Emolevyni on Asus P5Q pro. Käyttöjärjestelmä Vista Home Premium 64 bittinen. Miten voin säätää prosessorituulettimen nopeutta? Ei onnistu ainakaan SpeedFanilla.
Tuulettimen nopeuden säätö
6
1319
Vastaukset
- Vista_fani
Jos saat säädettyä liian hitaaksi niin käräytät koneen.
Tälläinen on koneeni sisältö. Monissa paikoissa kerrottiin, ettei tarvitse lainkaan prossujäähdytintä. Otin varmuuden vuoksi raskaaseen käyttöön. Välillä ainakin myöhään iltaisin kaipaisin vähän hiljaisuutta.
Asus P5Q Pro
Intel Core 2 Duo E8500
Zalman CNPS9500ATD Prosessorituuletin
Samsung 750GB, F1-sarja SpinPoint, 3.5", SATAII
Kingston 4096MB ValueRAM, CL5 800MHz DDR2,
Antec Sonata III
Samsung DVD -RW Dual Layer LS, SH-S223Q, 22x
CLUB 3D HD 4870 PCIE 1GB GDDR5 2X DVI OC
Microsoft Windows Vista Home Premium SP1 64-bit FI
Apacer 30-in-1 kortinlukija
- väliin
...
- biosista..
siellä on luultavsti jossain joku kohta mistä homma onnistuu. En tosin ole varma tuosta vaki-coolerista kannattaako sitä hirveästi hidastaa jollei myöskin tehoja laske.
- olikin näemmä..
sama tuuletin kuin mulla, itse löysin biosista sellasen asetuksen jolla pystyi laskemaan tuulettimen nopeutta, pidän sitä 25%, hiljanen on ja lämmöt pysyy idlessä n.40 celsiuksessa vaikka prossa kellotettu 3,6 Ghz (E8400).
Emona tosin on MSI NEO-F P35. olikin näemmä.. kirjoitti:
sama tuuletin kuin mulla, itse löysin biosista sellasen asetuksen jolla pystyi laskemaan tuulettimen nopeutta, pidän sitä 25%, hiljanen on ja lämmöt pysyy idlessä n.40 celsiuksessa vaikka prossa kellotettu 3,6 Ghz (E8400).
Emona tosin on MSI NEO-F P35.Minulla on englanninkieli lievästi sanoen heikko. Mistähän kohtaa tämä voisi löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2568678IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2925938- 1761935
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761810- 1901392
- 781344
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61237Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?591218Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2191063- 1091051