ACER ASPIRE M5201???

Mamamama.

Eli onko tuossa mielestänne riittävästi tehoa uusimpiin peleihin ja HD-videokuvan editointiin:

AMD Phenom 9550 QUAD CORE -prossu 4 Gt: n DDR2-muisti Nvidia GeForce 9600 GS -näytönohjain (768 Mt omaa näyttömuistia) Vista Home Premium.

Kiitos avusta!

13

10120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelaaja-pena

ei vidus

• koneista mitään

Kyllä vidus.

• Oisko hyvä kone

Siis oisko tässä riittävästi kapasiteettia tämmöselle keski-ikäiselle naiseihmiselle, joka tykkää tallentaa koneelle paljon musiikkia, valokuvia ym sälää ?
        Kiitti jos vastaatte

• Atk-Nörtti
      • nimittäin tämä

sisältää NIIN PALJON ENEMMÄN, nimittäin polttavan blu-raynkin, joka lukee HD-DVD:itä, tuplat isomman kovalevyn jne jne jne, hinta 999 €:

ACER ASPIRE M5201:
        • AMD Phenom 9550 QUAD CORE -prosessori • 4 Gt: n DDR2-muisti (maks. 8 Gt) • 1280 Gt kiintolevytilaa (2 x 640 Gt, 7 200 kierr./ min) • Nvidia GeForce 9600 GS -näytönohjain (DVI, VGA, HDMI); 768 Mt omaa näyttömuistia • Realtek ALC888S -7.1-äänijärjestelmä • Kirjoittava BD-RE-asema (lukee HD-DVD) • DVD±R/±RW-asema • Muistikortinlukija • 10/100/1000 LAN • WLAN • Portit takana: Firewire, 6 x audio, S/PDIF, sarjaportti, rinnakkaisportti, 4 x USB • Portit edessä/päällä: 4 x USB 2.0, Firewire, kuuloke, mikrofoni • Vapaat laajennuspaikat: 2 x 5,25”, 6 x 3.5” (4 sis. 2 ulk.), 2 x PCIe, 2 x PCI • Multimedianäppis ja optinen hiiri • Vista Home Premium • MS Offi ce Trial Works 8.5, F-Securevirusturva 4 kk • Mitat (l x s x k): 18 x 44,2 x 36,7 cm • VUODEN TAKUU.

• NoName

Net.anttila 13.03.2009 tulos "acer aspire m5201" sama malli mutta Amd Phenom 9550 neliydin, 8 Gt keskusmuistia, 1 T kiintolevy, Ati Radeon HD3850 (1024/2431 Mt) Digi-tv-viritin ja Home Vista 64-bitti. ja koko h: 799 euro :) siinä on melkein hyvä kone :)

• Dj NikoNiko

paska kone, sopii sulle ihan hyvin mutta mulle ei riitä.Tallenna sää vaan niitä kuvias heh...

• Romp3

..sulla kovat vaatimukset koneiden suhteen.
        Must tossa ainoana miinuksena on prossu.

• acer aspire m5201

mikä mahtaa olla oma konees acer aspire one?

• acer aspire m5201

Eli oma Acer aspire m5201 on tosi hyvin toiminu kaikki pelit toimii highest detail päällä ei lagaa yhtään ja yleensä ne amd phenomit on 9650 Quad-core 2.30 megahertsin ainakin mulla =D ja omassa on kyl kanssa 8 gig ram ja 64 bittinen sitten on viellä hd dvd 1 teran muisti ja näytön ohjain ati radeon hd 3850 ja koko höskä makso 800 e anttilasta!

• skördänouse

minä ostin Aspire M5201:n hintaan 699e.... ja se oli jo lähes vuosi sitten tästä kommentista.... jätkät haaskannu 100 euroa kun ei ole vertaillu kauppojen hinnoittelua

• jepulisjeij

on riittävästi tehoa, vaikka muille jakaa. tuosta prossusta saa 4.4 GHz hyödyn jos sovellus osaa hyödyntää neliydintä, niin kuin suurin osa nykyaikana. ittelläni toi kone, vaihoin vaan näytönohjaimen Atin 5750 Formulaan ja kaikki pelit toimivat täysillä ilman mitään ongelmia.

• PARAS OSTOS IKINÄ

Paras kone, tykittää edelleenkin KAIKKI uusimmat pelit, grafiikka-asetukset TÄYSILLÄ. In your face, idiots ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2525
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      100
      896
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66