Mikä voi olla ku mikään ohjelma ei toimi. koitin aukaista lisää-poista sovelluksen, että olisin poistanut vasta asennetun uuden ohjelman, jos se on syyllinen. virustorjunta ei ala tarkistamaan konetta. jokaisesta ohjelmast herjaa ettei vastaa. cdltä ei avaa tiedostoja...
onko virus vai mikä ku koko kone tökkii
5
429
Vastaukset
- Meedio.
..tätä kristallipalloa vaivaa, kun ei tuossa alempanakaan näyttänyt, että mikä kone ja käyttöjärjestelmä ihmisellä on?
Ei ollut lypsykone, kun itse sitten ilmoitti.
Täytyy vaan jynssätä tätä murkulaa kirkkaammaksi ja jatkaa kiinteää tuijottamista, josko jotain näkyisi....jo tuon tekstin perusteella et siellä on winukka alla :) ja puutteelliset muurit ja virustorjunnat sun muut härpäkkeet.
- Hermann Göring
>Mikä voi olla ku mikään ohjelma ei toimi.
Microsoft Windows - Myöskin voi olla..
kovalevy rikki tai virus tai näytönohjaaja rikki mutta se selviää parhaiten kun avaat lompsan korjaamossa.
- toimi ollenkaa
vai meneekö tunti tolkulla aikaa ennen kuin aukeaa? kokeile Ccleaneriä. meillä auttoi ihan mielettömän hitaan koneen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607024- 1193621
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262960- 212658
- 272283
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3641891- 251850
- 161807
- 321748
- 511636