RAHAT VÄHISSÄ !

NEUVOJA JA OPASTUTTA1(kiit...

Laskin juuri laskuni ja keräämäni risurahat.Laskuja varmaan on enemmän kuin noiden lanttien arvo on lantteja 181 kpl.Mihin hintaan minun kannattaa ne myydä tai on järkevä myydä tai jos ollenkaan.Myynkö vai menenkö hattu kourassa pyytämään pankinjohtajalta pikku vippiä akuuttiin rahapulaani ?.Olisikohan täällä ihmisiä jotka osaavat opastaa minua etten tee tyhmyyksiä?.Kiitos teille järkeville jo etukäteen jotka voivat minua hieman opastaa ja sivistää.T.Marko

8

1304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeeeeeees

Risurahoista pyöreästi 20€/kpl. Huuto.net ehkä voisi tulla kyseeseen. Laita Osta heti -hintakin mukaan, niin voi tulla nopeitakin kauppoja.

• kollitus

mitä on risurahat

• Nummisuutari
        kollitus kirjoitti:

mitä on risurahat

Saunavihta 2 euronen tietysti.

• tällainen...
        kollitus kirjoitti:

mitä on risurahat

Termi 'risuraha' on keräilijäslangia, joka tarkoittaa Suomen 2€:n erikoiskaksieuroista vuodelta 2004, jossa teemana on EU:n laajentuminen. Rahan 'kuvapuolen' taiteellinen luomus muistuttaa monien mielestä eräänlaista risua tai muuta karahkaa ja jopa saunavihtaa tms.

Ao. sivustolla on kuva määritelmineen.

http://www.kolikot.com/raha/819

• keno keksitty.

Pelaat ensin keno nelosta kolmen euron panoksella.Kun saat sen 96 euroa, joka tulee väh. kerran kuussa voit suurentaa pottia tai kokeilla vaikka keno kymppiä.

• että on joitakn numeroita,
        keno keksitty. kirjoitti:

Pelaat ensin keno nelosta kolmen euron panoksella.Kun saat sen 96 euroa, joka tulee väh. kerran kuussa voit suurentaa pottia tai kokeilla vaikka keno kymppiä.

jotka esiintyvät miltei päivittäin. Tämä tekee homman helpoksi. Esim. 6 ja 33 ovat sellaisia.

• ettei se rahan
        että on joitakn numeroita, kirjoitti:

jotka esiintyvät miltei päivittäin. Tämä tekee homman helpoksi. Esim. 6 ja 33 ovat sellaisia.

keräily näinkään ihan ilmaista ole, koska kuukaudessa menee se 4x21 euroa eli 84 euroa. mutta kyllä hyvästä kannattaa tuo maksaakin.

• Tarjoushaukka

Risurahoja kannattaa tarjota eri rahakauppiaille että saa parhaan hinnan, eipä noita enää kovin usein tule vastaan mutta omani olen käynyt myymässä aina tuonne kun sieltä olen saanut itse parhaan tarjouksen näistäkin:

http://www.kolumbus.fi/mjk/eurot/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      183
      4255
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      31
      3150
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      28
      2835
    4. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      59
      2721
    5. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      55
      2660
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      90
      2595
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      13
      2333
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      86
      2045
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      147
      1959
    10. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      202
      1857
    Aihe