'sille s-postia ja kerroin palauttavani tuotteet ja pyysin ohjeita palautukseen. Vastaus tuli ihan parissa päivässä. Osoite Kiinaan, johon tuotteet piti palauttaa ap. pakkauksessa ja vaatimuksena seurantakoodi lähetykselle. Palautus piti maksaa itse. Ei yllätykset tähän loppuneet. Posti ilmoitti lähetyksen hinnaksi 59€!!! Jätin lähettämättä. Otin yhteyden Klarnaan ja kerroin heille kokemukseni. Tutkivat nyt asiaa siellä ja ovat yhteydessä tavaran toimittajaan.
        Ilmaisin myös varsin selvästi Klarnalle, mitä mieltä olin siitä että he toimivat näin kyseenalaisen toimittajan kanssa yhteistyössä ja miten se syö myös heidän yrityksensä uskottavuutta. Nyt sitten odotellaan. Kerron myöhemmin miten kävi.

        Prikulleen sama kokemus täällä. Ja miun pusero haisi vielä niin tupakalle, että. Ja tuote muutenkin täysi paska.
        Omituinen firma, ei mitään osoitetta missään. Asioidaan vaan s-postin kautta.
        Mie sain palautusosoitteen Alankomaihin ja piti vielä kuvat laittaa lähetyksestä. Sitten Lisa asiakaspalvelusta, varmaan automaattinen vastaaja 🙈😂 laittoi että olin laittanut palautuksen väärään osoitteeseen. Ja siis heidän antamaan osoitteeseen posti-tätin kanssa laitettiin kirjeenä menemään.
        Nyt vielä tulee s-postia että pitäisi maksaa pusero (39 e ) klarnalle, josta ei onneksi ole laskua tullut. Siitä rievusta 5 e olisi liikaa. 😔 ja tosiaan 1.5 kk kesti puseron tulo ja sitten täysi susi hajuineen. Laitoin et nyt jos ei se sähköpostin lähettäminen lopu, niin otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, koska olen palauttanut puseron heti takaisin heidän ohjeiden mukaan. Ja jännä juttu. Kun sain tavaran, niin facebookissa ei ole enää miulle tullut celestes puseroita enää näkyviin.... 😂🙈 eivät halua kommentteja niihin.
        Paska firma !!! Huijausta koko liike, luulen.


    • Anonyymi

      Mie tilasin Veijo Makkonen Top alushousut Kamputseasta. On hyvät!

    • Anonyymi

      Heips,
      Sama juttu tilasin kauniin Boho-mekon jonka alkukperäinen hinta muka yli 60 euroa. ja nyt 39,- Mekko oli aivan kamala riepu ja oli suunnilleen kirjekuoreen pakattuna. Voitte kuvitella minkä laatuinen mekko oli, ohutta retonkia. Tuollaisesta en maksaisi 10 euroa enempää. On kuin yöpaita, ei todellakaan kuten kuvassa. Luulin myös että tuote on laadukas ja kunnollinen kun Klarna yhteistyökumppani, mutta näköjään nykyään ei enää heidänkään tuotteisiin kannata luottaa. Luulisi, että tutkivat etukäteen mitä ottavat maksuohjelmiinsa. Ärsyttää todella paljon.

      • Anonyymi

        Moi!on meitä paljon jotka saivat *hieno Boho-mekko*ja tilaus oli 2 kuukautta matkalla.Minäkin kirjoitin Klarnalle samanlainen viestin(melkein samat sanat)En halua maksaa 34,95 euroa.Nooo nyt pitää odottaa mitä Klarna tekee...Tämä Celestes netti huijareita!


    • Anonyymi

      Kiina ja Kiinan kanssa toimivat yritykset tukevat Venäjää ja Venäjän harjoittamaa politiikkaa ja sotaa. Jokainen joka ostaa Kiinassa tehtyjä tuotteita osallistuu venäjän tukemiseen. Miettikää nyt ihmiset mitä teette kun haluatte halpaa paskaa jota ei voi edes käyttää.

    • Anonyymi

      kansanin välisiä kipuuvaatteita luteita ja täitä apinarokkosta asustetta patteillaa patteja koko keho laita siinä sit patti poksahtaa

    • Anonyymi

      Torstaina tulee kuukausi. Selittelevät lähes päivittäin "ole kärsivällinen" Ei kuukausi ole ns kohtuullinen aika. Rahoja ei saa takas,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sara ja Pyry eronneet?

      Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      3279
    2. Alaston miesuimari järkytti suuresti naisuimareita Espoon Matinkylän uimahallissa

      Mikä siinä miehen alastomuudessa voi olla niin järkyttävää? Lainmuutoksen jälkeen tuo on normi. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009378839.html Pian
      Maailman menoa
      115
      991
    3. Koululaiset myyvät huumeita jopa kesken koulupäivän

      Taitaa huumeidenvastainen sota olla hävitty kuten viinanvastainen kieltolain aikana, kun kerran jopa kakarat tekevät huumeilla kauppaa. https://www.i
      Maailman menoa
      149
      903
    4. Sen takia sanoin sen

      Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.
      Ikävä
      100
      828
    5. Miten paljon vertaat itseäsi muihin?

      Mä huomasin joskus vertaavani omaa elämää toisten elämiin, mutta jossain vaiheessa huomasin (konkreettisesti) ettei ne kokemukset toisen elämisen laad
      Sinkut
      241
      773
    6. Milloin mies näimme viimeksi

      Ja millainen fiilis siitä jäi?
      Ikävä
      42
      764
    7. Hyvää päivää

      Naiselle hyvin samanlaiselle
      Ikävä
      101
      738
    8. Nyt lopeta.. jumalauta

      Ole niin hyvä. En rakasta sinua enää.
      Ikävä
      43
      726
    9. Yksi tavoite tälle vuodelle

      Tulen kietomaan sinut pikkusormeni ympärille. Jos pikkusormi ei riitä, niin käytän järeämpiä keinoja. Älä koita piiloutua minulta.
      Ikävä
      46
      690
    Aihe