No tuliko itse arvon maailmanmies Rantaneuvokselle kutsua linnan itsenäisyyspäivän juhliin? Ja jos ei tullut niin miksei?
Linnanjuhlat huom. Rantaneuvos
9
654
Vastaukset
- Kuokkija naapurista
kysyä presidentin kansliasta miksi ketäkin ei ole kutsuttu. Minulle ei ole tullut koskaan kutsua, mutta ei myöskään ilmoitusta, miksi vuodesta toiseen jättävät rannalle ruikuttamaan.
rosvokoplanjuhlia vaan katsoo tuntemattoman sotilaan aina 06.12 joka vuosi ja tästäkin eteen päin ja kyllä kansa tietää sanoo myös neuvos, kovasti arvostamaani poliitikkoa Veikko Vennamoa lainatakseen,"Rantaneuvos"
- farth33
paskaa, jos jostain ihmeen kumman syystä tai vaikkapa presidentin kansliassa olisi tullut jokin erehdys, ja saisit kutsun linnan juhliin menisit jo viikkoa ennen oottelemaan sisälle pääsyä. Seuraavat kolme vuotta kehuisit tapahtumaa netissä joka päivä.
- ...
kovinkin korkealle. Niin korkealle, ettei moni osaakaan!
Paljonko muuten piti maksaa leimaveroa tuosta rantaneuvoksen arvonimestä? Maksoiko joku sen puolestasi vai kustansitko ihan itse niin kuin kirjasikin? - leimaveroneuvos
... kirjoitti:
Paljonko muuten piti maksaa leimaveroa tuosta rantaneuvoksen arvonimestä? Maksoiko joku sen puolestasi vai kustansitko ihan itse niin kuin kirjasikin?että mistä se rantaneuvos on nimensä hankkinut?
Rantaneuvos-titteli ei kuulu suomessa käytettäviin arvonimiin ainakaan kyseisen lähteen perusteella:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Arvonimi
Ja paljonkohan on neuvos maksanut tittelistään? 10mk? Vai onko joku edustamasi köyhä sinut titteliin vihkinyt? Vuorineuvos-titteli maksaa 48 400 € ... kirjoitti:
Paljonko muuten piti maksaa leimaveroa tuosta rantaneuvoksen arvonimestä? Maksoiko joku sen puolestasi vai kustansitko ihan itse niin kuin kirjasikin?maksoi minulle koko omaisuuteni ja jäi velkaakin hyvin paljon terveisin,"Rantaneuvos"
- pettivät
rantaneuvos1 kirjoitti:
maksoi minulle koko omaisuuteni ja jäi velkaakin hyvin paljon terveisin,"Rantaneuvos"
jäljelle jäi arvoton arvonimi
- kiinnostunutneuvos
pettivät kirjoitti:
jäljelle jäi arvoton arvonimi
Mitä itse arvon Rantaneuvos on tehnyt työkseen,kaikesta muusta historiasta kyllä puhelet mutta kaikki varmaan kiinnostaa mistä olet elantosi ansainnut?
- arvonimineuvos
rantaneuvos1 kirjoitti:
maksoi minulle koko omaisuuteni ja jäi velkaakin hyvin paljon terveisin,"Rantaneuvos"
Hahahaa!! Joku pääsi sinua huiputtamaan pahemmman kerran myymällä sinulle arvonimen, jota ei ole edes virallinen!! Jonkun kylähullun keksimä!! Ja vielä itsesi kipeäksi maksoit!! Hahahaahaahahaaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532607
- 1971880
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91341- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901