Onkohan kenelläkään kokemus/tietopohjaa kokkolan thai hierontapaikoista?
Olen tulossa työmatkalle sinne päin ja meinasin vähän rentoutua kovan työrupeaman jälkeen.
Eli missäpäin sijaitsevat ja mitä tarjolla ja mihin hintaan?
Kokkolan thai-hierontapaikat
20
17700
Vastaukset
- Reilu meininki
Ja mitähän vaimosi sanoisi moiseen "rentoutumiseen"? Älä kuule haaveilekaan, emme kerro mitään.
- äxdeeäxdee
Onko aiheen aloittaja edes naimisissa? :)
- ei aloittaja
äxdeeäxdee kirjoitti:
Onko aiheen aloittaja edes naimisissa? :)
kertokaa nyt totuus minulle miesparalle, jotta saisin edes kerran nauttia
- toinen_Reissureiska
noh noh jakajaa tietoa vaan.. on meitä sinkkujakin reissulaisia tulossa sinne päin :)
- ReissajaaPaavo
toinen_Reissureiska kirjoitti:
noh noh jakajaa tietoa vaan.. on meitä sinkkujakin reissulaisia tulossa sinne päin :)
tarvis vähä infoa minä myös!
En ole siis pettämässä ketään, haluaisin vain kokea hieman nautintoa mukavan naisen käsittelyssä - mieshieroja___
ReissajaaPaavo kirjoitti:
tarvis vähä infoa minä myös!
En ole siis pettämässä ketään, haluaisin vain kokea hieman nautintoa mukavan naisen käsittelyssä????
- rehellisesti
mieshieroja___ kirjoitti:
????
olen kuullut että eivät ehkä ole kuitenkaan naisia
- Matu81
Hei haluan info?
- turhautunut_reissaaja
Niin kaikenlaista soopaa sitä jauhetaan mutta takaisin asiaan... Onko Kokkolassa thai-hierontaa? missä? mitä tarjoovat ja millä hinnalla? kokemuksia?
- yks vaan
Tossahan se pitkänsillankadun päässä.En ole käynnyt, mutta kai ne siellä ainakin selänpäällä pomppii.Kuuleman lisämaksulla tytärkin lähtee karnevaaliin mukaan.ps. Aika vanha tieto.
- sgsd
Keskustassa elokuvateatteria vastapäätä on thaihieronta, hieman yli 100e kokovartalo hoito.
- thai hieronta
aika huonoa ja ei välttämättä aivan ruusuja,olen kuullut
- Ehkäpäs
Keskustan alueelta löytyy kyllä vähintään yksi joka myy seksipalveluja jos niitä kaipaat. Aika useissa on käsittääkseni puhelinnumero ja niihin vastataan lähestulkoon 24/7. Hinnat kuulemani mukaan vaihtelevat päivän ja ajan mukaan. Muistathan että muun kuin Thaimaalaisenhieronnan ja sivutuotteiden ostaminen on kielettyä (eli seksipalveluiden). Tosin Poliisi ei tee mitään... kuten se ei muidenkaan asioiden suhteen tee... joten nauti olostasi.
- Toinen reissaaja
olen tulossa lähi viikkoina pyörähtämään kokkolaan ja tästä keskustelusta ei oikein selvinnyt onko Kokkolassa rentoutuslaitoksia ja mitä ne siellä tarjoovat ja mihin hintaan? :)
pitää varmaan vaan mennä kyselemään suoraan.... jos löydän ees ko. putiikkeja... - menoa
juu kaveri kävi vähän "hierottavana" kyseisessä leffateatteria vstapäätä olevassa puljussa...
30 eukkoa perushieronta.. eli karmea lotraaminen hirveän hajuisella öljyllä ja jalkojen räpelöinti jotakin lätsyttelyä selälle ja hartioille...
70 euroa oli lähtöhinta "normaalille" käsiroplailulle... pienellä neuvottelulla kuulema sai hinnan 50 euroon... rasvaa runsaasti ja hellästi vatkailua...
Paikka melko pelottava.. koppeja vierekkäin ja verhot edessä.. naapurissa viereinen eukko katsoi töllöä äänet täysillä jne :) että sellainen paikka... ja pieni läski neito oli vielä.. ei mikään kedon kukkanen kuulemma... :)- javieläpitäämaksaa
Hyi vittu,mutta kiitos päivän nauruista!
- Anonyymi
Kaikki nämä thaikkulat on paritusta. Olipahan juttua jo iltalehdessäkin. Enpä oo puhunu paskaa. Kirjoitin tästä toiseen aloitukseenkin. Lukekaa sieltä mistä nämä kuviot tiedän.
- Anonyymi
Itäeuroopan suunnalta enimmäkseen tulee Suomeen ne huijatut parituksen uhrit. Näin on uutisoitu. Thaikut taasen ovat pääsääntöisesti rekisteröityneet yrittäjiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itäeuroopan suunnalta enimmäkseen tulee Suomeen ne huijatut parituksen uhrit. Näin on uutisoitu. Thaikut taasen ovat pääsääntöisesti rekisteröityneet yrittäjiksi.
Paritustoimintaa tapahtuu lähes yksinomaan majoitusliikkeissä taikka vuokratuissa yksityiasunnoissa.
- Anonyymi
Hiero me maksa ja ottaa raha pois Wali & Ali
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.32879651 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02340Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421107