Harmaat vaatteet + ruskeat kengät

riitelevä väriyhdistelmä??

APUA! Voiko harmaan hameen kanssa käyttää tummanruskeita kenkiä vai riitelevätkö ne värit keskenään??

Ja toinen kyssäri: Voiko hametta pitää juhlissa varrettomien kenkien kanssa talvella? Vai pitääkö olla saappaat?

3

1202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänkyrä-nainen

ruskea mielestäni ollenkaan yhteen. Harmaa ja musta sen sijaan taas sopii.

Talvijuhliin voi ja kannattaakin ottaa juhlakengät pussissa mukaan ja kulkea "ulkokengissä", esim niissä saappaissa, sitten matkat.

• tokaan kyllä

Hei! harmaan ja ruskean ei perinteisesti ole katsottu sopivan yhteen (minäkin vältän niiden yhdistämistä) mutta nykyään ko. yhdistelmää näkee aika paljon. Se on silloin tällöin muotia. Jos olet itse sitä mieltä, että näyttää hyvältä, niin siitä vaan. Mutta jos haluaa rikkoa sääntöjä, on hyvä että itse tietää rikkovansa niitä..

Hame ja varrettomat kengät talvella: ilman muuta! Jos vain tarkenet niin voit kulkea niin ulkonakin. Saappaita monet käyttävät koska ne ovat lämpimämmät. Sisätiloissa on ehdottomasti tyylikkäämpää vaihtaa pikkukenkiin. Etenkin jos on hienot juhlavaatteet, niin saappaat sisällä pilaavat tyylin! Baari on eri asia, sinne mennään ulkovaatteissa ja -kengissä.

• .....

Mikseivät sovi yhteen? Ainakin miesten vaatetuksessa harmaa puku ja ruskeat kengät ovat aivan tavallinen yhdistelmä.

Varo enemmänkin ruksean ja mustan yhdistämistä, se näyttää harvan silmään hyvältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      193
      11626
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5499
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2797
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2415
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1881
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1865
    7. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      14
      1839
    8. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1764
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1516
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1498
    Aihe