Onkohan kenelläkään tietoa joulu-helmikuussa luovutukseen tulevista lyhytkarvaisista, ajavalinjaisista mäyräkoirista? Olen ollut 3 vuotta ilman koiraa ja nyt koirakuume on pahimmillaan. Metsästyskin jäänyt vähemmälle kuin ei ole ollut kunnon kaveria patistamassa. Tarkoitus olisi ajattaa jäniksestä hirveen sekä opettaa jäljelle.
Vastaukset 4
- kasvattajat
löytyvät mäyräkoiraliiton sivuilta. siellä on myös pentuvälitys, ja tietysti lista kasvattajista. voit sitten olla itse yhteydessä, ja kysellä pennutus suunnitelmista.
- koirakuume
Olen toki seurannut liiton pentuvälitystä ja käynyt kasvattajien sivuilla. Ovat olleet lähinnä luolalinjaisia mitä on ollut tarjolla. ajattelin, että jollakulla täällä voisi olla tarkempaa tietoa.
- kk:n emäntä
Mäyräkoiraliiton pentuvälityksessä on useitakin lk normi pentueita - eikö niistä löydy? Entäpä tappijalkojen osta/myy -palstalta?
- koirakuume
löytyy, mutta tuntuvat olevan luolataipumuksellisia. Haen kuitenkin ajavaa hirvi- ja peurametsälle. Tappijaloissakaan ei ainakaan tällä hetkellä ole sopivaa tarjolla. Liiton kasvattajilla ei kaikilla ole nettisivuja ja en ole vielä alkanut soittaa muita läpi. Ajattelin ensin kysyä olisiko täällä jollakulla tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201396
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1311022Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella38943Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.97727- 66713
- 32675
- 21642
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist23600Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43543- 12530