NaturaMed Pharmasta taas

ILMAINEN matkaVenetsiaan???

Todennäköisintä on, jos NaturaMed Pharma kusettaa, se, että keräävät rahat pois eikä mitään matkaa minnekään ole varattuna.

Mieli teksi kyllä uskoa ja varata matka Venetsiaan, mutta sapettaisi, jos 155e tai se paristaa Veronan matkan kanssa menisi harakoille.

Onko kellään todellista käsitystä, miksi tuo firma tarjoaa tällaisen matkan: Osallistutaanko siellä johonkin värväämistilaisuuteen tms?

9

4361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkefirma

      http://www.lsv.fi/laakaritilmansponsoreita.phtml

      Ympäri maailmaa lääkäreiksi ja sairaanhoitajiksi opiskelevat saavat kaikenlaista kamaa ilmaiseksi, myös matkoja ja teatterilippuja jne. Lääkerit saavat myös matkoja ilmaiseksi lääkefirmoilta jos he kirjoittavat juuri sen määrätyn lääkefirman lääkkeitä poitilailleen. Asiakkaat jotka ostavat lääkkeitä tai tuotteita maksavat luonnollisestikkin nuo matkat tavaroiden hinnoissa. Semmoistä tämä on.

    • ihmetyttää

      matkalle olisi kova halu,mutta en tiedä mitä tehdä kun oon lukenut täältä näitä viestejä.varaus on lähtenyt maksua en ole suorittanut.

      • nalle

        pistin rahat likoon ja otin vielä extra päivän. Niin että lähdössä ollaan, ihan asiallista, no suhteellisen sellaista, palvelua olen saanut. Kyllä firmoilla on tällaseen varaa. Uskon kyllä että venetossa nähdään.


    • KUTSUU

      Olen myös lähdössä Venetsiaan ja olen jo maksanut 55e polttoainekuluista ja lentokenttäveroista 100e takuumaksua, joka pitäisi saada paikanpäällä takaisin tai sitten pankkiin. Näin ainakin sanottiin matkanjärjestäjällä johon soitin ja sain kyllä ihan asiantuntevaa palvelua suomeksi. Ainut mitä he eivät luvanneet kun olen lähdössä reissuun yksin, että mikä on matkapäivä. Varauslomakkeessa sai valita lähtöpäivän viidestä eri mahdollisuudesta, mutta koska majoitun todennäköisesti ventovieraan kanssa he eivät voineet sanoa, että kuinka paljon ylipäätään on halukkaita lähtijöitä ja milloin ja tullaanko tämä matka järjestämään mihin itse haluaisin. 30pv ennen lähtöä siis tulee ilmoitus, että olen lähdössä matkalle, mutta koska luulen kuitenkin saavani lomaa töistä niin ei sen niin väliä ole koska lähtö on. Lentoyhtiö oli joku brittiläinen enkä muista enää nimeä eli en edes tiedä onko joku potkusrikone ;). Mutta mielenkiinnolla olen kuitenkin lähdössä.

      • lähden

        yksin.vielä on maksamatta se 55 euroa lentokenttämaksua.lähtöpäiväksi halusin 23.3 eikä vielä ole tullut tietoa onnistuuko se.ajattelin maksaa loppumaksun tammikuun lopussa.


      • lomaillut
        lähden kirjoitti:

        yksin.vielä on maksamatta se 55 euroa lentokenttämaksua.lähtöpäiväksi halusin 23.3 eikä vielä ole tullut tietoa onnistuuko se.ajattelin maksaa loppumaksun tammikuun lopussa.

        Kannattaa rohkeasti vastata "ilmaismatkan" tarjoukseen. Palasin juuri matkalta ja järjestely toimi ihan OK. Lentoyhtiö oli italialainen! Ainoa, mikä tähän vuodenaikaan ei ollut ihan parhaimmillaan, oli säätila, mutta eihän 55€:lla ihan kaikkea voi saada!


      • Mammat reissussa
        lomaillut kirjoitti:

        Kannattaa rohkeasti vastata "ilmaismatkan" tarjoukseen. Palasin juuri matkalta ja järjestely toimi ihan OK. Lentoyhtiö oli italialainen! Ainoa, mikä tähän vuodenaikaan ei ollut ihan parhaimmillaan, oli säätila, mutta eihän 55€:lla ihan kaikkea voi saada!

        Ollaan lähdössä huomenna, hotellia ei vielä tiedetä. Joku kolmen tähden Lido di Jesolossa, kattelin netistä, että ovat kaikki aika siistin oloisia. Ihan sama mikä niistä se on. Toivotaan, että on hyvä matka. Lämpötila näkyy pyörivän päivällä noin viidentoista asteen kieppeillä.


      • mammat tuli reissusta
        Mammat reissussa kirjoitti:

        Ollaan lähdössä huomenna, hotellia ei vielä tiedetä. Joku kolmen tähden Lido di Jesolossa, kattelin netistä, että ovat kaikki aika siistin oloisia. Ihan sama mikä niistä se on. Toivotaan, että on hyvä matka. Lämpötila näkyy pyörivän päivällä noin viidentoista asteen kieppeillä.

        Kaiken kaikkiaan matka oli antoisa. Hotelli oli neljän tähden Le Soleil, kaunis, toimiva ja uusi. Lähtölento oli 2 tuntia myöhässa ja paluulento 2,5 tuntia, joten tästä iso miinus Natura med Pharmalle. Olimme perillä Lido di Jesolossa vasta reilusti puolen yön jälkeen. Lähtö oli siis 23.3 maanantaina. Tiistaina oppaat pitivät ns.infotilaisuuden, joka kylläkin oli pelkkä retkien myyntitilaisuus. Me emme retkipakettia halunneet, koska katsoimme ne kaikki tosi kalliksi. Ostimme läheisestä tupakkakaupasta edestakaislipun Venetsiaan, eli siis bussilla Punta Sabbioneen ja siitä vesibussilla Venetsiaan. Lipun hinta 17.50 euroa. Kyllä kannatti, käveltiin kaikessa rauhassa pitkin poikin, välillä käytiin syömässä. Tietysti pienemmät saaret jäi näkemättä, mutta katsotaan ne sitten seuraavalla kerralla.Kyllä tällä pääsaarella riitti ihmeteltävää yllin kyllin. Aurinkoista ja tuulista oli, että ihan hepenissä siellä ei vielä pärjää. Hyvää matkaa vaan seuraaville lähtijöille!


    • Liisa ja Jorma

      Olin NaturaMed Pharman matkalla mieheni kanssa 5 - 8.10.2009. Aivan loistava matka. Sää suosi meitä, lämpötila 25 ja matka mitä mahtavin. Olimme kaikilla retkillä ja oppaat olivat loistavat. Olen kahdenkymmenen vuoden aikana reissannut joka talvi jossakin ja parhaimman palvelun olen oppailta saanut tällä matkalla. Kiitos Teille Soila, Sofia, Ida, Salla, Matti-Jussi ym. Retkillä näimme paljon, koska omatoimimatkalla oli tullut kielitaito vastaan. Ohjelma oli erittäin tiivis ja antoisa. Matkavarauksen hoidin netin kautta, mutta kuitenkin huolehdittiin ennen matkaa, että onko kaikki hyvin ja ollaanko matkalle lähdössä. Ei koskaan muilta matkan järjestäjiltä ole tullut yhteydenottoja.
      Kiitos kaikille mukana oleille ja matkaoppaille ja järjestäjille, matka oli ikimuistoinen ja muutenkin, olihan se myös meidän 40 vuotis häämtaka. t. Liisa ja Jorma

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe