eli mitkä sävyt sopivat kesätyypille? mulla siis on siniharmaat silmät ja keskivaaleat tuhkaan taittuvat hiukset ja kylmän sävyinen iho..
Vastaukset 2
- Alina A
Moi,
Suosittelen luonnonmateriaaleja, murrettuja sävyjä (turkoosi, vihreä ym.) ja rauhallisia designeja jos ympärivuotisesta käytöstä puhutaan. Pyöreät muodot on aina varma valinta.
Koruilla saat ihmeitä aikaan ja muutat asuasi ja ilmettäsi. Googletappa esim. "ekologiset korut" ja selaa 10 ensimmäistä osumaa ja saat varmasti paljon mielenkiintoisia ideoita.
Alina A.- Carmela3
Miksi muka "pyöreät muodot ovat varma valinta"??? Sehän nyt ei suinkaan riipu väristä vaan vartalonmallista että minkämalliset vaatteet kenellekin sopivat!
Kesä-tyypille sopivat ns. puhtaat värit; puhdas valkoinen (EI kellertävä luonnonvalkoinen)ja kylmään taittavat värit. Lämpimät värit saavat viileän kesän näyttämään pääsääntöisesti kamalalta (olen itse viileä kesä joten voin sanoa tämän ihan kokemuksella). Myös aivan vaaleat pastellit käyvät useimmille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j861330Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga79849- 42844
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden273748Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️80612Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35611- 46585
- 35568
- 25532
- 37532