Tilanne on siis se, että edessä on ensimmäisen levysoittimen osto kun puoliso sellaista joululahjaksi toivoo. Tarkoitus olisi hankkia varmatoiminen laite, jossa on kohtuuhyvä äänenlaatu - eli siis perustason laite. Hirvittävän paljon käyttöä vehkeelle tuskin on, joten mitään järkyttäviä summia en haluaisi siihen sijoittaa. Itse en ole LP-levyjen kanssa ollut juuri missään tekemisissä, joten soitinten tekniset ominaisuudet menevät täysin yli hilseen.
Nämä kaikkein halvimmat, eli siis Lencot ja vastaavat kannattanee unohtaa jo kättelyssä? Onko asianharrastajilla mielipidettä esimerkiksi Technics SL-BD22DE-K -soittimesta?
Ensimmäistä levysoitinta ostamassa...
guuman
3
1227
Vastaukset
- teleton
Technics on hyvä, oikein hyvä.
- jormas.
yleisesti ottaen aika hyviä juu, mutta itse olen jo jonkin suositellut perinteisen kotisoittimen hankkijalle denon dp300f mallia, hintaluokka 350 tietämissä.
siinä on myös sisäänrakennettu riaa korjain jos vahvistimesta puuttuu levysoittimen tarvitsema phono imput. - Ota nyt helkkarissa paras
Naisen kanssa ei tehdä kompromisseja.
Ota Technics SL1200 tai vastaava. Helppokäyttöinen ja hyvämaineinen.
Halpakin. Lapsenne ovat paljon kalliimpia. Paljon...
Todella paljon...
Käsittämättömän paljon...
Pakene, hullu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1717073
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes642772- 562188
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661359Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3601310- 561274
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181186Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171020Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384988Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980