Tuulettimen nopeuden säätö

Emolevyni on Asus P5Q pro. Käyttöjärjestelmä Vista Home Premium 64 bittinen. Miten voin säätää prosessorituulettimen nopeutta? Ei onnistu ainakaan SpeedFanilla.

6

1311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vista_fani

Jos saat säädettyä liian hitaaksi niin käräytät koneen.

• Tälläinen on koneeni sisältö. Monissa paikoissa kerrottiin, ettei tarvitse lainkaan prossujäähdytintä. Otin varmuuden vuoksi raskaaseen käyttöön. Välillä ainakin myöhään iltaisin kaipaisin vähän hiljaisuutta.

Asus P5Q Pro
        Intel Core 2 Duo E8500
        Zalman CNPS9500ATD Prosessorituuletin
        Samsung 750GB, F1-sarja SpinPoint, 3.5", SATAII
        Kingston 4096MB ValueRAM, CL5 800MHz DDR2,
        Antec Sonata III
        Samsung DVD -RW Dual Layer LS, SH-S223Q, 22x
        CLUB 3D HD 4870 PCIE 1GB GDDR5 2X DVI OC
        Microsoft Windows Vista Home Premium SP1 64-bit FI
        Apacer 30-in-1 kortinlukija

• väliin

...

• biosista..

siellä on luultavsti jossain joku kohta mistä homma onnistuu. En tosin ole varma tuosta vaki-coolerista kannattaako sitä hirveästi hidastaa jollei myöskin tehoja laske.

• olikin näemmä..

sama tuuletin kuin mulla, itse löysin biosista sellasen asetuksen jolla pystyi laskemaan tuulettimen nopeutta, pidän sitä 25%, hiljanen on ja lämmöt pysyy idlessä n.40 celsiuksessa vaikka prossa kellotettu 3,6 Ghz (E8400).
        Emona tosin on MSI NEO-F P35.

• olikin näemmä.. kirjoitti:

sama tuuletin kuin mulla, itse löysin biosista sellasen asetuksen jolla pystyi laskemaan tuulettimen nopeutta, pidän sitä 25%, hiljanen on ja lämmöt pysyy idlessä n.40 celsiuksessa vaikka prossa kellotettu 3,6 Ghz (E8400).
        Emona tosin on MSI NEO-F P35.

Minulla on englanninkieli lievästi sanoen heikko. Mistähän kohtaa tämä voisi löytyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      271
      2340
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1021
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      57
      1010
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      980
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      941
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      861
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      848
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      746
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      697
    10. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      694
    Aihe