Hei! Käyttöjärjestelmä XP. Sähköpostiohjelma MS:n Outlook Express. Virusohjelma Nortonin. Ongelmana se, että kun Outlookin avaa - herjaa Norton jostakin spam-kansiosta ja kertoo, että Outlook on suljettava ja se avautuu uudelleen. Kun klikkaat ok, niin näin tapahtuu - paitsi että taas ollaan lähtöruudussa. Eli ollaan silmukassa. En pääse edes tilejä tai muitakaan työkaluvalikossa olevia valitsemaan.
Outlookissa on saapuneet kansion alapuolella joku Nortonin spam-kansio. Tuon silmukan takia en pääse sitä poistamaan, enkä muutakaan tekemään.
Mikä avuksi. Voinko jostakin ladata Outlookin uudelleen. Vai pitäisikö Nortonin asetuksista jotakin muuttaa. Koneella oli IE 7, mutta sen poistin ja palautin IE 6:n koska ajattelin sen olevan syntipukki. Outlookin poistomahdollisuutta ei ole lisää/poista sovellus valikossa.
Kaiken lisäksi vaikka koneessa on XP Home Edition 2002, niin kyseisellä rompulla en pysty ajamaan käyttistä uudelleen. Ilmoittelee, että koneella on uudempi versio kuin rompulla. Ok, poistin SP 3:n ja kokeilin sitten - tulos sama.
Edellisin palautuspisteisiinkään ei kone suostu taipumaan.
Hieman tukea ja apua kaipailisin.
Olisin itse taipuvainen heittämään tuon Nortonin roskakoppaan ja asentamaan tilalle vaikka AVG:n ja Kerion ja kokeilemaan sitten. Mutta mistä saisin sen Outlook Express 6:n? Ja onko tämä ainoa mahdollisuus. Nortonin vuosimaksu seuraavalle vuodelle tuli juuri maksettua ja tämän johdosta Nortonikin päivittyi, joten sinnekin voivat jäljet johtaa.
Kiitos etukäteen vastauksista.
Ongelmia Outlookin kanssa
Jukkis2008
2
391
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Sulje Norton ja käynnistä Outlook poistaaksesi kansion, jos se on ratkaisu ongelmaan.
- Jukkis2008
Kokeilin tuota jo päivällä. Kun suljin Nortonin eri "palikoita", niin koko Outlook Express ei suostunut käynnistymään. Ilmoitti vain jostakin virheestä ja esitti vaihtoehtoina Microsoftille raportoinnin tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734549Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021386
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos201237- 741178
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1251010Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi257905- 65886