Brain Champion

Pelannut pelin niin pitkälle kuin vaan suinkin kykenee ja nyt harmittaa kun ei oo oikein mitään tavoiteltavaa, koska kaikki on jo saavutettu. Ainoa josta en ole edes junioritasoa läpäissyt, on pikasudoku. Ei mitenkään aika riitä tarvittavan pitkälle! Kaatuu aina 5-tasolle...
Tietty on noi päivittäiset harjoitukset, joissa on aina jotain parannettavaa. On kyllä koukuttava peli :) Kiva joskus virkistää aivojaan pähkäilemällä erilaisten tehtävien parissa.
81659
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Haluaisin itse kovasti pelata kyseistä peliä kunnolla.Olen pelannut nyt noin 4 päivää veljen kännykällä.Minulla on ihan alkeellinen kännykkä,enkä tiedä voinko peliä pelata.Tiedätkö mistä sen voi ladata?

Äänestä

Mulla on se peli kännykässä...

Äänestä

Ottaa pattiin, kun alkaa vittuileen jos yöllä pelaa.

Äänestä
  • Meikäläisellä on kyseinen peli kännykässä. Oon pelannut varmaan jotain 2 viikkoa. On muuten hyvä peli. :)

Äänestä

• Brain Champ on paras kirjoitti:

Meikäläisellä on kyseinen peli kännykässä. Oon pelannut varmaan jotain 2 viikkoa. On muuten hyvä peli. :)

Mikä on muuten teidän arvosana? Itselläni 3 koska aloitin koko homman alusta.

Äänestä

Mullaki on se peli käntsys.:) Mulla on arvosana 5.

Äänestä

Tietääkö kukaan mikä korkein mahdollinen brain rating on? Mulla on nyt 9. Oon samaa mieltä Sudokusta - aivan mahdotonta!

Äänestä
  • jan

joo oon pelannut sitä aika kaun enkä viäläkään ymmärrä sitä kivi juttuu joo oon 8 ja city bloxx on kans aika koukuttava peli mun arvosana on 6. ja pelaan välil mun isosiskon käntsyl ja välil mun isosisko pelaa aina mun käntsyl nii se pelaa Brain Champii??

Äänestä

Kommentoi aloitusta

koukuttaa kirjoitti:

Pelannut pelin niin pitkälle kuin vaan suinkin kykenee ja nyt harmittaa kun ei oo oikein mitään tavoiteltavaa, koska kaikki on jo saavutettu. Ainoa josta en ole edes junioritasoa läpäissyt, on pikasudoku. Ei mitenkään aika riitä tarvittavan pitkälle! Kaatuu aina 5-tasolle...
Tietty on noi päivittäiset harjoitukset, joissa on aina jotain parannettavaa. On kyllä koukuttava peli :) Kiva joskus virkistää aivojaan pähkäilemällä erilaisten tehtävien parissa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu