Linnanjuhlat huom. Rantaneuvos

Linnaneuvos

No tuliko itse arvon maailmanmies Rantaneuvokselle kutsua linnan itsenäisyyspäivän juhliin? Ja jos ei tullut niin miksei?

9

658

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuokkija naapurista

kysyä presidentin kansliasta miksi ketäkin ei ole kutsuttu. Minulle ei ole tullut koskaan kutsua, mutta ei myöskään ilmoitusta, miksi vuodesta toiseen jättävät rannalle ruikuttamaan.

• rosvokoplanjuhlia vaan katsoo tuntemattoman sotilaan aina 06.12 joka vuosi ja tästäkin eteen päin ja kyllä kansa tietää sanoo myös neuvos, kovasti arvostamaani poliitikkoa Veikko Vennamoa lainatakseen,"Rantaneuvos"

• farth33

paskaa, jos jostain ihmeen kumman syystä tai vaikkapa presidentin kansliassa olisi tullut jokin erehdys, ja saisit kutsun linnan juhliin menisit jo viikkoa ennen oottelemaan sisälle pääsyä. Seuraavat kolme vuotta kehuisit tapahtumaa netissä joka päivä.

• ...

kovinkin korkealle. Niin korkealle, ettei moni osaakaan!

Paljonko muuten piti maksaa leimaveroa tuosta rantaneuvoksen arvonimestä? Maksoiko joku sen puolestasi vai kustansitko ihan itse niin kuin kirjasikin?

• leimaveroneuvos
        ... kirjoitti:

Paljonko muuten piti maksaa leimaveroa tuosta rantaneuvoksen arvonimestä? Maksoiko joku sen puolestasi vai kustansitko ihan itse niin kuin kirjasikin?

että mistä se rantaneuvos on nimensä hankkinut?
        Rantaneuvos-titteli ei kuulu suomessa käytettäviin arvonimiin ainakaan kyseisen lähteen perusteella:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Arvonimi

Ja paljonkohan on neuvos maksanut tittelistään? 10mk? Vai onko joku edustamasi köyhä sinut titteliin vihkinyt? Vuorineuvos-titteli maksaa 48 400 €

• ... kirjoitti:

maksoi minulle koko omaisuuteni ja jäi velkaakin hyvin paljon terveisin,"Rantaneuvos"

• pettivät
        rantaneuvos1 kirjoitti:

maksoi minulle koko omaisuuteni ja jäi velkaakin hyvin paljon terveisin,"Rantaneuvos"

jäljelle jäi arvoton arvonimi

• kiinnostunutneuvos
        pettivät kirjoitti:

jäljelle jäi arvoton arvonimi

Mitä itse arvon Rantaneuvos on tehnyt työkseen,kaikesta muusta historiasta kyllä puhelet mutta kaikki varmaan kiinnostaa mistä olet elantosi ansainnut?

• arvonimineuvos
        rantaneuvos1 kirjoitti:

Hahahaa!! Joku pääsi sinua huiputtamaan pahemmman kerran myymällä sinulle arvonimen, jota ei ole edes virallinen!! Jonkun kylähullun keksimä!! Ja vielä itsesi kipeäksi maksoit!! Hahahaahaahahaaa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      14
      2053
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      186
      1579
    3. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      157
      1448
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      100
      1362
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1208
    6. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      84
      958
    7. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      139
      945
    8. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      49
      942
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      829
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      13
      827
    Aihe