Moi!
Otsikosta saattaa päätellä, etten tiedä aloitusmaksuista mitään. Tiedän nyt kuitenkin jotakin ja ainoa ihmetystä herättävä asia on; missä vaiheessa siitä laskutetaan? Tällä siis tarkoitan, että meneekö aloitusmaksu välittömästi, kun puhelu alkaa hälyyttämään vai vasta sitten, kun puheluun vastataan. Voisiko joku ystävällinen valaista meikäläistä ilman herjaa tai piikittelyä? :)
Kiitos!
Mikä aloitusmaksu?
4
426
Vastaukset
- aloitusmaksu
menee kun soittoosi vastataan. Eihän siitä puhelun hälyyttämisestä tarvitse maksaa muutenkaan. Vasta puhelun yhdistyminen maksaa.
- soittaville ei tule mitään
aloitusmaksua jos puheaikaa jäljellä.Jos menee paketin yli tulee tuo aloitusmaksu vastattuihin puheluihin.
- vastattuihin puheluihin???
Menikö sekaisin, siis aloitusmaksu, kun soitat, ei mene silloin kun vastaat puheluun, paitsi jos vastaat ulkomailla puheluun.
- 318
vastattuihin puheluihin??? kirjoitti:
Menikö sekaisin, siis aloitusmaksu, kun soitat, ei mene silloin kun vastaat puheluun, paitsi jos vastaat ulkomailla puheluun.
Minä ainakin ymmärsin, että hän tarkoitti sitä, että kun soitat ja joku vastaa siihen puheluun, niin vasta siinä vaiheessa menee aloitusmaksu.
Mulle tietysti aivan sama vaikka perisivät mitä ja mistä ikinä keksisivätkin, soneraan en enää koske!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614187
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352994Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262558- 452177
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51949- 201939
- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3921511Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91308