Clan Wars

noobeista noobein

En oo ikinä ollu clan warseissa. Mutta nyt haluisin aloittaa siellä, mutku on ihan noi perus asiatkin hakusessa. Eli miten mä varustaudun sinne, siis ruokaako ja parhaat kamat. Ja jos siel kuolee, menettääkö kaiken. Sit jos mä meen sinne, niin miten mä pääsen johonkin klaaniin mukaan vai pitääks ekaks olla tiedossa klaani vai mitä ihmettä? Hakataanko siellä kuin vierasta sikaa. Oon combat 60.

3

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtrtt

Parhaat kamat ja ei tarvitse ruokaa (ei menetä kamoja). Tosin jos valitsee sieltä asetuksista, että menettää kamat niin se on eri juttu.

• ??oon ihna pihalla??

eli siis mite se alotetaa?? oon ihan pihalla?? ja mul on combat 57

• Eppu

No mulla taas lukee (enkuks) et claanissa ei oo tarpeeksi tukikelpoisia jäseniä. No mun claanis onki vaa 4 pelaajaa. Mut voiko se johtua siitäkin et claanis on liian vähä jäseniä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      266
      3834
    2. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      73
      3446
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      144
      2459
    4. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      56
      2246
    5. Jätän tähän viesti kaivatullesi

jos jotain jäänyt sanomatta. 👇
      Ikävä
      154
      1832
    6. Olet kyllä erittäin huono yhdistelemään pisteitä.

Etkä vain sinä vaan kaikki teilläpäin.
      Ikävä
      34
      1667
    7. Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä

The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v
      50 plus
      30
      1248
    8. Etkö sitten itse

ole koskaan ylittänyt rajaa?
      Ikävä
      20
      1178
    9. Uskotko että vielä

Kohtaisimme?
      Ikävä
      23