Onko aina kaikki saman väriset jäähd.nesteet aina samaa ainetta?
Ja voiko näitä eri värisiä nesteitä sekottaa keskenään? Esim sinistä ja vihreätä?
Punainen tais olla jotain volkkarin long-lifeä, ja sitä ei passaa sekoittaa mihinkään?
Jäähd.Nesteitten erot
5
610
Vastaukset
- eri värejä
Sininen ja vihreä ovat monoetyleeniglykolia, periaatteessa ihan sekoituskelpoisia.
Hailakka oranssi on propyleeniglykolia, ei voi sekoittaa muihin väreihin, mutta soveltuu vihreän nesteen tilalle. On sellainen "longlife" neste.
Punaiset ovatkin sitten yleensä silikaattivapaita nesteitä, niitä ei kannata sekoitella mitenkään muihin nesteisiin, muutenkin niiden kanssa saa olla tarkkana että on auton valmistajan kelpuuttamaa.
Eivät aina(jos ollenkaan) sovellu tavallisen nesteen korvaajaksi.- remonttipena
Eli voiko vihreätä nestettä lisätä järjestlemään, jossa on jo sinistä? ja päin vastoin??
- ,,,,,,,,
remonttipena kirjoitti:
Eli voiko vihreätä nestettä lisätä järjestlemään, jossa on jo sinistä? ja päin vastoin??
kyllä ja kyllä.
remonttipena kirjoitti:
Eli voiko vihreätä nestettä lisätä järjestlemään, jossa on jo sinistä? ja päin vastoin??
Ei oikein suosittele tuota. Kannattaa laittaa saman väristä kuon alunperin koneessa on. Välttää ikävät yllätykset.
KandyKing kirjoitti:
Ei oikein suosittele tuota. Kannattaa laittaa saman väristä kuon alunperin koneessa on. Välttää ikävät yllätykset.
Jos jäähdytysnesteet sekoitetaan keskenään ni ne hyytelöi toisensa, josta seuraa pirunmoinen puhdistusoperaatio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511