Tyttäreni sai kännyn kaveriltani jolla on ollut Soneran kytkysopimus. Se on mennyt jo umpeen ajat sitten ja maksettu jne... Miten saamme sen kännyn käyttöön prepaid-kortilla???
puhelimen avaus
5
1877
Vastaukset
- jonka aina saa postissa
kun kytky on loppunut siis aina.muuten ei pelaa millään muulla kortilla.soneran kytkyt aina lukittuja.
- tiedoton888
Osaisitko vielä kertoa mihin otan yhteyttä. Kaverille sopimuspaperit hukassa, koska taitaa olla päättynyt jo n. reilu 3v. sitten.
- on päättynyt
tiedoton888 kirjoitti:
Osaisitko vielä kertoa mihin otan yhteyttä. Kaverille sopimuspaperit hukassa, koska taitaa olla päättynyt jo n. reilu 3v. sitten.
3 vuotta sitten, kun kytkypuhelimiakaan ei ole saanut myydä niin kauaa. Itse löysin purkukoodin omasonera-nettipalvelusta, johon koodi ja ohjeet tulivat näkyviin heti kun sopimuskausi päättyi. Varmaan kannattaa soittaa Soneralle ja kysyä purkukoodi. Siihen tarvitaan puhelimen imei-koodi, joka löytyy puhelimen tyyppikilvestä.
- ollut sillä hankin sellaise...
on päättynyt kirjoitti:
3 vuotta sitten, kun kytkypuhelimiakaan ei ole saanut myydä niin kauaa. Itse löysin purkukoodin omasonera-nettipalvelusta, johon koodi ja ohjeet tulivat näkyviin heti kun sopimuskausi päättyi. Varmaan kannattaa soittaa Soneralle ja kysyä purkukoodi. Siihen tarvitaan puhelimen imei-koodi, joka löytyy puhelimen tyyppikilvestä.
ja parikuukautta sitten loppui minun kytky ja se purku koodi tuli ihan kirjeenä kotiin ja löytyy myös omilta sivuilta senkin jälkeen.Taitaa olla vaan jotta pöllitty puhelin tai ostettu huutonetistä.
- ....
tiedoton888 kirjoitti:
3G-puhelinten kytkykauppa (muita puhelimia ei saa myydä kytkykaupalla) alkoi 1.4.2006. eli kytkyjä on voinut ostaa 2,5 vuoden ajan. Kytkysopimusten kestot ovat olleet 2 v, eli ensimmäiset ovat voineet loppua puoli vuotta sitten, EI TODELLAKAAN 3 V SITTEN. Jos kytkysopimusta ei ole maksettu loppuun, ei liittymätoimittaja lähetä purkukoodia, joka tarvitaan Soneran puhelimiin aina. Muut kytkyt toimivat tietyillä SIM-korteilla ilman purkukoodejakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1103009Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171912700Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612149Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11431Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2421406Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221320Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31131Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115890Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3872Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103863