Tekniikka toimii

Norad-

3

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ACD

Tyyppi meni OT 2:een, muttei tehnyt OT 3:sta. Hän siis dramatisoi OT 3:sta. OT:t 1, 2 ja 3 tehdään yhteen putkeen. Hän lähti livohkaan, koska jätti 3:sen tekemättä. Yksinkertaista. Tuon tyypin pitäisi mennä vain jatkamaan OT 3:lle (tietysti etiikan kautta). Ja auditoida tuo dramatisaatio pois. Ylemmän organisaation henkilökunta tietää varsin hyvin, mistä on kysymys. Tekniikat toimii!

• Huhahhhei

Tyyppihän vain tuli järkiinsä.

• Norad-

Mainitsi Xenun ja joutui heti kurinpalautukseen. Miksi joutui, jos sitä ei muka ole edes teksteissä olemassa?

Eikö ole sairasta jos määrätään olemaa erossa tyttärestään. Eikös nuo SP-jututkin olleet muka ihan olemattomia tuon eristyksen suhteen.

Miksi teille valehdellaan jatkuvasti ja miksi teidät pistetään valehtelemaan toisille? Eihän se voi olla kenenkään kehitykselle hyväksi.

Minulle on muuten kerrottu, että joku ajaa teistä kuvattuja videopätkiä analyysisoftan kautta ja sieltä kone erottaa kaikki valheet äänenpainojen ja silmien liikkeen perusteella. On kuulemma todella paljon valehtelua löydetty jo. Alatteko te nyt käyttää suojaksenne aurinkolaseja tai jotain?

Miten muuten nuo myöhemmin järkiintyneet. Jos eroaa ylimmältä tasolta, niin mitä silloin teki väärin? Miksei tekniikka toiminut ja miksi yleensäkään otetaan mukaan ihmisiä jotka eivät teille oikeasti sovellu? Senhän täytyy olla virhe jos on kelvannut mukaan ja sittenkään ei sopeudu systeemiin. Kuka sen virheen silloin on tehnyt?
        Miksi te muuten otatte rikollisia joukkoonne. Eronneethan ovat kuulemma aina tehneet jotakin rikoksia ja joukossannehan niitä ei tietenkään pysty tekemään, vai voiko? Mistä ne joukossa olevat rikolliset muuten voisi tunnistaa?

Missä olette muuten nähneet niitä todisteita supervoimista. Ilman todisteitahan se ei voi olla teille totta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe