Niin mitkäköhän ovat lempi Pokemon pelinne?
Mielestäni parhaat ovat Silver, crystal, Leafgreen ja Platinum
Lempi pelinne?
11
415
Vastaukset
red, blue, yellow, chrystal, ruby, emerald, leafgreen ja pearl. Sekä mystery of dungeon blue.
- Eevee96
Mun on Pokemon Xd,diamond,rander ja mystery dungeon 2 time:)
- Eevee96
Siis ranger ei rander.....
- jamin10
Ruby, Sapphire ja varsinkin Emerald.
- eeeeeeeeeee
lempi peli on crystal ja pearilli
- glaaaameoooow96
Sori en taaskaa jaksa kirjautuu... -.-' No mutta mun lempi pelit on diamond ja ranger(jota mulla ei ole) x)
- raakaalihaa54643
On se tuota Pokemon Pearl Pokemon Blue ja Leaf Green tottakai pidän diamondistaki xD
- p3k str kid
täs on 3 parasta!
1.pokemon pearl
2.pokemon exproles os darkness
3.pokemon diamond
heheh! ei oo kovin kummosii =)- pööpöö
en osaa sanoa kaikki on hyviä
- yks tyyppi
1.emerald (ekal peli kerral)
2.platinum
3.ehkä firered- ShayminSkyForme
1. Platinum
2.Mystery Dungeon Explorers of Sky
3. Pokemon Soul Silver
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523