Olisiko vinkkejä joulukuussa matkustavalle? Tiedän, että tuolloin saattaa olla hyvinkin kylmä, mutta onko jotkin nähtävyydet suljettuja talvella? Tai onko esim. joissain puutarhoissa mitään nähtävää?
Jos tiedätte hyviä räätäleitä, otan ilomielin vinkkejä vastaan. Tarkoitus olisi teettää paljon vaatteita.
Peking joulukuussa
3
1118
Vastaukset 3
- QingDao
Räätäleitä löytyy marketeista, ainakin Silkkimarketista ja YaSshow marketista. Honqqiao- eli helmimarketin viereen on myös kohonnut uusi ostoshelvetti, luulisi että sieltäkin löytyy räätäleitä. Siellä kannattaa käydä muutenkin, ainakin lokakuussa siellä oli tosi hiljaista, ei juuri lainkaan asiakkaita, mistä johtuen hinnat oli tosi sopivia eikä edes tarvinnut juurikaan tinkailla.
- Joulumatkaaja
Kiitos tiedosta! Tuosta uudesta marketista en tiennytkään. Enää viikko matkaan, jännityksellä odotan pidänkö Pekingistä yhtä paljon, kuin Shangaista.
- apapap
Joulumatkaaja kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Tuosta uudesta marketista en tiennytkään. Enää viikko matkaan, jännityksellä odotan pidänkö Pekingistä yhtä paljon, kuin Shangaista.
Hei! Olen ollut kaksi kertaa Pekingissä joulukuussa ja siellä oli todellakin kylmä. Lapista kotoisin olevana luulin olevani tottunut kylmyyteen, mutta Pekingissä olin aivan jäässä. Kannattaa varautua purevaan tuuleen ja hommata tuulenkestävä takki (osta Pekingistä). Me kierrettiin kaikki perusnähtävyydet: Muuri, kielletty kaupunki, taivaallisen rauhan aukio yms. ja ihan mukavaa oli. Ei paljoa muita turisteja. Käytiin kiinalaisessa sirkuksessa ja sielläkin oli niin kylmä että istuttiin toppatakit ja hanskat päällä. Ruokapaikoissakin oli usein tosi kylmä. Mutta ruoka on taivaallisen hyvää! Ja shoppailu on kivaa. Vaikkakin rasittavaa tinkimisen takia. Ja Kiina on mahtava paikka, kuten Shanghaissa käyneenä varmasti tiedät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 1021003
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7546Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512