En oo ikinä ollu clan warseissa. Mutta nyt haluisin aloittaa siellä, mutku on ihan noi perus asiatkin hakusessa. Eli miten mä varustaudun sinne, siis ruokaako ja parhaat kamat. Ja jos siel kuolee, menettääkö kaiken. Sit jos mä meen sinne, niin miten mä pääsen johonkin klaaniin mukaan vai pitääks ekaks olla tiedossa klaani vai mitä ihmettä? Hakataanko siellä kuin vierasta sikaa. Oon combat 60.
Clan Wars
noobeista noobein
3
286
Vastaukset
- rtrtt
Parhaat kamat ja ei tarvitse ruokaa (ei menetä kamoja). Tosin jos valitsee sieltä asetuksista, että menettää kamat niin se on eri juttu.
- ??oon ihna pihalla??
eli siis mite se alotetaa?? oon ihan pihalla?? ja mul on combat 57
- Eppu
No mulla taas lukee (enkuks) et claanissa ei oo tarpeeksi tukikelpoisia jäseniä. No mun claanis onki vaa 4 pelaajaa. Mut voiko se johtua siitäkin et claanis on liian vähä jäseniä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2663834Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188733446Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1442459- 562246
- 1541832
- 341667
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v301248- 201178
- 231116
- 281038