Tuo jamban touhu on aika perseestä ja epäilyttävää! Oli se huijauspaketti joskus keväällä minulla. Sain suljettua sen kesäkuussa, samalla laitoin liittymän pois käytöstä, jätin siihen vaan soitonsiirron uuteen numeroon. Mutta mutta... mitä sitten tapahtuikaan!!! Heinäkuussa oli liittymä alkanu itsestään tilaamaan viestejä! Ja niitä oli tilattu heinäkuun-syyskuun aikana 200€..!!! Ja siinä vaihees ku alkoi tulee karhuja ni aloin miettii et mitä v..ttua! Otin selvää et kuka oli laskuttanu... ja yllättäen JAMBA!!! Sitten kauhee selvittäminen että mistä johtuu! Reklamaatiot molemmille firmoille (jamba ja sonera). Loppussa soitettiin jambalta että heidän tietokone vika!!! Että oli vahingossa laskuttanu soittoäänistä vaikka ei oltu tilattu. Lupasivat maksaa viestit minulle mutta ei mitään muita kuluja esim. laskuerittely maksut soneralle. Mieleen tulee vaan että jos ei olis minulla ollut liittymä käyttämättömänä niin olisinko edes huomannut tuollaista "vahinko" laskutusta! Paljonkohan he huijaavat ihmisiä! Asiakaspalvelu vielä sanoi, että on käynyt muillekkin.
Voi v..tun jamba!!!
Huijattu...!
2
785
Vastaukset
- hyvät hyssykät!
Ei pidä erehtyi mihinkään soittareihin peleihin eikä muihin humpuukeihin, silloin pääsee vähimmällä vaivalla.. ja halvimmallakin!
- dedjet
Katos mene jamban sivuille ja sitten kun siinä on niitä ääniä ja vastaavia niin niitä voi kuunnella painamalla sitä kaijutin nappia. niin se avaa kai ton media playerin sitten ota tallenna tämä tiedosto.
en tiedä onko tämä jamballa, mutta jollain mulla soittoääni palvelun sivuilla toimi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070