APUA! Voiko harmaan hameen kanssa käyttää tummanruskeita kenkiä vai riitelevätkö ne värit keskenään??
Ja toinen kyssäri: Voiko hametta pitää juhlissa varrettomien kenkien kanssa talvella? Vai pitääkö olla saappaat?
Harmaat vaatteet + ruskeat kengät
3
1178
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
ruskea mielestäni ollenkaan yhteen. Harmaa ja musta sen sijaan taas sopii.
Talvijuhliin voi ja kannattaakin ottaa juhlakengät pussissa mukaan ja kulkea "ulkokengissä", esim niissä saappaissa, sitten matkat. - tokaan kyllä
Hei! harmaan ja ruskean ei perinteisesti ole katsottu sopivan yhteen (minäkin vältän niiden yhdistämistä) mutta nykyään ko. yhdistelmää näkee aika paljon. Se on silloin tällöin muotia. Jos olet itse sitä mieltä, että näyttää hyvältä, niin siitä vaan. Mutta jos haluaa rikkoa sääntöjä, on hyvä että itse tietää rikkovansa niitä..
Hame ja varrettomat kengät talvella: ilman muuta! Jos vain tarkenet niin voit kulkea niin ulkonakin. Saappaita monet käyttävät koska ne ovat lämpimämmät. Sisätiloissa on ehdottomasti tyylikkäämpää vaihtaa pikkukenkiin. Etenkin jos on hienot juhlavaatteet, niin saappaat sisällä pilaavat tyylin! Baari on eri asia, sinne mennään ulkovaatteissa ja -kengissä.- .....
Mikseivät sovi yhteen? Ainakin miesten vaatetuksessa harmaa puku ja ruskeat kengät ovat aivan tavallinen yhdistelmä.
Varo enemmänkin ruksean ja mustan yhdistämistä, se näyttää harvan silmään hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005017471- 2282608
- 262571
- 1591889
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158- 751153
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145