Niin mitkäköhän ovat lempi Pokemon pelinne?
Mielestäni parhaat ovat Silver, crystal, Leafgreen ja Platinum
Lempi pelinne?
11
393
Vastaukset
red, blue, yellow, chrystal, ruby, emerald, leafgreen ja pearl. Sekä mystery of dungeon blue.
- Eevee96
Mun on Pokemon Xd,diamond,rander ja mystery dungeon 2 time:)
- Eevee96
Siis ranger ei rander.....
- jamin10
Ruby, Sapphire ja varsinkin Emerald.
- eeeeeeeeeee
lempi peli on crystal ja pearilli
- glaaaameoooow96
Sori en taaskaa jaksa kirjautuu... -.-' No mutta mun lempi pelit on diamond ja ranger(jota mulla ei ole) x)
- raakaalihaa54643
On se tuota Pokemon Pearl Pokemon Blue ja Leaf Green tottakai pidän diamondistaki xD
- p3k str kid
täs on 3 parasta!
1.pokemon pearl
2.pokemon exproles os darkness
3.pokemon diamond
heheh! ei oo kovin kummosii =)- pööpöö
en osaa sanoa kaikki on hyviä
- yks tyyppi
1.emerald (ekal peli kerral)
2.platinum
3.ehkä firered- ShayminSkyForme
1. Platinum
2.Mystery Dungeon Explorers of Sky
3. Pokemon Soul Silver
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684551Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004038- 523552
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul362842Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262593Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602522- 482419
- 391927
- 471908
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2311676