En oo ikinä ollu clan warseissa. Mutta nyt haluisin aloittaa siellä, mutku on ihan noi perus asiatkin hakusessa. Eli miten mä varustaudun sinne, siis ruokaako ja parhaat kamat. Ja jos siel kuolee, menettääkö kaiken. Sit jos mä meen sinne, niin miten mä pääsen johonkin klaaniin mukaan vai pitääks ekaks olla tiedossa klaani vai mitä ihmettä? Hakataanko siellä kuin vierasta sikaa. Oon combat 60.
Clan Wars
noobeista noobein
3
246
Vastaukset
- rtrtt
Parhaat kamat ja ei tarvitse ruokaa (ei menetä kamoja). Tosin jos valitsee sieltä asetuksista, että menettää kamat niin se on eri juttu.
- ??oon ihna pihalla??
eli siis mite se alotetaa?? oon ihan pihalla?? ja mul on combat 57
- Eppu
No mulla taas lukee (enkuks) et claanissa ei oo tarpeeksi tukikelpoisia jäseniä. No mun claanis onki vaa 4 pelaajaa. Mut voiko se johtua siitäkin et claanis on liian vähä jäseniä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20111840
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462877Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k192756- 432488
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342063Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381865
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71777