annoin vaimolle luvan mennä matkalle

Nimetön

Nyt haluaa jatkuvasti. Mitähän tuohon tekisi?

8

19619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietty.

      Tietysti annaat vaimon mennä ja ottaa kunnolla siemenet sisään,,saat liukkaan ja kiimaisen pinpin.

    • pirulle

      Pikkurillin niin se vie koko käden.

      • Mites muuten

        Onkos muuten suhde kunnossa ja kuinka usein pitäisi saada mennä ,saattaa olla että on ihastunut siihen uuteen panomieheen.Ihastuksessa on vaan se etu etteivät yleensä ole pitkä ikäisiä vaan kun uuttuuden viehätys katoo niin palaavat kotiin , jos ei asuta saman katon alla kaikki näyttää niin ruusuiselta mutta arki yleensä tuo ne huonot puolet esiin.
        Ja toisekseen kaverikin nai mielellään muijaa jonka tietää olevan varattu sillä se ei käy riesaksi mutta heti kun on vapaa lakkaa kiinnostamasta.


    • Anonyymi

      Minulla vaimo Kirsti varmaan haaveili uudesta matkasta kun edellinen oli ollut ihana, kuulin sen kaverilta kun oli humalassa, oli ollut sama musta poika koko ajan.

      Sain kiinni kaksi nuorta ja sanoin saatte panne miten haluatte sovittiin yhteystiedot.
      Otin vaimon kanssa hotelli huoneen kuin lepyttelyksi kun ei pääse lomalle. Pidin huolta että juo siihen pisteeseen että vierasta haluttaa ja puetutin vähän seksikkäät vaatteet Ravintolassa näytin pojille vaimoni, hymyilivät kyllä tuo käy, tanssitetaan vähän vuorollaan, sanoin menemme tiskille kun on tanssinut ja houkuttelen tidät mukaan ja annoin pojille rahaa paukkuihin.
      Olin aika paljon poissa pöydästä ja vaimo tanssi, tummat pojat teki selväksi on kiinnostuneita. Tanssiessa aika lailla antoi yummien kopeloida, vilkuili näenkö minä.
      Alkoi olla noin yksitoista vein vaimon tiskille, istuttiin jonkin aikaa pojat tuli ja sanoi täällähän meidän tyttö on, vaimo katsahti minua sanoin ollaan menossa ylös on halvempaa ja tilasin visut kaikille sitä juodessa sanoin tulkaa mukaan. Vaimo kuiskas miksi mukaan sanoin mukavia poikia. Huoneessa tein vaimolle väkevämmän paukun ja muille normaalin istuttiin ja puhuttiin poikain olosta täällä.
      Alhaalta kuulu jumputusta sanoin voi täälläkin tanssia onhan meillä Kirsti laitoin tietenkin hidasta, vaimo päity sen verran että lähti tanssiin tanssittivat läheltä vaimo välillä katsoi minua muutama peli ja antautu lähitanssiin tunsi varmaan poikien kohonneet kalut kun lantio keinui nätisti. Sanoin käyn alhaalta limsaa, huusin ovelta avain jäi pöydälle koputtelen sitten.
      Istuin tiskillä, vaimo laittoi viestiä kirjoitin täällä on tuttu mies soitan kun tulen.
      odotin puoli tuntia ja menin oven taakse, kuulin kun vaimo sanoi tissiä saatte istuin käytävän sohvalla jonkin aikaa ja kuuntelin uudelleen vaimo kuiski molemmatko vielä. Avasin oven vaimo oli alla ja antoi haarat levällään kiljuen kuinka iso, naivat pitkään ennen kuin huomasi minut yritti nousta sanoin antaa vaan mennä muutaman kerran vaimo katsoi, näki kun kaluni oli ulkona rupesi antamaan kunnolla toisen pojan kalu oli pystyssä katsoin nyt kyllä saa kunnolla kun ensimmäinen laski sisään toinen käänsi kontalleen ja pani vaikka spermaa valui kunnolla vaimo kiljahteli kuiskas mulle tämä on valtava pillu oli tosi limainen nakkasin pyyhkeen vaimo pyyhki välillä ja meni seljälleen ohjasi paksua kalua sisään sai oikeasti kunnolla kun poika laukesi oli toinen jo kovana ja nainti jatkui joimme toisen kanssa juomia vaimo sai kummaltakin kunnolla, jäi makaamaan pojat kävi pesulla, sanoin minulle uutta hakemaan.
      Menin vaimon viereen kysyi oliko nuo sovittuja, sanoin et päässyt matkalle niin ajattelin kun viimme matkalla sulla oli vain yksi musta. Vaimo katsoi, Elsi perkele sekö juorusi. Kuiskas sitten tule panemaan saat pettäjä kotiäitiä, rakasteltiin vaimon kanssa kasi kertaa välillä juoden.
      Aamulla piti vaimo voidella ennen aamiaista, kun tultiin makasi alasti haarat levällään jonkin aikaa kuiskas haluttasko mulla ainakin. Rakasteltiin ennen lähtöä vaikka kummallakin oli hellät paikat.
      Kotona vaimo sanoi illalla, en tarvi lomaa ulkomailla, sanoin jos tuo pitää saat uuden käsittelyn ja hommat Elsin mukaan minä pane sitä kunnolla, vaimo sanoi sovittu.
      Elsi tuli tietämättä mitä tapahtuu, joivat viiniä jo aika paljon kun ovikello soi vaimo avasi, moi tulkaa vain Elsi hämmästyi, sanoin saat valita kumman tuossa on huoneet menette sinne, Vaimon huoneesta kuuului heti kunnon kiljuntaa poika veti Elsin toiseen huoneeseen ja siellä sama huuto.
      Kun tulivat juomaan viiniä ja istuttiin jonkin aikaa sanoin vaimolle te tuonne ja me Elsin kanssa tuonne. Elsillä oli valmiiksi vain liivit ja pikkarit, Elsi vähän kainosteli avasin liivit ja pukkasin sänkyyn imin kolmikymppisen rintoja innokkaana Elsi sanoi miten näin sanoin annoitte ulkomailla niin siksi elsi rentoutu antoi tissiä suutelin vatsaa huusi ei sinne. imin pillua ja sormetin Elsi antoi hurjana tehdä kaikkea, nousin ja panin pohjaan pidin siellä Elsi kuiskas kuuntele Kirsti saa ja nataa rajua kiljumista. Elsi nosti jalat koukkuun sanoi pane kuin kiimasta hutsua naitiin pitkään nousin panin takaa kunnolla Elsi kiljui haluan koko yön kun saatiin molemmat noustiin juomaan alasti. Kirsti tuli poikien kanssa myös. Istuttiin ja otin vaimon sänkyyn Elsi huusi en minä pojat veti sänkyyn.
      Vaimo kuiskas on hullua se iso munasempi oli alla panin hulluna se toinen tuli leipoi limaa pyllyn ja pani samalla pyyl oli niin turrana että tuntu hyvältä kumpikin pane takaa se on härskiä kuin pantas väkisin panin voimalla vaimo huusi laskin sisään.
      Molemmat nukahti Elsi kävi herättelemässä sanoin tullaan kohta ja nukahdin heräsin siihen kun Elsi ulisi menin katsomaan sai kumpaakin yhtä aikaa.
      Menin vaimon luo sanoi tupla pano.
      Torkahdin vaimoa ei näkyny Elsi oli vieressä puistelin sanoi en jaksa Kirsti on siellä ne nukkuu. Aamulla pojat lähti junaan. Elsi ja Kirsti nousi olivat suihkussa pitkään tulivat viereen, molemmat sanoi ei enää vaimo sanoi voitele meidät

      • Anonyymi

        Spedellä suoltaa taas paskaa yhteen pötköön buaahaa


      • Anonyymi

        Komee tarina. Kyllä on upeita vaimoja sekä niiten kavereita. Meillä ei ole,olen kade.


    • Anonyymi

      Hah. Mitäs lupaa se eukkosi sulta tarvii matkustamiseen ???

    • Anonyymi

      Vaimoni rakasti käydä Tukholman risteilyillä. Kaksy yötä laivalla antoi mahdollisuuden kunnon pamoihin mennen tullen. Kotona hän kertoi minulle yksityiskohtaisesti mitä kaikke matkalla tapahtui. Kerrankin kun hain hänen Hesasta laivan saavuttua satamaan, hän kertoi saaneensa miestä vielä aamulla ennen satamaan tuloa. sekös kiihotti minua niin, että ajoin autoni pienelle metsätielle ja sain päästä liukkaille. Joskus hän nuoletti minulla vieraan spermat pois. Siitä opin pitämään sperman mausta ja kerran hän kutsui meille kylään veljensä, joka oli bi-mielinen transsu ja suorastaan pakotti meidät yhdessä saunaan. Jyn tulimme saunasta, oli vaimoni asettanut naisten alusvaatteet meille molemmille ja siitä sitten alkoi riemu. Jouduimme rakastelemaan hänen edessään samalla kun hän leikki dildonsa kanssa meitä katsellen. Aamusyöstä hommat loppuivat siihen että sain seurata vierestä kun vaimoni nussi veljensä kanssa. Olen sen jälkeen ollut usein vaimon veljen kanssa ja aina on nautinto ollut yhtä suuri.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe