ja sitä ei voi edes hh tai issu kiistää. Eikä edes sikra tai arkihatam.
Turun sinappi
12
642
Vastaukset
mieltä. mutta vihreää olla pitää.
- tykkään..................
että sinistä, siis sitä vaaleansinistä sen olla pitää.
- Virtuaalikoneistaja
ei mainittu voin kiistää, Auran vihreä on mennyt ohi Turun sinapista.
Sain pullopostissa käskyn kirjoittaa näin. kyllä mä kiistän, mä kun en sitä etikkavelliä suuhuni laita....
kuiskaan hiljaa korvaasi,,älä vain kerro toisille,,minä valmistan itse sinapin. Konjakkisinappia se olla pitää;))
- kokkeillu
pontikkasinappia, sekin mahottoman hyvvää, kuka ossaa oikein sen tehhä. Hyvvää on kyllä se konjakki sinappikkii.
kokkeillu kirjoitti:
pontikkasinappia, sekin mahottoman hyvvää, kuka ossaa oikein sen tehhä. Hyvvää on kyllä se konjakki sinappikkii.
Aikoinaan sain hyvän reseptin konjakkisinappiin ja sitä sitten teen edelleen. Makua pystyy vaihtelemaan miedosta vahvaan. Pitäisi kokeilla muitakin, mutta kun on tapoihinsa piintynyt,,niin
- Mayi
umalehtinen kirjoitti:
Aikoinaan sain hyvän reseptin konjakkisinappiin ja sitä sitten teen edelleen. Makua pystyy vaihtelemaan miedosta vahvaan. Pitäisi kokeilla muitakin, mutta kun on tapoihinsa piintynyt,,niin
en juurikaan pidä sinapista, mutta jos on vähän mauttomampi grillimakkara, niin sitten laitan Auran mustaa. Turku vaihtui mullakin Auraan just sen kotimaisuuden takia.
Tosin ukkoni on sen verran jäärä, että hänelle pitää olla aina Turun punaista. Mayi kirjoitti:
en juurikaan pidä sinapista, mutta jos on vähän mauttomampi grillimakkara, niin sitten laitan Auran mustaa. Turku vaihtui mullakin Auraan just sen kotimaisuuden takia.
Tosin ukkoni on sen verran jäärä, että hänelle pitää olla aina Turun punaista.ja minä taas sinappia. Useisiin ruokiin laitan sinappia. Jos keitän riisiä niin omaan annokseeni pistän reilusti sinappia,,en juurikaan kastiketta.
Nakit ja konjakkisinappi kuuluvat ehdottomasti yhteen;)
Nyt alkoi tehdä nakkeja mieli,,huomenna höyrytänkin nakkeja meille lounaaksi ja niiden kanssa aitoa pottumuusia.
Makuasioita,mistä aina voipi kiistellä.Turun sinappi oli parhaasta päästä,kunnes muutti.Periaatekymysys.
Itse kuitenkin makkarat ym. koristelen mieluiten Kotisinapilla.Sillä miedolla.Se on hyvää se.
Aura kyllä parasta hernesoppaan.- Pukeli 1
puheenaiheena?
En todellakaan osaa laittaa niitä paremmuusjärjestykseen, mutta sen tiedän, että sinapit housuissa haisevat aika pahalta.- Auraa ja Turkua
Tutun tulinen on must. Aura on out.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961492
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140934Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58911- 85892
- 53816
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255703Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74636