No tuliko itse arvon maailmanmies Rantaneuvokselle kutsua linnan itsenäisyyspäivän juhliin? Ja jos ei tullut niin miksei?
Linnanjuhlat huom. Rantaneuvos
9
663
Vastaukset
- Kuokkija naapurista
kysyä presidentin kansliasta miksi ketäkin ei ole kutsuttu. Minulle ei ole tullut koskaan kutsua, mutta ei myöskään ilmoitusta, miksi vuodesta toiseen jättävät rannalle ruikuttamaan.
rosvokoplanjuhlia vaan katsoo tuntemattoman sotilaan aina 06.12 joka vuosi ja tästäkin eteen päin ja kyllä kansa tietää sanoo myös neuvos, kovasti arvostamaani poliitikkoa Veikko Vennamoa lainatakseen,"Rantaneuvos"
- farth33
paskaa, jos jostain ihmeen kumman syystä tai vaikkapa presidentin kansliassa olisi tullut jokin erehdys, ja saisit kutsun linnan juhliin menisit jo viikkoa ennen oottelemaan sisälle pääsyä. Seuraavat kolme vuotta kehuisit tapahtumaa netissä joka päivä.
- ...
kovinkin korkealle. Niin korkealle, ettei moni osaakaan!
Paljonko muuten piti maksaa leimaveroa tuosta rantaneuvoksen arvonimestä? Maksoiko joku sen puolestasi vai kustansitko ihan itse niin kuin kirjasikin? - leimaveroneuvos
... kirjoitti:
Paljonko muuten piti maksaa leimaveroa tuosta rantaneuvoksen arvonimestä? Maksoiko joku sen puolestasi vai kustansitko ihan itse niin kuin kirjasikin?että mistä se rantaneuvos on nimensä hankkinut?
Rantaneuvos-titteli ei kuulu suomessa käytettäviin arvonimiin ainakaan kyseisen lähteen perusteella:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Arvonimi
Ja paljonkohan on neuvos maksanut tittelistään? 10mk? Vai onko joku edustamasi köyhä sinut titteliin vihkinyt? Vuorineuvos-titteli maksaa 48 400 € ... kirjoitti:
Paljonko muuten piti maksaa leimaveroa tuosta rantaneuvoksen arvonimestä? Maksoiko joku sen puolestasi vai kustansitko ihan itse niin kuin kirjasikin?maksoi minulle koko omaisuuteni ja jäi velkaakin hyvin paljon terveisin,"Rantaneuvos"
- pettivät
rantaneuvos1 kirjoitti:
maksoi minulle koko omaisuuteni ja jäi velkaakin hyvin paljon terveisin,"Rantaneuvos"
jäljelle jäi arvoton arvonimi
- kiinnostunutneuvos
pettivät kirjoitti:
jäljelle jäi arvoton arvonimi
Mitä itse arvon Rantaneuvos on tehnyt työkseen,kaikesta muusta historiasta kyllä puhelet mutta kaikki varmaan kiinnostaa mistä olet elantosi ansainnut?
- arvonimineuvos
rantaneuvos1 kirjoitti:
maksoi minulle koko omaisuuteni ja jäi velkaakin hyvin paljon terveisin,"Rantaneuvos"
Hahahaa!! Joku pääsi sinua huiputtamaan pahemmman kerran myymällä sinulle arvonimen, jota ei ole edes virallinen!! Jonkun kylähullun keksimä!! Ja vielä itsesi kipeäksi maksoit!! Hahahaahaahahaaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest986827Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4644924Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1292776Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1412413Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t72167Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m341176En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su721103Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531040- 1031003
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä58932