Löysin tossa vähän aikaa sitten tämmösen pelin. http://www.lordswm.com/?rid=144322
Itse olen ainakin tykännyt hirveästi, ja suosittelen teidänkin kokeilla!
Kattokaa kui hyvä peli!
8
863
Vastaukset
- Kyllä12321
Suosittelen teitä kaikkia kokeilemaan touta peliä! Itse olen vasta 1 lvl, mutta tämä on silti parhain peli ikinä!
- hunder69
kaikki vaan pelaa tätä tää on mahtis!! mun hahmoluokka on elf mutta aijon vaihtaa sen hyvä!
- 69544a
Yleensä en lämpene tälläsille, mutta tässä on poikkeus! Peli on niinkun täyden 10 arvonen peli!
Kivointa on pelata ihmisiä vastaan, ja niistä saa vielä aika paljon exp! - .........
-.-'' Eiköhän ole kaikki viestit sinun kirjoittamias, koska yrität houkutella joitain kattomaa ja antamaa sulle jotain paskaa. En klikkaa tota tyhmää linkkiä kun ei ole mitää haluja auttaa. Jos edes MMORPG:it ei saa täyttä kymppiä ja tosi hyvil grafiikoil,skilleil yms ni ei tuokaan kympin arvonen oo. Pilaan päiväs mut ei voi minkää. Eti parempi peli! :P
- ei oo totta
ihan huono peli
- http://www.lordswm.com/
- the numb
nii mäki oon pelannu samaa peliä oon lvl 4 ja iha pian 5.. mun nimi on niklas_k12. eli addaa mut jos ny katot tän viestin
- jeeeeeeejee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675