ja sitä ei voi edes hh tai issu kiistää. Eikä edes sikra tai arkihatam.
Turun sinappi
12
634
Vastaukset
mieltä. mutta vihreää olla pitää.
- tykkään..................
että sinistä, siis sitä vaaleansinistä sen olla pitää.
- Virtuaalikoneistaja
ei mainittu voin kiistää, Auran vihreä on mennyt ohi Turun sinapista.
Sain pullopostissa käskyn kirjoittaa näin. kyllä mä kiistän, mä kun en sitä etikkavelliä suuhuni laita....
kuiskaan hiljaa korvaasi,,älä vain kerro toisille,,minä valmistan itse sinapin. Konjakkisinappia se olla pitää;))
- kokkeillu
pontikkasinappia, sekin mahottoman hyvvää, kuka ossaa oikein sen tehhä. Hyvvää on kyllä se konjakki sinappikkii.
kokkeillu kirjoitti:
pontikkasinappia, sekin mahottoman hyvvää, kuka ossaa oikein sen tehhä. Hyvvää on kyllä se konjakki sinappikkii.
Aikoinaan sain hyvän reseptin konjakkisinappiin ja sitä sitten teen edelleen. Makua pystyy vaihtelemaan miedosta vahvaan. Pitäisi kokeilla muitakin, mutta kun on tapoihinsa piintynyt,,niin
- Mayi
umalehtinen kirjoitti:
Aikoinaan sain hyvän reseptin konjakkisinappiin ja sitä sitten teen edelleen. Makua pystyy vaihtelemaan miedosta vahvaan. Pitäisi kokeilla muitakin, mutta kun on tapoihinsa piintynyt,,niin
en juurikaan pidä sinapista, mutta jos on vähän mauttomampi grillimakkara, niin sitten laitan Auran mustaa. Turku vaihtui mullakin Auraan just sen kotimaisuuden takia.
Tosin ukkoni on sen verran jäärä, että hänelle pitää olla aina Turun punaista. Mayi kirjoitti:
en juurikaan pidä sinapista, mutta jos on vähän mauttomampi grillimakkara, niin sitten laitan Auran mustaa. Turku vaihtui mullakin Auraan just sen kotimaisuuden takia.
Tosin ukkoni on sen verran jäärä, että hänelle pitää olla aina Turun punaista.ja minä taas sinappia. Useisiin ruokiin laitan sinappia. Jos keitän riisiä niin omaan annokseeni pistän reilusti sinappia,,en juurikaan kastiketta.
Nakit ja konjakkisinappi kuuluvat ehdottomasti yhteen;)
Nyt alkoi tehdä nakkeja mieli,,huomenna höyrytänkin nakkeja meille lounaaksi ja niiden kanssa aitoa pottumuusia.
Makuasioita,mistä aina voipi kiistellä.Turun sinappi oli parhaasta päästä,kunnes muutti.Periaatekymysys.
Itse kuitenkin makkarat ym. koristelen mieluiten Kotisinapilla.Sillä miedolla.Se on hyvää se.
Aura kyllä parasta hernesoppaan.- Pukeli 1
puheenaiheena?
En todellakaan osaa laittaa niitä paremmuusjärjestykseen, mutta sen tiedän, että sinapit housuissa haisevat aika pahalta.- Auraa ja Turkua
Tutun tulinen on must. Aura on out.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307