Löysin tossa vähän aikaa sitten tämmösen pelin. http://www.lordswm.com/?rid=144322
Itse olen ainakin tykännyt hirveästi, ja suosittelen teidänkin kokeilla!
Kattokaa kui hyvä peli!
8
837
Vastaukset
- Kyllä12321
Suosittelen teitä kaikkia kokeilemaan touta peliä! Itse olen vasta 1 lvl, mutta tämä on silti parhain peli ikinä!
- hunder69
kaikki vaan pelaa tätä tää on mahtis!! mun hahmoluokka on elf mutta aijon vaihtaa sen hyvä!
- 69544a
Yleensä en lämpene tälläsille, mutta tässä on poikkeus! Peli on niinkun täyden 10 arvonen peli!
Kivointa on pelata ihmisiä vastaan, ja niistä saa vielä aika paljon exp! - .........
-.-'' Eiköhän ole kaikki viestit sinun kirjoittamias, koska yrität houkutella joitain kattomaa ja antamaa sulle jotain paskaa. En klikkaa tota tyhmää linkkiä kun ei ole mitää haluja auttaa. Jos edes MMORPG:it ei saa täyttä kymppiä ja tosi hyvil grafiikoil,skilleil yms ni ei tuokaan kympin arvonen oo. Pilaan päiväs mut ei voi minkää. Eti parempi peli! :P
- ei oo totta
ihan huono peli
- http://www.lordswm.com/
- the numb
nii mäki oon pelannu samaa peliä oon lvl 4 ja iha pian 5.. mun nimi on niklas_k12. eli addaa mut jos ny katot tän viestin
- jeeeeeeejee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103