Tuo jamban touhu on aika perseestä ja epäilyttävää! Oli se huijauspaketti joskus keväällä minulla. Sain suljettua sen kesäkuussa, samalla laitoin liittymän pois käytöstä, jätin siihen vaan soitonsiirron uuteen numeroon. Mutta mutta... mitä sitten tapahtuikaan!!! Heinäkuussa oli liittymä alkanu itsestään tilaamaan viestejä! Ja niitä oli tilattu heinäkuun-syyskuun aikana 200€..!!! Ja siinä vaihees ku alkoi tulee karhuja ni aloin miettii et mitä v..ttua! Otin selvää et kuka oli laskuttanu... ja yllättäen JAMBA!!! Sitten kauhee selvittäminen että mistä johtuu! Reklamaatiot molemmille firmoille (jamba ja sonera). Loppussa soitettiin jambalta että heidän tietokone vika!!! Että oli vahingossa laskuttanu soittoäänistä vaikka ei oltu tilattu. Lupasivat maksaa viestit minulle mutta ei mitään muita kuluja esim. laskuerittely maksut soneralle. Mieleen tulee vaan että jos ei olis minulla ollut liittymä käyttämättömänä niin olisinko edes huomannut tuollaista "vahinko" laskutusta! Paljonkohan he huijaavat ihmisiä! Asiakaspalvelu vielä sanoi, että on käynyt muillekkin.
Voi v..tun jamba!!!
Huijattu...!
2
802
Vastaukset
- hyvät hyssykät!
Ei pidä erehtyi mihinkään soittareihin peleihin eikä muihin humpuukeihin, silloin pääsee vähimmällä vaivalla.. ja halvimmallakin!
- dedjet
Katos mene jamban sivuille ja sitten kun siinä on niitä ääniä ja vastaavia niin niitä voi kuunnella painamalla sitä kaijutin nappia. niin se avaa kai ton media playerin sitten ota tallenna tämä tiedosto.
en tiedä onko tämä jamballa, mutta jollain mulla soittoääni palvelun sivuilla toimi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203123- 162002
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371844Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3571829- 311427
- 301360
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671152- 641019
- 54977
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57951