RAHAT VÄHISSÄ !

NEUVOJA JA OPASTUTTA1(kiit...

Laskin juuri laskuni ja keräämäni risurahat.Laskuja varmaan on enemmän kuin noiden lanttien arvo on lantteja 181 kpl.Mihin hintaan minun kannattaa ne myydä tai on järkevä myydä tai jos ollenkaan.Myynkö vai menenkö hattu kourassa pyytämään pankinjohtajalta pikku vippiä akuuttiin rahapulaani ?.Olisikohan täällä ihmisiä jotka osaavat opastaa minua etten tee tyhmyyksiä?.Kiitos teille järkeville jo etukäteen jotka voivat minua hieman opastaa ja sivistää.T.Marko

8

1278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeeeeeees

Risurahoista pyöreästi 20€/kpl. Huuto.net ehkä voisi tulla kyseeseen. Laita Osta heti -hintakin mukaan, niin voi tulla nopeitakin kauppoja.

• kollitus

mitä on risurahat

• Nummisuutari
        kollitus kirjoitti:

mitä on risurahat

Saunavihta 2 euronen tietysti.

• tällainen...
        kollitus kirjoitti:

mitä on risurahat

Termi 'risuraha' on keräilijäslangia, joka tarkoittaa Suomen 2€:n erikoiskaksieuroista vuodelta 2004, jossa teemana on EU:n laajentuminen. Rahan 'kuvapuolen' taiteellinen luomus muistuttaa monien mielestä eräänlaista risua tai muuta karahkaa ja jopa saunavihtaa tms.

Ao. sivustolla on kuva määritelmineen.

http://www.kolikot.com/raha/819

• keno keksitty.

Pelaat ensin keno nelosta kolmen euron panoksella.Kun saat sen 96 euroa, joka tulee väh. kerran kuussa voit suurentaa pottia tai kokeilla vaikka keno kymppiä.

• että on joitakn numeroita,
        keno keksitty. kirjoitti:

Pelaat ensin keno nelosta kolmen euron panoksella.Kun saat sen 96 euroa, joka tulee väh. kerran kuussa voit suurentaa pottia tai kokeilla vaikka keno kymppiä.

jotka esiintyvät miltei päivittäin. Tämä tekee homman helpoksi. Esim. 6 ja 33 ovat sellaisia.

• ettei se rahan
        että on joitakn numeroita, kirjoitti:

jotka esiintyvät miltei päivittäin. Tämä tekee homman helpoksi. Esim. 6 ja 33 ovat sellaisia.

keräily näinkään ihan ilmaista ole, koska kuukaudessa menee se 4x21 euroa eli 84 euroa. mutta kyllä hyvästä kannattaa tuo maksaakin.

• Tarjoushaukka

Risurahoja kannattaa tarjota eri rahakauppiaille että saa parhaan hinnan, eipä noita enää kovin usein tule vastaan mutta omani olen käynyt myymässä aina tuonne kun sieltä olen saanut itse parhaan tarjouksen näistäkin:

http://www.kolumbus.fi/mjk/eurot/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      158
      5462
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3283
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      254
      3208
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2698
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1844
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1625
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1586
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1457
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23