eli mul on ongelmana se et en tiiä mistä toi alkaa milla autolla/motarilla jos joku viittis neuvoo kiitos jo etu käteen!
midnight club 3 dub edition remix
5
361
Vastaukset
- Mitä tarkotat
Jos tarkotat mistä career mode alkaa niin vastauksia löytyy.
- Original Riders Tournament
no kun career modessa on tournamenttejä mistä voittaa autoja ja niihin pitää aina mennä jonkun tietyn luokan autolla niin mistä alkaa original riders tournament? ja millä autolal sinne pitäisi mennä?
- RAP-FAN
Original Riders Tournament kirjoitti:
no kun career modessa on tournamenttejä mistä voittaa autoja ja niihin pitää aina mennä jonkun tietyn luokan autolla niin mistä alkaa original riders tournament? ja millä autolal sinne pitäisi mennä?
jos sul on se xboxille paina back ja tulee sellanen kartta tajuut varmaa sen avulla tai jos sul on pleikkarille kai select muistaakseni
- ettekö te ymmärrä
RAP-FAN kirjoitti:
jos sul on se xboxille paina back ja tulee sellanen kartta tajuut varmaa sen avulla tai jos sul on pleikkarille kai select muistaakseni
älyhoi äläjätä olen pelannut career moden 100% ja pelaan parhaillaan tokyo challengea ja kysyn että mihin asti kisoja pitää olla vedetty että se tulee... ja on ihan ps2
- huh!
original riders clubikisoihin mennään sporttiprätkällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715