Jos kerran psykologia on eräiden mielestä uskomustiedettä, niin silloinhan se muistuttaa uskontoja.
Miksi uskonto haluaa rajoittaa toista uskontoa ja samaan aikaan väittää että sillä itsellään on uskonnonvapauden perusteella oikeus toimia kuten haluaa.
Eikö tässä skientologien toiminnassa ole tietty ristiriita jos vain itsellä on uskonnonvapaus, mutta muilta se kielletään.
Psykologiasta
5
207
Vastaukset
- haijata
Koko juttuva!
Ihmettelen välillä miten te Veikkoset nuo tiedot siilaatte kun välillä tulee kertakaikkiaan niin ohutta omaksuntaa asioista että.
Kato pittää ottaa selevää asioista eikä vaan kirjoittaa mitä muut sanoo?!
Hae oma totuutesi! Silleen että tsekkaat onko se näin vai eikö ole ja toimiiko se elävässä elämässä vai ei! Sieltä se lähtee ja samalla laimenee kummasti tuo kriittisyys ja suvaitsemttomuus!- Norad-
Kuka tässä oikein yrittää uskontoon viittaavan uskomustieteen, jota psykologiaksikin kutsutaan. Eikö niillä ole muka oikeus uskoa siihen ja jos ei, niin onko teilläkään samaa oikeutta?
- Äksä...
kyseisten ammattikuntien tietämättömyydestä sinänsä. Ei tietenkään.
Pointti on vain se, että jos jätetään huomiotta yksilön henkinen perusolemus, niin lopputulos ei voi olla muuta kuin huono. Katkenneen jalan voi tosin korjata, mutta eipä paljon muuta. Ihminen on henkinen olento, olkoon hän itse siitä tietoinen tai ei. Se on otettava huomioon.
Mutta eiväthän KAIKKI lääkärit, psykologit ja psykiatrit pidä ihmistä pelkkänä lihaklönttinä. Se on mielestäni ilkeä yleistys. Yleistys ei ole koskaan hyvä asia.- Norad-
Siihen psykologiaan uskoa vapaasti vai ei?
- Äksä...
Norad- kirjoitti:
Siihen psykologiaan uskoa vapaasti vai ei?
Mielestäni kyllä. Luonnollisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa833014Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3052657Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1891486Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621182Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391078Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281001- 70948
- 117940
- 76920
- 72904