Muiden lukijoiden aliarvioiminen ja vihamielinen käytös muita kirjoittajia kohtaan on mielestäni typerää.
Sopiiko vihanpito ja agressiot
16
1475
Vastaukset
- on aina
omasta mielestään oikeassa ja tietää kaiken :(
aivan kuten meidän 16v. poikamme :)- on aina
ollut, on ja tulee aina olemaan. Ei ole muuta mahdollisuutta kuin sietää. Totuushan on kuitenkin, että tulisimme hyvin toimeen ilman tätä palstaakin. Vai mitä?
- siis Hän
on myös kirjoittanut, ettei poista viestejään. Ihan kuin olisin äsken havainnut päinvastaista?
on aina kirjoitti:
ollut, on ja tulee aina olemaan. Ei ole muuta mahdollisuutta kuin sietää. Totuushan on kuitenkin, että tulisimme hyvin toimeen ilman tätä palstaakin. Vai mitä?
Iltaa hyvää kylymäntuuliselta pohojanmaalta.
Parampahan pitääs pyrkiä, niin täällä palstoolla ku elämäs muutoonki. Eikä meirään ikääsiä taira enää pystyä kasvattamahan.
Välihin tuloo sanottua ilikiästi ja sitten karuttaa ne möläykset. Sellaanen kasvun paikkahan soon ainaki ittelläni.
terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.- hetulaaz
siis Hän kirjoitti:
on myös kirjoittanut, ettei poista viestejään. Ihan kuin olisin äsken havainnut päinvastaista?
Miksi pidät minua epäluotettavana?
- voin sanoa
etten hyökkää ketään kohtaan mutta puolustan itseäni tarvittaessa:)
Toinen asia on että sopiiko viha ja agressiot tämän ikäisille - eikös kaikki tunnereaktioit kuulu kaikenikäisille, olisimme muuten tunneköyhiä.- Pirre*
mutta ehkä vihan ja agression aiheuttamat reaktiot - tunnepurkaukset kannattaa jättää, täällä (palsta elämässä) ruudun tälle puolen :)
Tai ainakin pitää yrittää julkituoda ne luettavaan muotoon suhteellisen sivistyneesti tai korrektisti..toista osapuolta loukkaamatta ja lisää provosoimatta. - on taas
jos vihanpito on jatkuvaa ja agressiot kohdistuvat muihin palstalaisiin.
- vaikuttaa
on taas kirjoitti:
jos vihanpito on jatkuvaa ja agressiot kohdistuvat muihin palstalaisiin.
nämä näköjään käyvät porukalla kimppuun.
Velociraptorit.
Siellä hyppii rohkeimpana ne nyt jotka muulloin täällä ihan ystävällisiä koettavat olla :))
Näitä on aika vaikea tulkita, koska ihminen
kirjoittaa ajatuksella ja teksin lukeminen
ja kirjoittajan ajatus eivät osu aina yksiin- kiusantekoa
arvelisin joidenkin kohdalla olevan,kenties omasta mielestä hauskaa?
- olen
kiusantekoa kirjoitti:
arvelisin joidenkin kohdalla olevan,kenties omasta mielestä hauskaa?
ei uskoisi että aikuisten palstoilla on tahallista kiusantekoa.
Mistähän ne koulukiusaajat sikiää, herää kysymys?
- se tosi
typerää, onneksi tällä palstalla siihen ei sorru kuin ainoastaan yksi
- Jermuxi tms.
Mutta itse en aliarvioi vastustajaa ja en koskaan toimi vihastuksissani täällä.
Reilusti sanon, että naureskelen päin naamaa ja suurin osa ei osaa sanailla vielä kunnolla.- sanailut
boooooooooooooooooriiiing
- viemäri
tämä palsta!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483