Generic XOR

Kokemuksia?

Tälläistä skootteria on mulle porukat tarjoomassa. Onkohan millainen? onko jollakulla kokemuksia?

Vertailuksi esim CPI Formula ja Keeway Matrix joita itse olen katsellut

21

6922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Generic

      Eiks kellää oo mitään sanottavaa tästä merkistä?

      • taitaa olla sen verran uusi merkki markkinoilla että kenelläkään ei ole omakohtaisia kokemuksia vielä...


    • mopokolli

      kaverilla on sellane mopedi oon sitä muutamaan otteeseen testaillu mutta vaikuttaa aika hyvältä tosin katteet on kova muovia ja saattaa hajoo aika helposti jos kaatuilee

    • löytyy

      ollu itellä tollanen xor competition ajokkina viime kesästä lähtien enkä muuta huonooo oo löytäny paitsi että tankki on suht pieni, kuristukset todellaki kuristaa eikä merkkikohtasia tuning osia löydy juuri ollenkaan. mut jos välttämättä virityksii haluu tehä ni osa keewayn ja CPIn osista menee tähän ilman suurempia ongelmia. hyvänä puolena voin sanoo et vakiona kiihtyy ihan kelvollisesti ja kurien pois oton jälkee kulkee teharin ja säätöjen kanssa ku pien eläin pellolla.

      • Juha|

        Oon eri mieltä, kyllä geneen osaa löytyy ku on osaava etsimään. itellä on generi collu vähän päältä vuoden alla ja on tuunattu ja puunattu :P multivarilla ja teharilla lähtee joo ihan kivasti :) Bensatankki tosiaan on ihan liian pieni, ja kulutus vakionakin on päätä huimaava.


      • lahest
        Juha| kirjoitti:

        Oon eri mieltä, kyllä geneen osaa löytyy ku on osaava etsimään. itellä on generi collu vähän päältä vuoden alla ja on tuunattu ja puunattu :P multivarilla ja teharilla lähtee joo ihan kivasti :) Bensatankki tosiaan on ihan liian pieni, ja kulutus vakionakin on päätä huimaava.

        Minkälaiset säädöt ois sitte hyvät multivarin ja teharin kans? :) ja tietääkö kukaan vakiosuuttimen kokoa ja rullien painoa? :D


      • Juha|
        lahest kirjoitti:

        Minkälaiset säädöt ois sitte hyvät multivarin ja teharin kans? :) ja tietääkö kukaan vakiosuuttimen kokoa ja rullien painoa? :D

        ite ei oo kaasariin tarvinu koskea kun on putken ja multivarin laittanu. :o


      • terve..
        Juha| kirjoitti:

        ite ei oo kaasariin tarvinu koskea kun on putken ja multivarin laittanu. :o

        aina jos vaihtaa tehoputken, niin kannattaa vaihtaa pääsuutin n.10 kokoo isompaan!


    • gene_1

      Mulla on itellä generic ja oon huomannu oon ihan samaa mieltä siitä tankista. Se on aivan liian pieni. Oon ajatellut lisätä ylimääräisen bensatankin boxiin kiinni ja liittää sen sit siihen oikeaan tankkiin. Mulla ei vaan oo hajuakaan miten se pitää tehd. Onko ehdotuksia?

      Sit vie tosta virityksestä, haluaisin että se kulkee nopeampaa, mutta en osaa virityksiä tehdä... APUA?

    • ...

      Moro! Broidini on juuri ostanut Generic Xor skootterin. Nyt hän "kiukkuilee" koska tehot ovat kuulemma pienet. Hän ei ole vielä ajanut kyseisellä pelillä, mutta itse nyt kyselisin, että mikä on tämän skootterin huippunopeus ilman virityksiä.

    • raksa poika

      mulla menee ainaki generic xor vakiona 60km/h iha pirteä peli tuo on ollu

    • Genepoika

      Täysin samaa mieltä tankista. Itellä ollu xorri alla vähä vajaat kolme kuukautta ja on vielä sisään ajossa. Huiput oli 55 km/h suoralla tiellä. Mutta mistä mahtais saada uuden katesarjan??

      • Anonyymi

        Moikka.

        Onkohan tuo 125cc tehokas peli vakiona?

        Ja,mitenhän sen huiput ja bensankulutus?


    • genekka

      sellasta kysellesin tässä että millai ton generic xorin saisi kiihtymään? ja kulkee mulla 55km/h ja ei mitää vikaa ole ollut.

    • suihin otto

      Cpikin on hyvä valinta: 1e40qmb kone, löytyy paljon varaosia. Perjaatteessa minarellin kopio... katesarjakin vain 160e. Ja kestää ajamista noin 20000km

    • mopoilija100

      kuinka paljon generic xor vie bensaa satasella normaalisti? Mulla taitaa olla jotai vikaa ku pääsen vaa joku 60km yhel tankillisella?

    • mopopoika 69

      itellä ollu gene jo pari vuotta ja hyvin on toiminu ,kaikki kurit otettu pois ja laitettu kevyemmät rullat ,jäykempi vastisja jäykemmät kytkin jouvet ja kiihtyy iha mukavasti mutta vääntöä ei oo vieläkään tarpeeksi nii mitä mulla pitäs tehä viel??

      • pari kysymystä

        Osaisitko sä vastata näihin kysymyksiin?


    • Pari kysymystä

      mikä on genericin xorrin rullien paino? ja minkä painoset rullat pitäisi laittaa että sais xorrin kiihtymään paremmin? entäpä minkä jäykkyinen vastinpainejousi tulisi vaihtaa? Kiitoksia etukäteen!

    • kuristukset v'''uun

      Joo tuolla oli joku ajatellut roplata jotain lisäbensatankkia boksiin öö.. mikset vaa osta kanisteria tai jotain pulloa ja pidä varabensiiniä siellä boksissa jos niin kova tarve on ajella 10l palamaan tuol? Ja sitten kysyisin, että mitä kuristuksia tuossa kaikenkaikkiaan on? auttaako ilmanputsarin vaihto/tyhjennys? no pakoputket nyt tiedetään olevan täynnä? mitä muuta? prikka on otettu pois mutta kulkee vain 50?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe