Sopiiko vihanpito ja agressiot

50 vuotiaalle?

Muiden lukijoiden aliarvioiminen ja vihamielinen käytös muita kirjoittajia kohtaan on mielestäni typerää.

16

1475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on aina

      omasta mielestään oikeassa ja tietää kaiken :(
      aivan kuten meidän 16v. poikamme :)

      • on aina

        ollut, on ja tulee aina olemaan. Ei ole muuta mahdollisuutta kuin sietää. Totuushan on kuitenkin, että tulisimme hyvin toimeen ilman tätä palstaakin. Vai mitä?


      • siis Hän

        on myös kirjoittanut, ettei poista viestejään. Ihan kuin olisin äsken havainnut päinvastaista?


      • on aina kirjoitti:

        ollut, on ja tulee aina olemaan. Ei ole muuta mahdollisuutta kuin sietää. Totuushan on kuitenkin, että tulisimme hyvin toimeen ilman tätä palstaakin. Vai mitä?

        Iltaa hyvää kylymäntuuliselta pohojanmaalta.
        Parampahan pitääs pyrkiä, niin täällä palstoolla ku elämäs muutoonki. Eikä meirään ikääsiä taira enää pystyä kasvattamahan.
        Välihin tuloo sanottua ilikiästi ja sitten karuttaa ne möläykset. Sellaanen kasvun paikkahan soon ainaki ittelläni.
        terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.


      • hetulaaz
        siis Hän kirjoitti:

        on myös kirjoittanut, ettei poista viestejään. Ihan kuin olisin äsken havainnut päinvastaista?

        Miksi pidät minua epäluotettavana?


    • voin sanoa

      etten hyökkää ketään kohtaan mutta puolustan itseäni tarvittaessa:)
      Toinen asia on että sopiiko viha ja agressiot tämän ikäisille - eikös kaikki tunnereaktioit kuulu kaikenikäisille, olisimme muuten tunneköyhiä.

      • Pirre*

        mutta ehkä vihan ja agression aiheuttamat reaktiot - tunnepurkaukset kannattaa jättää, täällä (palsta elämässä) ruudun tälle puolen :)

        Tai ainakin pitää yrittää julkituoda ne luettavaan muotoon suhteellisen sivistyneesti tai korrektisti..toista osapuolta loukkaamatta ja lisää provosoimatta.


      • on taas

        jos vihanpito on jatkuvaa ja agressiot kohdistuvat muihin palstalaisiin.


      • vaikuttaa
        on taas kirjoitti:

        jos vihanpito on jatkuvaa ja agressiot kohdistuvat muihin palstalaisiin.

        nämä näköjään käyvät porukalla kimppuun.
        Velociraptorit.
        Siellä hyppii rohkeimpana ne nyt jotka muulloin täällä ihan ystävällisiä koettavat olla :))


    • Näitä on aika vaikea tulkita, koska ihminen
      kirjoittaa ajatuksella ja teksin lukeminen
      ja kirjoittajan ajatus eivät osu aina yksiin

      • kiusantekoa

        arvelisin joidenkin kohdalla olevan,kenties omasta mielestä hauskaa?


      • olen
        kiusantekoa kirjoitti:

        arvelisin joidenkin kohdalla olevan,kenties omasta mielestä hauskaa?

        ei uskoisi että aikuisten palstoilla on tahallista kiusantekoa.
        Mistähän ne koulukiusaajat sikiää, herää kysymys?


    • se tosi

      typerää, onneksi tällä palstalla siihen ei sorru kuin ainoastaan yksi

    • Jermuxi tms.

      Mutta itse en aliarvioi vastustajaa ja en koskaan toimi vihastuksissani täällä.
      Reilusti sanon, että naureskelen päin naamaa ja suurin osa ei osaa sanailla vielä kunnolla.

      • sanailut

        boooooooooooooooooriiiing


    • viemäri

      tämä palsta!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe