Varuste.net on ulkoiluharrastustuotteita myyvä suomalaisen Aalto Group Oy:n omistama liike. Varuste.net toimii Ruosilantie 2:ssa Helsingissä sekä internetissä osoitteessa www.varuste.net.
Palvelun pääperiaatteina on helppous, luotettavuus, nopeus ja kilpailukykyiset hinnat. Tuotevalikoimaan valitaan ainoastaan korkealaatuisia ja hyvämaineisia sukellukseen, kiipeilyyn, eräharrastukseen, metsästykseen, melontaan ja muihin ulkoiluharrastuksiin liittyviä tuotemerkkejä ja tuotteita.
---
http://www.varuste.net, http://www.mooble.fi, http://www.frakkipalvelunam.fi
Varuste.net ulkoilukauppa
11
6312
Vastaukset
- ottaa päähän
Sivuilla luvataan toimitus ajaksi ainakin minun tilaamalle tuotteelle 3-15 päivää ja nyt menny 3 viikkoa eikä tavaraa kuulu...
On yritetty soittaa, eivät vastaa.
Palautetta ja sähköpostia olen laittanut, ei vastausta.
EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN!!!- Viljun
Tämä ei ollut varsinainen www-sivuja koskeva palaute, mutta ehdottoman varteenotettava kuitenkin.
Pahoittelen, että olet saanut meiltä huonoa palvelua. Käsittelemme palautteesi huomenna palaverissamme ja ryhdymme toimenpiteisiin, että kenellekään muulle ei enää käy näin jatkossa. Vastaamme puhelimeen normaalisti viimeistään parinkymmenen sekunnin kuluessa. Jos myymälämme on täynnä asiakkaita ja kaikki ovat kiinni asiakaspalvelussa ja kaikki puhelimet laulaa samaan aikaan, voi olla että palvelumme tökkii. Meidän on pohdittava, miten voimme palvella asiakkaitamme paremmin tällaisessa tilanteessa.
Saamme paljon positiivista palautetta palvelustamme, joten sinulla on ollut mukana huonoa tuuria. Laitatko minulle sähköpostitse tilauksesi numeron ja muut tietosi, joilla löydämme tietosi, niin hyvitämme mokamme ja voimme muutenkin analysoida, miksi homma on tilauksesi kohdalla mennyt näin. Voit esittää myös toiveen rahallisesta tai tavarahyvityksestä.
Pahoittelen vielä kerran ja kiitän palautteesta. - Loistavat toimitukset
Viljun kirjoitti:
Tämä ei ollut varsinainen www-sivuja koskeva palaute, mutta ehdottoman varteenotettava kuitenkin.
Pahoittelen, että olet saanut meiltä huonoa palvelua. Käsittelemme palautteesi huomenna palaverissamme ja ryhdymme toimenpiteisiin, että kenellekään muulle ei enää käy näin jatkossa. Vastaamme puhelimeen normaalisti viimeistään parinkymmenen sekunnin kuluessa. Jos myymälämme on täynnä asiakkaita ja kaikki ovat kiinni asiakaspalvelussa ja kaikki puhelimet laulaa samaan aikaan, voi olla että palvelumme tökkii. Meidän on pohdittava, miten voimme palvella asiakkaitamme paremmin tällaisessa tilanteessa.
Saamme paljon positiivista palautetta palvelustamme, joten sinulla on ollut mukana huonoa tuuria. Laitatko minulle sähköpostitse tilauksesi numeron ja muut tietosi, joilla löydämme tietosi, niin hyvitämme mokamme ja voimme muutenkin analysoida, miksi homma on tilauksesi kohdalla mennyt näin. Voit esittää myös toiveen rahallisesta tai tavarahyvityksestä.
Pahoittelen vielä kerran ja kiitän palautteesta.Itsellä on ollut erittäin lämpimät kokemukset käyttöliittymästä hinnoista VIP ominaisuudesta ja toimitusajoista tilasin 2 riippumattoa ja jotain muuta s sälää kesti kait 2-4 päivää Ja timmissä paketissa. Niin en tiedä mainitaanko tuolla sivulla mutta jos tilaat yli 100 eurolla jotain niin saat käyttäjätunnuksellesi VIP ominaisuuden vuodeksi etiä päin kaikkiin tuotteisiin. Ei mitään miinusta paitsi SIWAsta saa halvempaa OFFi sääskimyrkkyä :)
- Don mä
Loistavat toimitukset kirjoitti:
Itsellä on ollut erittäin lämpimät kokemukset käyttöliittymästä hinnoista VIP ominaisuudesta ja toimitusajoista tilasin 2 riippumattoa ja jotain muuta s sälää kesti kait 2-4 päivää Ja timmissä paketissa. Niin en tiedä mainitaanko tuolla sivulla mutta jos tilaat yli 100 eurolla jotain niin saat käyttäjätunnuksellesi VIP ominaisuuden vuodeksi etiä päin kaikkiin tuotteisiin. Ei mitään miinusta paitsi SIWAsta saa halvempaa OFFi sääskimyrkkyä :)
Totta helvetissä Siwasta saa halvemmalla Offia, ne kun ostavat tuotetta sisään pikkasen eri volymillä kun esim. varustenet. No mutta itellä ollut hyvä kokemus koko kauppa, vaikkakin aspalvelu välillä on hidasta. Toisaalta eipä siinä aspalvelijat seiso tumput suorina, vaan kokoajan palvellaan asiakkaita. Ihan ok kauppa imho.
- karkaj
Viljun kirjoitti:
Tämä ei ollut varsinainen www-sivuja koskeva palaute, mutta ehdottoman varteenotettava kuitenkin.
Pahoittelen, että olet saanut meiltä huonoa palvelua. Käsittelemme palautteesi huomenna palaverissamme ja ryhdymme toimenpiteisiin, että kenellekään muulle ei enää käy näin jatkossa. Vastaamme puhelimeen normaalisti viimeistään parinkymmenen sekunnin kuluessa. Jos myymälämme on täynnä asiakkaita ja kaikki ovat kiinni asiakaspalvelussa ja kaikki puhelimet laulaa samaan aikaan, voi olla että palvelumme tökkii. Meidän on pohdittava, miten voimme palvella asiakkaitamme paremmin tällaisessa tilanteessa.
Saamme paljon positiivista palautetta palvelustamme, joten sinulla on ollut mukana huonoa tuuria. Laitatko minulle sähköpostitse tilauksesi numeron ja muut tietosi, joilla löydämme tietosi, niin hyvitämme mokamme ja voimme muutenkin analysoida, miksi homma on tilauksesi kohdalla mennyt näin. Voit esittää myös toiveen rahallisesta tai tavarahyvityksestä.
Pahoittelen vielä kerran ja kiitän palautteesta.Ainakin nykyjään tuntuu palvelu olevan älyttömän hyvää.
Mua palveli kaunis tyttö, joka oli tosi mukava ja tunsi kiipeilyasioita hyvin. Menen uudestaan ja suosittelen muillekin. Kaikki myyjät tuntuivat olevan työn touhussa, mutta iloisia ja palveluhenkisiä.
Oon kuullu myös tutuiltani kehuja ko. puljusta, mutta onhan sitä kaikilla tietysti joskus huonot ja hyvät päivänsä.
- Inster_Bolshoi
Tulin ostamaan teltan vapunaattona Varuste.net:sta - kauppa oli aikalailla tyhjä. Kysyin, miten tämä teltta pystytetään, mutta kukaan kolmesta myyjästä ei tiennyt, eikä vaivautunut yhdessä katsoa. Sanoin, että tämä teltta (300€) on iso sijoitus, olisi kivaa tietää, miten se laitetaan pystyyn, mihin myyjä totesi: "Minä olen kalliimpiakin telttoja myynyt".
Varuste.net:in myyjällä ei mitään tietoa teltan erikoisominaisuuksista (teltta voi pystyttää useammalla tavalla), huollosta, mitään käyttövinkkeja.
Eka ulkoilukauppa jossa omien telttojen tuntemus on tätä luokkaa. :( Plussat valikoimasta ja nettisivuista, todella iso miinus osaamattomasta asiakaspalvelusta.
Partioaitta/Sello :ssa osaavat omat teltat ja rinkat ulkoa, aina saa tulla uudestaan kysymään esim. säädöistä ja vielä kysytään onko lisää kysymyksiä? Kyllä me osataan kertoa! Jos eivät osaa, kertoo ja ottaa selvää. Saa olla ihan parin euron tuote, ei se ole heille mikään ongelma. Se on näin helppoa kun osaa.
Kantsii asiakkaalle olla rehellinen ja auttaa, fiksu "esiittäminen" osaamattomuus ylimielisyys = perseestä. - Entilaa
Verkkokaupasta ainakin saa huonoa palvelua!!
Sähköposteihin vastaamiseen kestää päiviä, ja ekaan viestiin et takuulla saa mitään vastausta!
Voisivat rehellisesti myöntää jos tavaraa ei saada edes maahantuojalta, eikä antaa asiakkaan odottaa viikkoja!! - Anonyymi
Konalan myymälän myyjät ei tiedä tuotteista mitään ja palvelu ei tunnu kiinnostavan, myymälässä useita myyjiä, mutte ei palvelua.
Kannattaa välttää ko. putiikkia niin jää parempi mieli ostoksista.. - Anonyymi
Olen nyt viikon odotellut tilaustani tuotteesta joka oli netissä varastosaldona. 2 kertaa olen mailannut joihin ei vastausta ole kuulunut ja lopulta 2 kertaa soittanut. Kiirettä valitellaan mutta näitä hitaudesta johtuvia kokemuksia on näköjään netti pullollaan. Alan vakaasti harkita tilauseni peruutusta, uskon että suomesta löytyy jostain kauppa joka laittaa tavaran matkaan vielä samana päivänä tilauksesta.
- Anonyymi
Hyvää palvelua. Ostat sukset nettikaupasta, viimoinen pari. Saldo näyttääkin nollaa kaupan jälkeen. Spostiin tulee tilausvahvistus. Viikkoon ei sitte mitään. Soitat perään, ne onki myyty toiselle. Sori siitä..
- Anonyymi
Samaa olen kokemassa parasta -aikaa tilaamistani ja maksamistani tavaroista ja lähetyksestä ei ole kuulunut mitään aikaa kulunut jo puolitoista viikkoa vaikka tavaraa oli varastossa tilaushetkellä paljon.
Tämmöinen peli ei vetele eikö siellä terävässä päässä ole jo herätty toiminnan tehostamiseen, eihän tämä ole nykypäivää että tavaran tomitus on jätetty toisarvoiseksi rahat kyllä kelpaavat.
Valehdellaanko tietoisesti että varastossa on mutta aletaankin sitten hohoilla tavaran toimittajien suuntaan. Tämähän lienee taloustieteilöiden kikka siitä että tavaran toimittajalle tarvii maksaa vasta sitten kun on jo saatu asiakkaalta maksu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi982550Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302345Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen192088Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663931672- 1121547
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1621287Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2651095- 71994
- 79946
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha178920