www.sadkitten.com kokemuksia?

shoppaaja

Kellään kokemuksia tästä verkkokaupasta? tekis mieli ostaa ja hinnatkin tuntuu olevan ainakin osassa tuotteissa tosi edullisia

111

7080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Joo, pari paitaa tilailin aikas yvään hintaan... ei kyll mitään moittimista toimituksessa tai muussakaan. tuli ajalaan perille. Eli,uskallan suositella!

      • shoppaaja

        täytyy pistää tilaus sisään :)


    • SportyN84

      Oon ite ostanu kans, palautinkin kamaa kun en pitänykkää housuist. otettiin vastaan kyselemättä ja ystävällisesti. kokemuksii aika paljon muustakin palautusten kans..

    • laatua..

      ja palveluki pelaa. Varmaan aika uus tulos mut täytyy myöntää että lisää tälläsiä kauppoja

    • suosittelen kans

      löysin tän kun googlailin sadkitteniä, yleensäkkin saanu tosi hyvää palautetta ja suosittelen ite kanssa. pleaserin kengät ite tilailin, ennen sitä joybootsista mut sieltä ei enää ikinä mitään. sadkitteni tarjoaa samat kengät kanssa ja tuotteet voi tilata viel laskulla.

      • jontesi

        Tilasin tuossa maanantaina tuotteita kyseisiltä nettisivuilta, maksoin osuuspankin nettipankin kautta ostokseni ja tiedän että rahojen siirtymisessä saattaa mennä pankista toiseen 1-2 päivää, mutta olisin nyt kysynyt seuraavanlaista: sähköpostiin tuli viesti, missä on maininta tilaamastani tuotteesta ja lukee että tilaus vastaanotettu, mutta tuleeko sieltä mitään muuta viestiä. esim. ilmoitusta koska tuote lähtee postiin.


      • Mailanen
        jontesi kirjoitti:

        Tilasin tuossa maanantaina tuotteita kyseisiltä nettisivuilta, maksoin osuuspankin nettipankin kautta ostokseni ja tiedän että rahojen siirtymisessä saattaa mennä pankista toiseen 1-2 päivää, mutta olisin nyt kysynyt seuraavanlaista: sähköpostiin tuli viesti, missä on maininta tilaamastani tuotteesta ja lukee että tilaus vastaanotettu, mutta tuleeko sieltä mitään muuta viestiä. esim. ilmoitusta koska tuote lähtee postiin.

        Mulle ne oli ainakin enemmän kun ystävällisiä. Kyllä sieltä pitäis ihan ilmotus tulla, oon tehny pari tilausta niiltä, toises tein palautuksen ja olivat kyl tosi ystävällisiä eikä kyselty miks haluan palautella. Mutta heitä niille mailia ja varmasti palaavat asiaan.

        Googlettelin mitä tästä kaupasta sanotaan kun just luin taloussanomien uutisen et kannattaa suosia isoja verkkokauppoja, kai se on nää netanttilat sun muut mut kun niissä se palvelu on niin jäykkää verrattuna esim tähän liikkeeseen niinku moniin muihinkin et mieluummin mä ostan tälläsistä pienistä kaupoista ja viel halvemmalla. Toinen on just jotkut läväriverkkokaupat, niissä on ihan älyttömän hyvin toimiva palvelu ja toimitus


      • sepsue
        Mailanen kirjoitti:

        Mulle ne oli ainakin enemmän kun ystävällisiä. Kyllä sieltä pitäis ihan ilmotus tulla, oon tehny pari tilausta niiltä, toises tein palautuksen ja olivat kyl tosi ystävällisiä eikä kyselty miks haluan palautella. Mutta heitä niille mailia ja varmasti palaavat asiaan.

        Googlettelin mitä tästä kaupasta sanotaan kun just luin taloussanomien uutisen et kannattaa suosia isoja verkkokauppoja, kai se on nää netanttilat sun muut mut kun niissä se palvelu on niin jäykkää verrattuna esim tähän liikkeeseen niinku moniin muihinkin et mieluummin mä ostan tälläsistä pienistä kaupoista ja viel halvemmalla. Toinen on just jotkut läväriverkkokaupat, niissä on ihan älyttömän hyvin toimiva palvelu ja toimitus

        Tilasin kengät 2vkoa sitten ja maksettiinkin samantien op:n kautta, muuta kenkiä ei vaan kuulu eikä näy.
        Lähetin s-postia ja lupasivat tarkistaa tilauksen, mut ei vastausta siihenkään vielä... :o/
        Itseäni alkaa aina sitten epäilyttämään tämmöiset hommat, kun ei näistä nettikaupoista aina tiedä.
        Mutta olihan tuossa yllä mainittu hyvästä palvelusta yms. joten ehkä minäkin saan omani ennen talvea ja toivottavasti ovat sopivat myös.


      • Kakkakauppa
        sepsue kirjoitti:

        Tilasin kengät 2vkoa sitten ja maksettiinkin samantien op:n kautta, muuta kenkiä ei vaan kuulu eikä näy.
        Lähetin s-postia ja lupasivat tarkistaa tilauksen, mut ei vastausta siihenkään vielä... :o/
        Itseäni alkaa aina sitten epäilyttämään tämmöiset hommat, kun ei näistä nettikaupoista aina tiedä.
        Mutta olihan tuossa yllä mainittu hyvästä palvelusta yms. joten ehkä minäkin saan omani ennen talvea ja toivottavasti ovat sopivat myös.

        Tilasin tuolta kengät, ja sanoivat että toimituksessa kestää 2-7 arkipäivää. Kohta on mennyt jo 3 viikkoa eikä pakettia ole näkynyt! Ei asiakaspalvelussakaan viitsi vastata viesteihin mitä sinne lähettää. Toista kertaa en erehdy kyseisestä kaupasta tilaamaan yhtikäs mitään.


      • omgomgomg
        Kakkakauppa kirjoitti:

        Tilasin tuolta kengät, ja sanoivat että toimituksessa kestää 2-7 arkipäivää. Kohta on mennyt jo 3 viikkoa eikä pakettia ole näkynyt! Ei asiakaspalvelussakaan viitsi vastata viesteihin mitä sinne lähettää. Toista kertaa en erehdy kyseisestä kaupasta tilaamaan yhtikäs mitään.

        Tilasin ks. putiikista 29,90€ edestä tuotteita. Maksoin ne heti verkkopankkitunnuksella 12.07.2009.
        Olen laittanu 3 kertaa mailia. Yhteen vastattiin tuossa syyskuussa. sanoivat että selvittelee asiaa.
        Noh eipä ole vieläkään tullut. Rikosilmoitus heistä ainakin tulee.
        Varmasti eivät välitä, koska tilasin niin vähällä rahalla..
        ELI EN SUOSITTELE


      • prööt2
        omgomgomg kirjoitti:

        Tilasin ks. putiikista 29,90€ edestä tuotteita. Maksoin ne heti verkkopankkitunnuksella 12.07.2009.
        Olen laittanu 3 kertaa mailia. Yhteen vastattiin tuossa syyskuussa. sanoivat että selvittelee asiaa.
        Noh eipä ole vieläkään tullut. Rikosilmoitus heistä ainakin tulee.
        Varmasti eivät välitä, koska tilasin niin vähällä rahalla..
        ELI EN SUOSITTELE

        Kummastuttaa kyseinen sivusto. Ainakin esim. miesten farkkuja myy yli markkinahinnan; ja myynnissä myös jo "kauan sitten" myynnistä poistuneita tuotteita - ja nämäkin yli alkuperäisen ovh:n... outoa touhua...


      • ihmetyttää
        Kakkakauppa kirjoitti:

        Tilasin tuolta kengät, ja sanoivat että toimituksessa kestää 2-7 arkipäivää. Kohta on mennyt jo 3 viikkoa eikä pakettia ole näkynyt! Ei asiakaspalvelussakaan viitsi vastata viesteihin mitä sinne lähettää. Toista kertaa en erehdy kyseisestä kaupasta tilaamaan yhtikäs mitään.

        minäkin tilasin tuolta kengät (reilu 3viikkoa sitten), mutta ei ole vieläkää niistä mitään kuulunut. viestinkin sinne läheti, eikä siihenkää ole vastattu... ihmettelenpä vaan, että mikä ihmeen paikka se on jne...


      • möhöh
        omgomgomg kirjoitti:

        Tilasin ks. putiikista 29,90€ edestä tuotteita. Maksoin ne heti verkkopankkitunnuksella 12.07.2009.
        Olen laittanu 3 kertaa mailia. Yhteen vastattiin tuossa syyskuussa. sanoivat että selvittelee asiaa.
        Noh eipä ole vieläkään tullut. Rikosilmoitus heistä ainakin tulee.
        Varmasti eivät välitä, koska tilasin niin vähällä rahalla..
        ELI EN SUOSITTELE

        mulle on käyny kans noin ja syy oli POSTIN! olin ittekin yhteydessä postiin ja koko ajan tuli vastausta että asiaa selvitetään eli ei se verkkokauppakaan voi muuta vastata. tossa tosisiaan ei välttämättä oo verkkokaupan moka..


      • Artsi100
        omgomgomg kirjoitti:

        Tilasin ks. putiikista 29,90€ edestä tuotteita. Maksoin ne heti verkkopankkitunnuksella 12.07.2009.
        Olen laittanu 3 kertaa mailia. Yhteen vastattiin tuossa syyskuussa. sanoivat että selvittelee asiaa.
        Noh eipä ole vieläkään tullut. Rikosilmoitus heistä ainakin tulee.
        Varmasti eivät välitä, koska tilasin niin vähällä rahalla..
        ELI EN SUOSITTELE

        Ihan sama kokemus!! Ei mitää tavaraa ikina tullut!! Eikä mihkään meiliin ole koskaan vastattu!!

        Taitaa olla ihan HUIJARI PAIKKA!!!!!


    • Wokkis

      Tilasin tyttöystävälle Snuggit(uggit) ja oli tyytyväinen vaikka ei aidot ollutkaan.. kuulemma lähimpänä kopioista aitoja! Todella ystävällistä ja asiansa osaavaa asiakaspalvelua... ei mulla ainakaan oo toimitusten kanssa ollu mitään ongelmia? ja itse mielummin suosin näitä ns. pienempiä verkkokauppoja, saat paremman ja nopeemman asiakaspalvelun!

    • timolllll

      Vaimoni osti minulle tyttärien kanssa 3 viikkoa sitten uuden kellon (kiitos siitä) ja tappelee päivittäin kyseisen yrityksen kanssa ainoastaan sähköpostin välityksellä MISSÄ KELLO ON?
      Ensi viikolla teen yrityksestä rikosilmoituksen.

      ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ KYSEISTÄ FIRMAA !!!!!!

      Ette saa yhteyttä yritykseen kuin sähköpostilla.

      Todennäköisesti kyseessä on TÄYSIN paska firma, jolla ei ole mitään oikeita tuotteita myynnissa. Siis suomeksi huijari lafka. VAROKAA

    • ottaapäääähän

      Tilattiimpa tuolta kengät reippaasti yli kuukaus sitten, eikä oo viel näkyny, vaikka mainostavat että 2-7 päivää toimitusaika. Mutta monen monen monen monituisen palautteiden lähettelyn jälkeen selvis, että ne kengät on hukkunu matkalle, ja lupasivat lähettää uudet. Nyt sitten toivotaan että ees ne tulis perille asti.
      En suosittele.

      • mä92992

        jännä lukee näitä viestejä kun alussa kehutaan maasta taivaaseen kauppa ja sit puolestavälistä pelkkää haukkumista. Noo, ei kai tää kuitenkaa mitää huijausfirma? tuli just tilattua vajaan satasen farkut ja maksoin ne heti op:lla. seuraavana päivänä tuli viesti et ei oo kokoo varastossa ja kolmen päivän päästä tulee. kaippa ne sieltä si kans tulee :D


      • Koko12
        mä92992 kirjoitti:

        jännä lukee näitä viestejä kun alussa kehutaan maasta taivaaseen kauppa ja sit puolestavälistä pelkkää haukkumista. Noo, ei kai tää kuitenkaa mitää huijausfirma? tuli just tilattua vajaan satasen farkut ja maksoin ne heti op:lla. seuraavana päivänä tuli viesti et ei oo kokoo varastossa ja kolmen päivän päästä tulee. kaippa ne sieltä si kans tulee :D

        Hui, itse ihastuin noihin snuggeihin ja tilasin sen kummenpia miettimättä. Vasta maksettuani tilauksen rupesin googlettamaan kokemuksia, ja täytyy sanoa että nyt HIRVITTÄÄ. Täytyy vaan toivoa, ettei tarvitse ruveta vänkämään ko. firman kanssa :/ voi että, ois pitäny ensin selvittää kokemuksia!


      • Liisaliini2
        Koko12 kirjoitti:

        Hui, itse ihastuin noihin snuggeihin ja tilasin sen kummenpia miettimättä. Vasta maksettuani tilauksen rupesin googlettamaan kokemuksia, ja täytyy sanoa että nyt HIRVITTÄÄ. Täytyy vaan toivoa, ettei tarvitse ruveta vänkämään ko. firman kanssa :/ voi että, ois pitäny ensin selvittää kokemuksia!

        Tilasin joulukuun alussa kengät ja ne tulivat jo viime viikolla. Oikein hyvää toimintaa! Kaikki sujui ok. Nyt vasta näin tämän viestiketjun. Kylläpä olisin miettinyt kahteen kertaan, jos olisin tämän nähnyt ennemmin. Onneksi kaikki sujui minulla hyvin.


    • idiotismus

      Jep. Snuggeja yritin tilailla, ja toimitus kesti kesti kesti ja kesti. Yhteyden sain sähköpostitse, mutta vasta siinä vaiheessa, kun uhkasin lähteä asiaa selvittelemään muuta kautta, sikäli asiakaspalvelu ei edelleenkään pelaa. Vastaus tuli samana iltana, jossa kerrottiin asian lähtevän selvitykseen. Lupasitvat ilmoittaa, kun asiasta ja kengistäni enemmän tietäisivät.

      Jälleen kerran odotin ja odotin, jouduin itse jälleen kyselemään kenkieni perään, kun vastausta ei lupauksesta huolimatta kuulunut heidän toimestaan. Lopulta minulle kerrottiin, että kenkäni ovat kas kummaa hävinneet! Tilalle tarjottiin toisia samanhintaisia, koska varastosta olivat myös kyseiset kengät loppuneet minun koollani, mitä olin alunperin tahtonut. En suostunut toisiin kenkiin vaan vaadin rahani takaisin katteettomasta ja toimittamattomasta tilauksesta. Rahat luvattiin palauttaa.

      Palaan kertomaan kuinka kaupat päättyivät, sillä uusin käänne, eli lupaus rahojen palauttamisesta taahtui vasta tänään aamulla.

      EN SUOSITTELE!

      • jjjjooooooo

        "jännä lukee näitä viestejä kun alussa kehutaan maasta taivaaseen kauppa ja sit puolestavälistä pelkkää haukkumista. Noo, ei kai tää kuitenkaa mitää huijausfirma? tuli just tilattua vajaan satasen farkut ja maksoin ne heti op:lla. seuraavana päivänä tuli viesti et ei oo kokoo varastossa ja kolmen päivän päästä tulee. kaippa ne sieltä si kans tulee :D"



        vieläkin venaillaan tässä farkkuja, olis pitäny kyl muualta hommata. vittuako perustaa tollasia puljuja kun toiminta on ihan perseestä


      • Rahhaa
        jjjjooooooo kirjoitti:

        "jännä lukee näitä viestejä kun alussa kehutaan maasta taivaaseen kauppa ja sit puolestavälistä pelkkää haukkumista. Noo, ei kai tää kuitenkaa mitää huijausfirma? tuli just tilattua vajaan satasen farkut ja maksoin ne heti op:lla. seuraavana päivänä tuli viesti et ei oo kokoo varastossa ja kolmen päivän päästä tulee. kaippa ne sieltä si kans tulee :D"



        vieläkin venaillaan tässä farkkuja, olis pitäny kyl muualta hommata. vittuako perustaa tollasia puljuja kun toiminta on ihan perseestä

        Että saadaan rahat pois.


      • japa77
        Rahhaa kirjoitti:

        Että saadaan rahat pois.

        Tilasin farkut kyseisestä firmasta. Maksoin etukäteen. Kyselin kahden viikon päästä että mikähän mahtaa olla tilanne tilauksen osalta, kun lähetystä ei kuulu. Vastattiin että selvittävät asiaa. Seuraavana päivänä vastattiin että olivat saaneet ilmoituksen että lähetys on kadonnut. Lupasivat palauttaa rahat. Niitä odottelen. Sähköposteihin kyllä vastattiin mutta hieman omituiselta toiminnalta vaikuttaa.. Olen tilaillut paljonkin netistä ja koskaan ei ole mikään tilaus hävinnyt. No, tulipahan kokeiltua ja huono maku jäi. Ei tarvitse tuolta yrittää enää tilailla. Tässä tapauksessa tuntuu että firman nimi on enne. Surullista toimintaa..


      • mareeee87
        japa77 kirjoitti:

        Tilasin farkut kyseisestä firmasta. Maksoin etukäteen. Kyselin kahden viikon päästä että mikähän mahtaa olla tilanne tilauksen osalta, kun lähetystä ei kuulu. Vastattiin että selvittävät asiaa. Seuraavana päivänä vastattiin että olivat saaneet ilmoituksen että lähetys on kadonnut. Lupasivat palauttaa rahat. Niitä odottelen. Sähköposteihin kyllä vastattiin mutta hieman omituiselta toiminnalta vaikuttaa.. Olen tilaillut paljonkin netistä ja koskaan ei ole mikään tilaus hävinnyt. No, tulipahan kokeiltua ja huono maku jäi. Ei tarvitse tuolta yrittää enää tilailla. Tässä tapauksessa tuntuu että firman nimi on enne. Surullista toimintaa..

        Tos firmas tuppaa kyl noi paketit häviämään "postissa". Miulle poikaystävä tilas lahjaks kengät lokakuun lopussa. Paketin piti tulla 1-2 viikon sisällä kotia, minun osoitteeseeni. no mutta kappas vaan niin ei kenkiä kuulunut eikä asiakaspalvelu vastannu viesteihin vasta kun tilauksesta oli kulunut 4 viikkoa ja uhkasin viedä asian eteenpäin. (Väittivät kyllä vastanneensa aikaisempiinkin viesteihin, mut epäilen). Sanoivat lähettävänsä paketin uudestaan. Kyllähän ne kengät sit 5 viikon jälkeen tulivat, menivät kirjattuna kirjeenä postiin, tietysti poikaystävän nimellä. Ei edes voinut pahoitella asiaa! On kyl hiton epämääräinen firma, kuluttaja-asiamies kertoi kyllä firman rekisteröineen äijän nimen ja numeron. No numero ei tietysti ollut toiminnassa ja äijän osote on moskovassa.. En kyllä suosittele tätä firmaa kenellekkään!! On niin epämääräistä ja surkeaa toimintaa!!!!


      • jjjjooooo
        mareeee87 kirjoitti:

        Tos firmas tuppaa kyl noi paketit häviämään "postissa". Miulle poikaystävä tilas lahjaks kengät lokakuun lopussa. Paketin piti tulla 1-2 viikon sisällä kotia, minun osoitteeseeni. no mutta kappas vaan niin ei kenkiä kuulunut eikä asiakaspalvelu vastannu viesteihin vasta kun tilauksesta oli kulunut 4 viikkoa ja uhkasin viedä asian eteenpäin. (Väittivät kyllä vastanneensa aikaisempiinkin viesteihin, mut epäilen). Sanoivat lähettävänsä paketin uudestaan. Kyllähän ne kengät sit 5 viikon jälkeen tulivat, menivät kirjattuna kirjeenä postiin, tietysti poikaystävän nimellä. Ei edes voinut pahoitella asiaa! On kyl hiton epämääräinen firma, kuluttaja-asiamies kertoi kyllä firman rekisteröineen äijän nimen ja numeron. No numero ei tietysti ollut toiminnassa ja äijän osote on moskovassa.. En kyllä suosittele tätä firmaa kenellekkään!! On niin epämääräistä ja surkeaa toimintaa!!!!

        Joo-o, on mulle kyllä pahoiltu viivästystä ja jouluruuhkaa postissa pistetty syyksi (ehkä mahollistaki), no jos ei ens viikolla ilmesty niin mitähän sit tekis. kyselin jo että josko saisi rahat takasin mutta vastasit että täytyy odottaa että paketti saapuu mulle mut kun vaan saisi sen. Tosiaan ihan asiallisesti sieltä on sähköposteihin vastattu ja ajallaan ja vielä ihan nimelläkin


      • jjjj92
        jjjjooooo kirjoitti:

        Joo-o, on mulle kyllä pahoiltu viivästystä ja jouluruuhkaa postissa pistetty syyksi (ehkä mahollistaki), no jos ei ens viikolla ilmesty niin mitähän sit tekis. kyselin jo että josko saisi rahat takasin mutta vastasit että täytyy odottaa että paketti saapuu mulle mut kun vaan saisi sen. Tosiaan ihan asiallisesti sieltä on sähköposteihin vastattu ja ajallaan ja vielä ihan nimelläkin

        Tänään ne farkut sit tuli mut yllätys yllätys väärät farkut ja vielä plussaksi väärä koko. Joten takasin heti kun mahollista jos rahatki saisi joskus pois sieltä.


        Tätä kauppaa en kyllä suosittele kenellekkään.


      • FuckKitten
        jjjjooooooo kirjoitti:

        "jännä lukee näitä viestejä kun alussa kehutaan maasta taivaaseen kauppa ja sit puolestavälistä pelkkää haukkumista. Noo, ei kai tää kuitenkaa mitää huijausfirma? tuli just tilattua vajaan satasen farkut ja maksoin ne heti op:lla. seuraavana päivänä tuli viesti et ei oo kokoo varastossa ja kolmen päivän päästä tulee. kaippa ne sieltä si kans tulee :D"



        vieläkin venaillaan tässä farkkuja, olis pitäny kyl muualta hommata. vittuako perustaa tollasia puljuja kun toiminta on ihan perseestä

        Vaimoni osti tyttöjeni kanssa minulle kellon Sadkittenistä. Synttärit olivat 14.11. Vaimoni maksoi verkkokaupassa silti sieltä tyli lasku.

        Nyt on 25.12.

        Kelloa ei ole vieläkään tullut.

        Vetäkää siitä johtopäätösiä.


    • Badkitten

      Tätä firmaa ei voi suositella todellakaan kenellekään.

      Tuotteet tulevat jostain hevon kuusesta ja vaikka on maksanut niin toimitukset kestävät KUUKAUSIA! Siis todellakin kuukausia.

      Mitään tietoa ei saa mistään. Mihinkään ei voi soittaa. Aivan pers.....stä.
      ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN SADKITTENISTÄ......

      VAROITUS!!!!!!

      • Joonas82

        Mä tilasin ja tuli luvatusti, ystävällistä asiakaspalvelua ja ei mitään valittamista. Mikähän ihmeen mustamaalaus tätä firmaa kohti täs palstalla on?


      • kengääääät?
        Joonas82 kirjoitti:

        Mä tilasin ja tuli luvatusti, ystävällistä asiakaspalvelua ja ei mitään valittamista. Mikähän ihmeen mustamaalaus tätä firmaa kohti täs palstalla on?

        täällä vielä yksi odottelee kenkiään. Tilaus tehty 8.11.09 ja kengät maksettu saman tien verkkopankissa. Ensimmäiseen sähköpostitiedusteluun vastattiin, että lupaavat selvittää... sen koommin ei sähköposteihin ole vastattu eikä kenkiä kuulunut. Ei mustamaalausta vaan aivan totta! Ikinä en suosittele ostamaan tuolta!


      • pasiantero44
        kengääääät? kirjoitti:

        täällä vielä yksi odottelee kenkiään. Tilaus tehty 8.11.09 ja kengät maksettu saman tien verkkopankissa. Ensimmäiseen sähköpostitiedusteluun vastattiin, että lupaavat selvittää... sen koommin ei sähköposteihin ole vastattu eikä kenkiä kuulunut. Ei mustamaalausta vaan aivan totta! Ikinä en suosittele ostamaan tuolta!

        Joonas82, hienoa jos sait tavarasi. Mutta se ei oikein riitä että yksi tilaus kahdestakymmenestä hoidetaan kunnolla.


      • hanpor
        Joonas82 kirjoitti:

        Mä tilasin ja tuli luvatusti, ystävällistä asiakaspalvelua ja ei mitään valittamista. Mikähän ihmeen mustamaalaus tätä firmaa kohti täs palstalla on?

        oletko ajatellu että vaikka sinä niistä harvoista sait paketin ajallaan silti voi olla monia ketkä eivät ole saaneet esim minä!


    • opiskelija...

      En myöskään itse suosittele firmaa kenellekkään. Olen myös erehtynyt tilaamaan sieltä kengät jotka eivät koskaan saapuneet..pitkän sähköposti tappelun jälkeen sain rahani takaisin.. poliisillekkin kerkesin jo soittaa..

      • Henkka123213

        2.1 tilasin takin, maksu heti ja 11 päivää menny. luki että postitus 5pvä tilauksesta, nojoo ootellaan mut jos ei viikkoon kuulu ni lähtee kuluttajasuojaihmisiin yhteys.


    • CullySint

      Tilasin ko. puljusta kengät lokakuun alussa, ja tähänkään päivään mennessä niitä ei ole tullut. Myöskin hävisivät mystisesti matkalla, lupasivat lähettää uudet. Eipä näkynyt. Rahat palauttivat kyllä kun uhkasin rikosilmoituksella.
      Harmittaa, sillä kyseisiä kenkiä ei myy kuin joyboots ja tämä firma, ja joybootsin toiminta on kuulemma aivan yhtä perseestä kuin tässäkin.
      Miksei näitä paskafirmoja saada kuriin? Ottavat ja rahastavat varmaan kymmeniä tilauksia viikossa, hyvä jos muutamat saadaan toimitettua oikeilla tuotteila.

      Eräästäkin firmasta tein rikosilmoituksen kun tavaroita ei näkynyt, ja niin teki moni muukin, mutta poliisilta tuli vastaus että syytettä ei nosteta sillä firman omistajalla on kaikki puitteet kaupankäyntiin, ja kokee nyt vain tilapäisiä ongelmia. Vittu, jos on kymmeniä, ellei satoja ihmisiä keneltä on rahat kusetettu niin että on rikosilmoitukset vetämässä, miksei edes nettisivuja voi sulkea etteivät useammat tunge rahojaan näihin huijausjuttuihin?
      Oikeusvaltio my ass.

      • Outohomma

        Miksiköhän firman sivuilla ei ole y-tunnusta mainittu, ihmettelen vaan?? Liekö ihan päivänvaloa kestävä yritys......


      • sandisk
        Outohomma kirjoitti:

        Miksiköhän firman sivuilla ei ole y-tunnusta mainittu, ihmettelen vaan?? Liekö ihan päivänvaloa kestävä yritys......

        sama homma, tilasin kengät eikä alkanu kotiovelle kuulua niin postiinhan ne oli kuitenkin tulleet, mutteivät postista olleet vaan ilmottaneet mitään. paketissa ei ollu ilmotettu, mutta kengäthän siellä oli kun käytiin kyselemässä :) kannattaa käydä siis postista tarkistamassa!


      • sandisk
        sandisk kirjoitti:

        sama homma, tilasin kengät eikä alkanu kotiovelle kuulua niin postiinhan ne oli kuitenkin tulleet, mutteivät postista olleet vaan ilmottaneet mitään. paketissa ei ollu ilmotettu, mutta kengäthän siellä oli kun käytiin kyselemässä :) kannattaa käydä siis postista tarkistamassa!

        siis lähettäjää ei ollut ilmoitettu, jäi lause vähän vajaaksi :D


      • Eräsvain

      • tila-ilee
        Eräsvain kirjoitti:

        http://www.sadkitten.com/pages.php?cID=3&pID=6&osCsid=ec48cc78cddd3d6aab0fe2a1b00114d0 ??

        tilasin shortsit tuolta.. ensiksi tuli mutta ne olivat vääränkökoiset, ensin kyselyä kuinka toimia.. vastausta sai odottaa reilun viikon. lopulta sieltä tuli vastaus ja vein shortsit postiin, pyysivät tilinumeroa että palauttavat postikulut. nyt sitten uusia ei kuulu eikä mailiin vastata. vaikka kyse onki kohtuu pienistä summista (50e) niin yritän kyllä rahani sieltä saada.. inhoan tuollasta toimintaa!


      • Jenna--
        tila-ilee kirjoitti:

        tilasin shortsit tuolta.. ensiksi tuli mutta ne olivat vääränkökoiset, ensin kyselyä kuinka toimia.. vastausta sai odottaa reilun viikon. lopulta sieltä tuli vastaus ja vein shortsit postiin, pyysivät tilinumeroa että palauttavat postikulut. nyt sitten uusia ei kuulu eikä mailiin vastata. vaikka kyse onki kohtuu pienistä summista (50e) niin yritän kyllä rahani sieltä saada.. inhoan tuollasta toimintaa!

        Olisi pitänyt lukea nämä kirjoitukset ennen kuin menin tilaamaan mitään. Kenkiä ei kuulu, ei näy.


      • tila-ilee
        tila-ilee kirjoitti:

        tilasin shortsit tuolta.. ensiksi tuli mutta ne olivat vääränkökoiset, ensin kyselyä kuinka toimia.. vastausta sai odottaa reilun viikon. lopulta sieltä tuli vastaus ja vein shortsit postiin, pyysivät tilinumeroa että palauttavat postikulut. nyt sitten uusia ei kuulu eikä mailiin vastata. vaikka kyse onki kohtuu pienistä summista (50e) niin yritän kyllä rahani sieltä saada.. inhoan tuollasta toimintaa!

        sain rahat shortseistani takasin! :) meinas vaan ottaa koville ja viimein piti hieman ärähtääkkin olisin alunperin voinut ottaa samanlaiset shortsit isompina mutta jostain syystä meni niin pitkäksi toimitus että katottava myöhemmin.


      • niinkö shortseiksi
        tila-ilee kirjoitti:

        tilasin shortsit tuolta.. ensiksi tuli mutta ne olivat vääränkökoiset, ensin kyselyä kuinka toimia.. vastausta sai odottaa reilun viikon. lopulta sieltä tuli vastaus ja vein shortsit postiin, pyysivät tilinumeroa että palauttavat postikulut. nyt sitten uusia ei kuulu eikä mailiin vastata. vaikka kyse onki kohtuu pienistä summista (50e) niin yritän kyllä rahani sieltä saada.. inhoan tuollasta toimintaa!

        Kannattaa kyl yrittää saada rahat takaisin.

        Pakko sanoa , että onpa kurja juttu, jos sivut edelleen toimii mutta tilauksia ei toimiteta, eikä rahoja meinata palauttaa.


    • ARToS

      Tilasin takin, eikä kuulunut kolmeen viikkoon.
      Ensin vastasivat, mutta sitten eivät enää vastanneetkaan kyselyihini kun aloin vaatia vastauksia.
      sama juttu aiemmin, silloin tosin sain tuotteet ,mutta vasta toisella kerralla.
      Ensin he hävittivät tilaukseni tai siis Posti hävitti.
      Ja nyt sama juttu, takin tilauksesta pari kuukautta, eivät vastaa, ja takki on kuulemma hävinnyt viimeisen viestin.

    • hanpor

      tilasin kohta kolme viikkoa sitten kengät joihin toimitusaika olisi pitänyt olla 2-7vrk.ja nyt vasta luin näitä muitakin kirjoituksia,onhan toi nyt ihan huijausta kun noin paljo paketteja jää saapumatta.tänään sitten meilasin.toivottavasti joutuvat sulkemaan koko firman.mä ainakin kaitan rikosilmoituksen jos en saa rahoja takas ja laittakaa te muutkin.ja kyllähän jossain kuluttajasuojalaissa pitäis olla että kuinka kauan saa toimitus kestää.

      • ei koskaan enää

        Tilasin housut 3 viikkoa sitten, eikä ole näkynyt!

        eikö ole puhelinnumeroa ja sähköposteihin ei vastata!!!

        mitähän tässä tekis?


      • 3viikkoa
        ei koskaan enää kirjoitti:

        Tilasin housut 3 viikkoa sitten, eikä ole näkynyt!

        eikö ole puhelinnumeroa ja sähköposteihin ei vastata!!!

        mitähän tässä tekis?

        HOUSUT TULI!!

        jep elikkä ei puh.numero mihin soittaa.. ja sähköposteihin ei vastattu.
        luvatun viikon sijaan meni yli 3 viikkoa.

        MUTTA tuote minkä tilasin tuli, että kaitpa uskkallan tilata toistekkin tilaukset näköjään kestään vaan aika kauan!!! JA ASIAKASPALVELUA EI taija paljoa olla.


      • 3viikkoa
        3viikkoa kirjoitti:

        HOUSUT TULI!!

        jep elikkä ei puh.numero mihin soittaa.. ja sähköposteihin ei vastattu.
        luvatun viikon sijaan meni yli 3 viikkoa.

        MUTTA tuote minkä tilasin tuli, että kaitpa uskkallan tilata toistekkin tilaukset näköjään kestään vaan aika kauan!!! JA ASIAKASPALVELUA EI taija paljoa olla.

        JEP

        ja lähettäjä näkyy olevan tämmönen pulju:


        1st Floor Co-op Building
        Cotsford Lane
        Peterlee
        County Durham
        SR8 4JJ


    • huijausta

      joo vaikuttaa kusetukselta kyllä koko homma, 3 viikkoa sitten tilasin kengät ja hupparin. Kuluttajansuojalaissa on 30 päivän raja tuohon toimitukseen tai kauppa pitää purkaa ellei ole mitään hyvää syytä viivästykseen, joten kannattaa varmaan sinnekkin ottaa yhteyttä ellei ala kuulumaan. Menee kyllä omastakin puolesta poliisille tämä homma ellei ala parin viikon sisällä kuulua mitään rahoista tai paketista. Yritysrekisteristä löysin jonkun puhelinnumeron mutta eipä tainnut vastata ketään asianomainen.

      • petkuhuiputusta

        Tilasin 1.1.2010 kengät ja maksoin ne samantien Op:n nettipankissa. Eipä ole kenkiä näkyny eikä kuulunu. Olen lähettänyt kaksi meiliä ja kumpaankaan ei ole vastattu. Harmittaa, että en lukenut näitä viestejä aikaisemmin! Mutta huijausta taitaa olla koko firma. Olen myös valmis viemään asian eteenpäin, jotta ko.paskafirmat saadaan ajettua alas. EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN!


      • paskamaku
        petkuhuiputusta kirjoitti:

        Tilasin 1.1.2010 kengät ja maksoin ne samantien Op:n nettipankissa. Eipä ole kenkiä näkyny eikä kuulunu. Olen lähettänyt kaksi meiliä ja kumpaankaan ei ole vastattu. Harmittaa, että en lukenut näitä viestejä aikaisemmin! Mutta huijausta taitaa olla koko firma. Olen myös valmis viemään asian eteenpäin, jotta ko.paskafirmat saadaan ajettua alas. EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN!

        Kohta kuukausi menny tilauksesta eikä tavaraa näy. Muutaman kerran oon laittanu sähköpostia, mutta vaan ensimmäiseen viestiin vastattiin. Toiminta on ihan perseestä kys. puljussa.


      • P
        paskamaku kirjoitti:

        Kohta kuukausi menny tilauksesta eikä tavaraa näy. Muutaman kerran oon laittanu sähköpostia, mutta vaan ensimmäiseen viestiin vastattiin. Toiminta on ihan perseestä kys. puljussa.

        Tilaukseni oli 4 kengät, joista kolmien toimitus onnistui hyvin, mutta yhdet kengät olivat väärän väriset.

        Lähestyin asiakaspalvelua sähköpostilla ja he lupasivat lähettää minulle oikeat kengät ja maksaa palautuspostikulut, kunhan lähetän heille väärät kengät takaisin. Palautin kengät, jonka jälkeen kului reilu kuukausi, jolloin sähköposteihini ei enää vastattu eli hermo alkoi mennä.

        Viikko sitten lähetin postia nettisivujen palautelomakkeen kautta ja sain heti vastauksen, että asiaa selvitellään... Ja kappas kengät ovat hävinneet postituksessa.
        Tänään sain sähköpostia, että rahani on palautettu tililleni. Toivon todellakin, että rahat on maksettu minulle.

        Eli itse en enää ainakaa aijo tilata kyseistä puljusta mitään, vaikka muutamat kengät toimitettiinkin minulle ihan sujuvasti.


    • Pissed

      Jep, ite tilasin joulukuun alussa kengät neljällä kympillä, ei ole tähän päivään mennessä tulleet eikä ole saanut vastausta viesteihin vaikka on viranomaisilla uhkailtu.

      • että näin

        Mustamaalaako joku tätä kauppaa tosissaan? Jollain kilpailevalla firmalla palanu päreet kun ne myy jotain samaa tuotetta / merkkiä halvemmalla ja tekee kaikkensa että saa mahollisimman huonon maineen markkinoilla kilpailijalle? (tuttua ainakin ulkomailla, en tiedä vielä suomessa)

        Olen itse tehny tuolta hätästen laskujeni mukaan YLI 10 tilausta. 2 niistä palauttanu. Palautus hoitu, asiakaspalvelu ystävällinen eikä mitään ongelmia. Sit googlettelen kaupan nimen ja klikkasin tänne vahingossa, tarinat löytyy ihan uskomattomista ongelmista. Voisin heittää sen kaupan asiakaspalvelua tällä linkillä, josko saisivat jonkunlaisen vastineen tälläseen koska eihän tää voi niillekkään kovin hyvää mainetta olla kun joku naputtaa ainakin omien kokemusten mukaan ihan perätöntä tekstiä toiminnasta.

        Hiphei ja hyvää kevättä


      • popot
        että näin kirjoitti:

        Mustamaalaako joku tätä kauppaa tosissaan? Jollain kilpailevalla firmalla palanu päreet kun ne myy jotain samaa tuotetta / merkkiä halvemmalla ja tekee kaikkensa että saa mahollisimman huonon maineen markkinoilla kilpailijalle? (tuttua ainakin ulkomailla, en tiedä vielä suomessa)

        Olen itse tehny tuolta hätästen laskujeni mukaan YLI 10 tilausta. 2 niistä palauttanu. Palautus hoitu, asiakaspalvelu ystävällinen eikä mitään ongelmia. Sit googlettelen kaupan nimen ja klikkasin tänne vahingossa, tarinat löytyy ihan uskomattomista ongelmista. Voisin heittää sen kaupan asiakaspalvelua tällä linkillä, josko saisivat jonkunlaisen vastineen tälläseen koska eihän tää voi niillekkään kovin hyvää mainetta olla kun joku naputtaa ainakin omien kokemusten mukaan ihan perätöntä tekstiä toiminnasta.

        Hiphei ja hyvää kevättä

        Jaahas....Saas nähä tuleeko mun kengät. En oo maksanu etukäteen mut tilauksen tein yli kuukausi sitten. Tänää kyselin kenkien perään ja sieltä vastattiin että toimittajalta ei ole tullut vielä kyseisiä kenkiä. Noo... voin kyllä odottaa kun en oo viel maksanu mitään.


      • M.PJ
        popot kirjoitti:

        Jaahas....Saas nähä tuleeko mun kengät. En oo maksanu etukäteen mut tilauksen tein yli kuukausi sitten. Tänää kyselin kenkien perään ja sieltä vastattiin että toimittajalta ei ole tullut vielä kyseisiä kenkiä. Noo... voin kyllä odottaa kun en oo viel maksanu mitään.

        Tilasin uimashortsit kyseisestä puljusta. Toimitus oli rankasti myöhässä ja sain kaiken lisäksi väärän kokoiset/väriset uimashortsit. Asiakaspalvelu ei vastaa sähköpostiini.


    • Nude84

      Itse olen ainakin tilaillut montakin kertaa paitoja ja farkkuja kyseisestä kaupasta, eikä koskaan ole ollut minkäänlaista ongelmaa toimitusten suhteen. Asiakaspalvelukin pelaa mielestäni moitteettomasti, kun kyselin hieman vaatteiden kokoja, niin vastaus tuli vielä samanpäivän aikana. Hinnatkin ovat todella kilpailukykyiset ja tuotteet hyvä laatuisia. Suosittelen!!!

      Ps. Onkohan negatiiviset palautteet kateellisten kilpailijoiden laittamia???

      • 3lq3orhn

        ja nyt kestää vaan kun oli se fuckin tuhka pilvi juttu


    • sadfittan

      HUIJARIFIRMA.
      Ei tule tilaukset ajoissa.
      Ainoastaan sähköpostiin vastataan.
      Muutkin kaverit kertoneet samoista kokemuksista. Piti ostaa jengillä samanlaiset aurinkolasit.
      Eipä saatu.

      • W. K --

        Tilasin (ja maksoin) converset 10.5.2010 sadkittenistä ja tulivat eilen. Kengät oli ihan oikeaa kokoa ja väriä. Eli mulla on ainakin positiivisia kokemuksia tästä firmasta. Converset maksoi 58 euroa postikuluineen, eli aika halvat vaikka onkin aidot. Huomasin tän keskustelun netistä just kun olin käynyt tilaamassa ne, pelästyin hirveesti että tuleeko mun kengät, mut tulihan ne sieltä, ihan ajallaan vielä. Onkohan osa näistä viesteistä vähän feikkejä?


    • ongelman ratkaisu

      Aika moni on todennut, että joissakin tapauksissa sadkittenistä ei saa palvelua, eikä tuotetta. Osa on odottanut tilanteen ratkaisemista jo viikkoja ja toinen joutunut jo uhkailemaan. Eikä kyseessä ole mustamaalausyritys toisen firman riveistä; yksi ystäväni sai kaupan purettua vasta kun kuluttajaneuvonnasta kirjoitettiin sadkittenille ja toinen on vasta kuukauden yrittänyt selvittää asiaa.

      Tämä ei ole lain mukaista toimintaa. Mikäli sinä et saa kauppaa purettua viikkotolkulla viipyvien tuotteiden jälkeen, älä jätä asiaa sikseen. Kysyin poliisilta miten tilanteessa kannattaa kuluttajana toimia ja sain vastauksen: "jokainen vain väsäämään rikosilmoitusta asiasta. Homma voi olla muuten siinä hilkulla, että onko kyseessä siviilioikeudellinen riita-asia, vai onko kyseessä oikeasti ollut petos. Jos noita laiminlyöntejä on useita, voidaan lähteä tutkimaan petoksena."

      Jokaistahan pääasiassa kiinnostaa se, että tilanne ratkaistaan ja kauppa hoitaisi asiat kunnialla. Itse en ole halukas ajamaan sadkitteniä alas mutta mikäli näitä laiminlyöntejä on useita, voisi poliisin yhteydenotto toimia tarvittuna herätyksenä. Tilausten kanssa keekoilu ei kuitenkaan ole hyväksyttävää, eikä posti ole koskaan kadottanut niin monta tilausta kuin tämän yhden kaupan kohdalla.

      • Sambolo

        Joo ite kans tilasin aurinkolasit ja maksoin samantien netissä, ku oon tottunu siihen et kaikki sujuu nettikaupois hyvin, pariv viikkoa menny eikä laseja näkyny vaik sivuil on lukenu jo kauan et "postitettu". Oisimpa ettiny tietoa tästä firmasta ennen tilausta..


      • sambolo
        Sambolo kirjoitti:

        Joo ite kans tilasin aurinkolasit ja maksoin samantien netissä, ku oon tottunu siihen et kaikki sujuu nettikaupois hyvin, pariv viikkoa menny eikä laseja näkyny vaik sivuil on lukenu jo kauan et "postitettu". Oisimpa ettiny tietoa tästä firmasta ennen tilausta..

        Ja osa noista sadkittenin kehu viesteista on tismalleen samoja mitä muil foorumeil, eli yritetää parantaa imagoa!?


      • sambolo
        sambolo kirjoitti:

        Ja osa noista sadkittenin kehu viesteista on tismalleen samoja mitä muil foorumeil, eli yritetää parantaa imagoa!?

        Nyt sain lasini ja olivat juuri sellaiset kuin pitivätkin eikä todellakaan mitään naarmuja tai mitään, turhaan stressasin ihan hyvin toimi, tulivat vaan kaukaa jostain kansainvälisestä varastosta.


      • KK

        mullakin on toiminu ihan hyvin ja oon tilannu useemminkin. Ihan järjettömiä kommentteja täällä. Firmahan on rekisteröity suomeen ja tiedot löytyy. Joku kai mustamaalaa tätä puljua minkä kerkee mut miks helvetissä?


    • Fuugi

      Aivan totaalisen p*rseestä kyseinen "yritys". En tiedä, mikä laiska läski tuota "yritystä" pyörittää kun meininki on melkoisen saamatonta. Älkää missään nimessä tilatko tuolta yhtään mitään, oikeasti. Tämä ei ole mustamaalaamista vaan pelkkää faktaa. Ostakaa mieluummin tuotteenne luotettavista ja asiakasystävällistä yrityksistä, joita oikeasti kiinnostaa kaupan pyörittäminen. Sadkittenissa ne teidän rahat menee varmaan vaan jollekin luuserille jonka omatki raha- ja muut asiat on aina kusseet.

      • macold

        olen lukenut tätä viestiketjua jo pitkään! oli oikein pakko tilata ja kokeilla. tilasin jack and jonesin hupparin ja maksoin heti verkossa....sain paidan noin 2 viikon kuluessa. eli mulla toimi ja sain tuotteen ehkä hieman hidas toimitus vaan....siellä kyl lukikin jotain oudosti toimituksista


      • Taateli88
        macold kirjoitti:

        olen lukenut tätä viestiketjua jo pitkään! oli oikein pakko tilata ja kokeilla. tilasin jack and jonesin hupparin ja maksoin heti verkossa....sain paidan noin 2 viikon kuluessa. eli mulla toimi ja sain tuotteen ehkä hieman hidas toimitus vaan....siellä kyl lukikin jotain oudosti toimituksista

        Aika riskin otit kun tilasit ja vielä maksoit heti. Kiva juttu että sinulle ylipäätään tuli tilaus perille. Mutta! Se eeeiii oikein riitä, jos 2% tilaajista tilaus saapuu perille ilman tappeluita ja pettymyksiä.

        Eli siis edelleenkin kaikki, huomio, ÄLKÄÄ tilatko tuolta. On niin paljon hyviä ja luotettavia verkkokauppoja, joten tukekaa niitä. Ja muistattehan että jos törmäätte netissä teille uuteen nettikauppaan, niin googletelkaa ja ottakaa selvää, millaisia kokemuksia muilla on siitä.
        Tässä puhuu kokemuksen ääni. :)


    • sadkitten sucks!

      Rahat otettiin kyllä...maksoin tyhmänä tilaukseni tilisiirrolla, eli kunhan rahat näkyy tilillä niin tuotteet lähetykseen. Yeah Right! Maksusta nyt aika tarkkaan vuosi, eikä vielä paketin kulmaakaan. Asiakaspalvelu ja yhteydenotto ainoastaan sähköpostilla. Vastasivat kerran tiedusteluuni, sitten ei mitään.
      Puhelinnumeroa eikä omistajan nimeä löydy...Yrityksen ilmoittama osoite espoossa on sekin fuulaa.
      Älä vaan tilaa täältä mitään!!!

    • Viivi+1

      Tilasin kengät, maksoin ja sain kengät kotiin, toimi.

      • Pohojalaanen likka

        Positiiviset viestit ylempänä, tai ainakin osa niistä, on muillakin foorumeilla.
        Tilasin kengät 3 vkoa sitten ja nyt nämä keskustelut nähtyäni, menen huomenna suoraan poliisille tekemään rikosilmoituksen.

        !!! !!! !!!ÄLÄ TILAA KO LAFKASTA MITÄÄN !!! !!! !!!


      • niblez
        Pohojalaanen likka kirjoitti:

        Positiiviset viestit ylempänä, tai ainakin osa niistä, on muillakin foorumeilla.
        Tilasin kengät 3 vkoa sitten ja nyt nämä keskustelut nähtyäni, menen huomenna suoraan poliisille tekemään rikosilmoituksen.

        !!! !!! !!!ÄLÄ TILAA KO LAFKASTA MITÄÄN !!! !!! !!!

        Luin tämän keskustelun ja otin yhteyttä heti ja uhkasin poliisilla ja kuluttaja-asiamiehellä. Kyllä tuli nopea vastaus ja kopio maksukuitista. Saas nähdä oliko aito.


      • jjjjooo
        niblez kirjoitti:

        Luin tämän keskustelun ja otin yhteyttä heti ja uhkasin poliisilla ja kuluttaja-asiamiehellä. Kyllä tuli nopea vastaus ja kopio maksukuitista. Saas nähdä oliko aito.

        no joo...mä tilasin yli kuukaus sitten saappaat ja pari paitaa. paidat tuli viikko sitten...ja niitäkin sai kysellä......saappaita ei näy vieläkään:)) Kohta on talvikin jo ohi,,,diibadaabadaa.


      • Rahansa menettänyt
        Pohojalaanen likka kirjoitti:

        Positiiviset viestit ylempänä, tai ainakin osa niistä, on muillakin foorumeilla.
        Tilasin kengät 3 vkoa sitten ja nyt nämä keskustelut nähtyäni, menen huomenna suoraan poliisille tekemään rikosilmoituksen.

        !!! !!! !!!ÄLÄ TILAA KO LAFKASTA MITÄÄN !!! !!! !!!

        Tilasin kengät 19.12, maksoin ne heti. Kenkiä en ole saanut! Olen laittanut firmaan viisi kertaa sähköpostia mihin ei ole vastattu kertaakaan! Viimeiseen kirjoitin että palauttaa rahat tililleni jos en saa tavaraa! Ei vastausta taaskaan. Niiden nettisivuilla ei ole edes puhelinnumeroa mihin voi soittaa! Menen tekemään rikosilmoituksen! ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN!!


    • tytti^.

      Tilasin kengät joulukuun alussa mutta eipä ole vieläkään näkynyt. Sähköpostiin eikä viestiin ole vastattu (ainakaan vielä) Kaiken lisäksi en pysty enää kirjautumaan tunnuksillani kyseiselle sivulle. Toimitusajan pitäisi olla enintään n. kaksi viikkoa.
      Osoitteessa jossa kaupan väitetään olevan ei sitä kuitenkaan ole. Miten mahdollista??

      • Milla4321

        Tilasin kengät 9.12. Monen monta yhteydenottoa oon tehny, mutta kukaan ei oo mihinkään vastannu... Oisko jossain jotai puh.nroa johon vois soitella?? Tietääkö kukaan??? Alkaa jo ottaa päähän odottelu!!!!


      • Pettynyt2

        Minäkin tilasin kengät, no kenkiä ei ole kuulunut. Sähköpostiini tuli lasku, en sitä maksanut kun en kenkiä ollut saanut. Nyt tuli sitten maksukehoitus. Eikä kenkiä ole vieläkään näkynyt. Enkä tule maksamaan yhtään laskua ennen kuin näen kyseiset kengät. Monista monista paikoista olen tuotteita tilannut, aina olen tuotteet saanut sekä tilausvahvistuksen saman tien.


      • Dasy
        Pettynyt2 kirjoitti:

        Minäkin tilasin kengät, no kenkiä ei ole kuulunut. Sähköpostiini tuli lasku, en sitä maksanut kun en kenkiä ollut saanut. Nyt tuli sitten maksukehoitus. Eikä kenkiä ole vieläkään näkynyt. Enkä tule maksamaan yhtään laskua ennen kuin näen kyseiset kengät. Monista monista paikoista olen tuotteita tilannut, aina olen tuotteet saanut sekä tilausvahvistuksen saman tien.

        Itse tilasin kengät 12.10.2010. Eivät ole vieläkään tulleet. Otin maksun Klarnan kautta.
        En maksanut varsinaista laskua kun ei ollut tuotetta, tuli maksumuistutus jonka tyhmänä menin maksamaan.
        Olen ottanut pari kertaa yhteyttä sekä nettisivujen että oman sähköpostin kautta. Ei tullut vastausta. Eilen laitoin viestiä että jos ei ala rahoja tai kenkiä kuulumaan asia lähtee poliisille. Olin myös eilen yhteydessä Kuluttajavirastoon. Noh, vastaus olikin tullut heti seuraavana aamuna, ja kysymys haluatko rahat vai tuotteen. Ja että oletko ollut aikaisemmin yhteydessä kun ei ole yhteydeottopyyntöjä. Paskat sanon minä. Miten minä, mielestäni hyvinkin valveutunut nettiostaja, haksahdin? Toivon syvästi että rahat tulee takaisin.
        Eli toivon todella ettei kukaan osta lafkasta mitään. Kun vähän googlettelee, saa selville että ko. firmalla onkin itseasiassa kolmet eri nettikauppasivut ja että homma ei toimi niissäkään.


      • -ST-
        Dasy kirjoitti:

        Itse tilasin kengät 12.10.2010. Eivät ole vieläkään tulleet. Otin maksun Klarnan kautta.
        En maksanut varsinaista laskua kun ei ollut tuotetta, tuli maksumuistutus jonka tyhmänä menin maksamaan.
        Olen ottanut pari kertaa yhteyttä sekä nettisivujen että oman sähköpostin kautta. Ei tullut vastausta. Eilen laitoin viestiä että jos ei ala rahoja tai kenkiä kuulumaan asia lähtee poliisille. Olin myös eilen yhteydessä Kuluttajavirastoon. Noh, vastaus olikin tullut heti seuraavana aamuna, ja kysymys haluatko rahat vai tuotteen. Ja että oletko ollut aikaisemmin yhteydessä kun ei ole yhteydeottopyyntöjä. Paskat sanon minä. Miten minä, mielestäni hyvinkin valveutunut nettiostaja, haksahdin? Toivon syvästi että rahat tulee takaisin.
        Eli toivon todella ettei kukaan osta lafkasta mitään. Kun vähän googlettelee, saa selville että ko. firmalla onkin itseasiassa kolmet eri nettikauppasivut ja että homma ei toimi niissäkään.

        Täälläkin yksi tilaaja, joka ei ole saanut saappaita vaikka on odotellut vajaa 3 viikkoa. 2 viestiä asiakaspalveluun, ei vastausta. Luojan kiitos en maksanut niitä etukäteen.
        Lasku tuli jo 2 viikkoa sitten, eräpäivä sunnuntaina, mutta en todellakaan maksa mitään, haastakoon oikeuteen.


    • h.

      Kolme kertaa oon kyseisestä firmasta tilannut tavaraa (joka kerta lasku ollut sen 80-150e) ja kerran tuli tavarat nopeasti perille... Tokalla tilauskerralla tuotetta ei tullut ollenkaan, parin säköpostivalituksen jälkeen rahat palautettiin. Kolmannen (ja viimeisen kerran) tilasin viime lokakuussa kahdet kengät, joista toiset tulivat n 3vkossa ja toiset ei ole vieläkään 3 KUUKAUDEN kuluttua tilauksesta tulleet. Sähköposteja olen lähettänyt n 8 mutta vuoden vaihteen jälkeen niihinkään ei ole enää vastattu. Marraskuussa ilmoittelivat että tilaus on lähetetty mutta sen maahan saaminen kestää. Olen ollut yhteydessä kuluttajavirastoon ja olen tekemässä rikosilmoitusta... Veikkaanpa että firman talous sen verran kuralla että ottavat asiakkailta vähän "pikavippiä" ja maksavat takaisin sitten kun rahaa on... EN SUOSITTELE TILAAMISTA KENELLEKKÄÄN. Mielummin sitten maksaa vaikka vähän enemmän kuin joutuu huijatuksi...

      • Harri.90

        Tuli 3.1.2011 tilattua vaatteita. 2 viikkoa mennyt tilauksesta, eikä ole vielä kuulunut mitään. Tänään laitoin postia sinne, että missäs vaatteet viipyvät, saas nähdä vastataanko. Maksutapana siis klarna lasku.


      • Harri.90
        Harri.90 kirjoitti:

        Tuli 3.1.2011 tilattua vaatteita. 2 viikkoa mennyt tilauksesta, eikä ole vielä kuulunut mitään. Tänään laitoin postia sinne, että missäs vaatteet viipyvät, saas nähdä vastataanko. Maksutapana siis klarna lasku.

        Nyt viestiin vastattiin, että tilaus toimitetaan mahdollisimman pian... saapas nähdä.


    • Moonlight25

      Kengät tilattu 25.12.10, mitään ei ole kuulunut. Eilen laitoin sähköpostia, ei ole vastattu. Seuraava sähköposti lähtee hetken kuluttua ja siinä mainitaan sana POLIISI, jos ei tuote tule tai rahat takaisin. Maksoin tietenkin kengät etukäteen.... :(

      • Itse aina oikeassa?

        Onko se niin helvetin vaikea ymmärtää, että joillekin ne tilaukset ei vain tule? Jos henkilölle A tilaus tuli ajoissa ja oikein, ei se tarkoita että henkilölle B tilaus tulee yhtä kivuttomasti. Minä olen yksityishenkilö enkä mikään kilpaileva firma ja sanon että ko. firma on täyttä paskaa. Nettisivuilla ei ole edes puhelinnumeroa, eikö rekisteröidyn yrityksen ole pakko ilmoittaa se nettisivuillaan ym? Kengät tilasin joulukuun lopussa, kuukausi odoteltu eikä vieläkään näy. Viestiä on laitettu ja luvattiin katsoa että missä mättää, seuraavaan viestiin ei vastattu. Rikosilmoituksen aion tehdä jos ei kenkiä ala kuulua tai rahoja palauteta. Kahdeksankymppiä taivaan tuuliin ei ole mikään pikkuraha opiskelijalle..


      • harri.90
        Itse aina oikeassa? kirjoitti:

        Onko se niin helvetin vaikea ymmärtää, että joillekin ne tilaukset ei vain tule? Jos henkilölle A tilaus tuli ajoissa ja oikein, ei se tarkoita että henkilölle B tilaus tulee yhtä kivuttomasti. Minä olen yksityishenkilö enkä mikään kilpaileva firma ja sanon että ko. firma on täyttä paskaa. Nettisivuilla ei ole edes puhelinnumeroa, eikö rekisteröidyn yrityksen ole pakko ilmoittaa se nettisivuillaan ym? Kengät tilasin joulukuun lopussa, kuukausi odoteltu eikä vieläkään näy. Viestiä on laitettu ja luvattiin katsoa että missä mättää, seuraavaan viestiin ei vastattu. Rikosilmoituksen aion tehdä jos ei kenkiä ala kuulua tai rahoja palauteta. Kahdeksankymppiä taivaan tuuliin ei ole mikään pikkuraha opiskelijalle..

        http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=2179527&tarkiste=92036325F4C7E7AE6C2855946AE4A42AB64B12DF&rekhist=true&path=1547

        siinäpä tietoja yrityksestä, mm puhelin numero.


      • kengätön ja rahaton

    • Moonlight25

      Viestin jälkeen, jossa mainitsin sanan poliisi, tuli vastaus Sadkitteniltä. Selitys oli, että juuri niissä kengissä, jotka olin tilannut, on pitempi, n. kuukauden toimitusaika. Eipä sitä missään aiemmin mainittu, tilausvahvistuksessa toimitusaika oli 10 päivää. Kengät luvattiin toimittaa tämän viikon aikana, mutta minä ilmoitin haluavani rahat takaisin, koska tilauksesta oli kulunut yli 30 päivää. Ja yllätys, yllätys, rahat olivat tänään tililläni. Mutta ikään ei tarvi tuon puljun tuotteita yrittää tilata....

      • kengätön ja rahaton

        Mä oon menossa tekemään ens viikolla rikosilmotusta tästä firmasta. Multa jäi kengät ja rahat saamatta, eikä meileihin vastata. On kuulemma täysin huijari yritys, samoin kuin saman perustajan wicked.fi. Ei löydy sadkitteniä yritysrekisteristä, ja tästä firmasta on tehty useita rikosilmotuksia (sisäpiiri-tietoa). Mut älkää hyvät ihmiset tilatko mitään näistä kummastakaan firmasta!!!! Teillä käyny tuuri jos ootte rahanne tai tuoteenne saanu!!


      • kengätön ja rahaton

        Miten uskalsit ilmoittaa niille tilinumeron, mihin rahat voi maksaa? Kun kyseessä kuitenkin huijausta... Itse en uskalla, ja siksi menenkin sen rikosilmoituksen tekemään.


      • jokuvaan..
        kengätön ja rahaton kirjoitti:

        Miten uskalsit ilmoittaa niille tilinumeron, mihin rahat voi maksaa? Kun kyseessä kuitenkin huijausta... Itse en uskalla, ja siksi menenkin sen rikosilmoituksen tekemään.

        Tilasin vaatetta sadkitteniltä... meni joku kuukausi ja soitettii jo klarnalle että ei oo vaatteita tullu ja sanoivat että laskun saa repiä ja he ilmoittavat sadkittenille, etteivät myös lähetä.. noh vaatteet tuli silti eikä mitää laskua ole kuulunut ja jos ei kuulu niin en myöskää siitä mihinkää ilmoita. Tosin 1 huppari puuttui ja 1 huppari oli väärän värinen mutta ei haittaa.


    • Voi V***U

      Just tilasin tavaraa 250€ ja sit törmäsin tähän keskusteluun! faaaak! prkl!

    • converse girl

      mä ooon 16-vuotias tyttö, ja olin ihan innoissani kun löysin halpoja converseja sadkittenin sivuilta. tilasin kengät, maksoin samantien ja odottelin kuukauden. kenkiä ei alkanu kuulua joten laitoin kaksi sähköpostiviestiä, kumpaakaan ei vastattu, laitoin kolmannen jossa uhkailin rikosilmoituksella, jolloin he vastasivat ja pyytelivät anteeksi. isäni selvitti kenen tilille rahat olivat menneet, jolloin saatiin 'yhteys' johonkin henkilöön ja selitettiin asia ja sanottiin että tehdään rikosilmoitus jos kenkiä tai rahoja ei ilmesty. vähän ajan päästä he palauttivat rahani. EN SIIS SUOSITTELE SADKITTENIÄ KENELLEKKÄÄN! jos haluatte ostaa kenkiä netistä, suosittelen brandos.fi-sivua. sieltä kengät tulivat viikossa ja muutenki hyvää palvelua! :)

    • Pettynyt tilaaja

      Joo itse tilasin farkut joita odottelin yli 2kk eikä tullut vaan tuli lasku josta soitin heti Klarnalle ja kiistin että olin saanut edes tuotetta. Itse olin varmaankin 10krt yhteyksissä tilaukseni tiimoilta sadkitteniin sähköpostin välityksellä eikä mitään vastausta. Jolloin laitoin viimeisen ilmoitukseni heille että pitäköön tuotteensa ja jos eivät peru laskua niin teen rikosilmoituksen jolloin meni n.5min kun tuli vastaus sähköpostiini että tilausperuttu ja "olemme pahoillamme". En todellakaan suosittele on kyseistä yritystä kenellekkään kun katselee myös muitten kokemuksia yrityksestä.

      • bjjbjk

        Lähes täysin samanlainen kokemus itselläni. Yhdyn edelliseen!


    • Risto25
    • gjhjjjjjjjgf

      Laittelin uhkausviestiä rikosilmoituksesta jos ei rahoja näy :)!

      Miksei tätä yritystä ole jo suljettu?

    • Puskaradio.net
    • huonoja kokemuksia

      ÄLKÄÄ ostako tuolta mitään!Itsekin tammikuussa tilasin kengät ja maksoin,eikä ole kenkiä näkynyt eikä kuulunut,eikä sähköposteihin ole tänäkään päivänä vastattu.Eikä rahojakaan tietenkään ole palautettu.

    • EIKANNATA!

      Tilasin converset 28. maaliskuuta. maksun hoidin klarnan kautta. Lasku tuli, kengät ei. Olin yhteydessä sadkitteniin kahdella sähköpostilla, ei mitään vastausta. Soitin klarnaan parikin kertaa, että kengät ei oo tullu. Siellä palvelu oli onneksi ystävällistä ja sanoivat jäädyttävänsä laskun ja jos kengät ei saavu, lasku mitätöidään. Seuraavaan sähköpostiin pistän sanan rikosilmoitus, niin eiköhän ala yrityksestä kuulua ainakin muiden kirjottaneiden mukaan. EN VOI SUOSITELLA YHTÄÄN KENELLEKÄÄN!!

    • Paskapuulaaki!

      Lippis maksettu, saamatta, yli kuukausi mennyt....

    • HUIJATTU

      ÄLKÄÄ TILATKO!

      Tilasin aurinko lasit, joita odottelin pari kuukautta, sitten ku ne saapu...nimi ja väri oli sama muuten täysin erillaiset mitä kuvassa, ja ihan selvästi täyttä feikki kamaa.

      Joten Älkää tilatko!

    • PetettyJaKylmissään

      EN suosittele minäkään!

      3 kuukautta odottelin takkiani jota ei koskaan kuulunut. Lasku kyllä saapui. Sekin vasta 3kk:n jälkeen. Myös minulle vastasivat ensimmäiseen yhteydenottooni ja lupasivat selvitellä missä takkini menee, mutta tämän jälkeen ei ole yhteenkään viestiin vastattu. Rikosilmoitus lähdössä myös täältä liikkeelle mikäli ei TIUKKASÄVYISEEN viestiini edelleenkään vastata. Kerpeles.

    • sistersinister

      Tämä verkkokauppa on alkanut siirtämään myyntiään nyt toisen nimen alle eli www.wicked.fi

      Sama omistaja ja samanlainen tapa tehdä businesstä. eli kannattaa varoa!

      • fellino

        ja nythän tämä saman kauppiaan toinenkin kauppa www.wicked.fi on saanut kyseenalaista mainetta kun vähän seuraa keskustelupalstojen kommentointia.


    • Nuvella

      Jos toimitusta ei ala kuulua, niin ottakaa yhteyttä checkout maksunvälityspalveluun (www.checkout.fi), joka välittää mm. ko. lafkan maksut. Sieltä ottavat yhteyttä kauppiaaseen ja tarvittaessa pystyvät palauttamaan rahat tilille.

    • varottaja
    • Anonyymi

      Ei taida enää olla olemassa kyseinen verkkokauppa? vai onko vaihtanut nimeä?

    • Anonyymi

      Onkohan kyseinen yritys vielä ihan ok, osaako kukaan sanoa kokemuksia? Kiitos etukäteen. 😊

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe