Löysin tossa vähän aikaa sitten tämmösen pelin. http://www.lordswm.com/?rid=144322
Itse olen ainakin tykännyt hirveästi, ja suosittelen teidänkin kokeilla!
Kattokaa kui hyvä peli!
8
874
Vastaukset
- Kyllä12321
Suosittelen teitä kaikkia kokeilemaan touta peliä! Itse olen vasta 1 lvl, mutta tämä on silti parhain peli ikinä!
- hunder69
kaikki vaan pelaa tätä tää on mahtis!! mun hahmoluokka on elf mutta aijon vaihtaa sen hyvä!
- 69544a
Yleensä en lämpene tälläsille, mutta tässä on poikkeus! Peli on niinkun täyden 10 arvonen peli!
Kivointa on pelata ihmisiä vastaan, ja niistä saa vielä aika paljon exp! - .........
-.-'' Eiköhän ole kaikki viestit sinun kirjoittamias, koska yrität houkutella joitain kattomaa ja antamaa sulle jotain paskaa. En klikkaa tota tyhmää linkkiä kun ei ole mitää haluja auttaa. Jos edes MMORPG:it ei saa täyttä kymppiä ja tosi hyvil grafiikoil,skilleil yms ni ei tuokaan kympin arvonen oo. Pilaan päiväs mut ei voi minkää. Eti parempi peli! :P
- ei oo totta
ihan huono peli
- http://www.lordswm.com/
- the numb
nii mäki oon pelannu samaa peliä oon lvl 4 ja iha pian 5.. mun nimi on niklas_k12. eli addaa mut jos ny katot tän viestin
- jeeeeeeejee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1435237Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei874658Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka514268Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73983Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123771Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403663Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313615Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553363Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383- 1912311