Löysin tossa vähän aikaa sitten tämmösen pelin. http://www.lordswm.com/?rid=144322
Itse olen ainakin tykännyt hirveästi, ja suosittelen teidänkin kokeilla!
Kattokaa kui hyvä peli!
8
912
Vastaukset 8
- Kyllä12321
Suosittelen teitä kaikkia kokeilemaan touta peliä! Itse olen vasta 1 lvl, mutta tämä on silti parhain peli ikinä!
- hunder69
kaikki vaan pelaa tätä tää on mahtis!! mun hahmoluokka on elf mutta aijon vaihtaa sen hyvä!
- 69544a
Yleensä en lämpene tälläsille, mutta tässä on poikkeus! Peli on niinkun täyden 10 arvonen peli!
Kivointa on pelata ihmisiä vastaan, ja niistä saa vielä aika paljon exp! - .........
-.-'' Eiköhän ole kaikki viestit sinun kirjoittamias, koska yrität houkutella joitain kattomaa ja antamaa sulle jotain paskaa. En klikkaa tota tyhmää linkkiä kun ei ole mitää haluja auttaa. Jos edes MMORPG:it ei saa täyttä kymppiä ja tosi hyvil grafiikoil,skilleil yms ni ei tuokaan kympin arvonen oo. Pilaan päiväs mut ei voi minkää. Eti parempi peli! :P
- ei oo totta
ihan huono peli
- http://www.lordswm.com/
- the numb
nii mäki oon pelannu samaa peliä oon lvl 4 ja iha pian 5.. mun nimi on niklas_k12. eli addaa mut jos ny katot tän viestin
- jeeeeeeejee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531323Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1201069Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33842Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216819En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64752
- 141734
- 47686
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss62590