Itse pidän tuosta sarjakuvasta todella paljon. Täytyy sanoa että se on laatusarjakuvaa parhaimmasta päästä. Onko täällä muita jotka lukevat kyseistä sarjakuvaa?
Vastaukset 2
- ...
Ei kolahtanu muhun.
Yojimboa on kyllä kehuttu, joskus 90-luvulla se oli kait (jenkeissä) kova hitti. Uskollisia faneja riittää maailmalla.- WireInTheBloodFan
Kyllähän näitä uskollisia faneja suomestakin löytyy kuulemma :)
Itse alotin lukemalla loppupäästä kun paikallisessa kirjakaupassa ei ollut alkupään sarjoja. Sitten myöhemmin tajusin että niin, fantasiapeleistähän noita saa alkupäänkin kirjoja ja nyt olen hiljalleen keräillyt niitä ja viides tuli ostettua muutama päivä sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1552107MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1301195- 1351135
- 47981
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72958- 58892
- 38727
- 76727
- 34687
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan245674