Tyhmä kysymys luultavasti, mutta auttakaa keltanokkaa.. Toimiiko pleikka 1:n pelit kakkosessa?!?
Toimiiko ps1: pelit ps2:ssa?
14
7624
Vastaukset
- Toimiipi
Toimii
- Gaara.
Juu toimii, mutta vain suomalaiset pelit jos pleikkari ei ole modattu. :)
- muistikortti
Gaara. kirjoitti:
Juu toimii, mutta vain suomalaiset pelit jos pleikkari ei ole modattu. :)
PS1 pelien pelitilanteet voi tallentaa vain PS1 muistikortille.
- NOIIKKÄÄ
ps3 toimii myös ps1 pelit
- Avuton Digimon fani
miten, PS2 :sen voi Modata? Mitä se tarkoittaa? Haluaisin kovasti PS2:selleni jtn Digimon World Pelejä. Mutta kun kaikki melkeen on PS1:selle. ne on englannin kielisiäkin vielä....
meinasin ostaa jostain PS1:sen mutta en sitten viihtinykkään. Modaus?? mitä se on? missä sen voi tehdä ja miten?- lucy.
ymmärtääkseni modauksen jälkeen pleikkarilla voi pelata muitaki kuin vaan PAL-versioita (eli Euroopassa julkastuja versioita) peleistä.
PSone:n pelejä voi pelata ihan normaalillaki PS2:lla, ei tarvi modausta.
ja kuten täällä on ennemmin jo sanottu PSone:n pelien tannentamiseen tarvii PSone:n muistikortin.
sanoisin, että ei kannata hankkia PSone:a vaan suoraan PS2:n, koska siinäki pyörii nuo PSone:n pelit. - Digimon fani
samoin. aion ostaa digimon rumble arena pelin. oon kattonu sitä paljon youtubesta ja haluun ostaa sen.
- Savior
Jokainen PS2 ei taida pyörittää PSonen pelejä. Itellä toimivat sekä iso ensimmäinen PS2 malli että litteä malli mutta vain litteä malli suostuu pyörittämään PSonen pelejä!
- Anonyymi
Itsellä on alkuperäismallinen läski PS2 ja kyllä se on pyörittänyt PS1 pelejä kun olen kokeillut. Mulla tosin on toimiva PS1:nkin, sekin alkuperäistä mallia, joten välttämättä ei ole tarvista pelata PS2:lla tai Kolmosellakaan niitä. PS3:nkin siis pyörittää PS1 pelejä, vain PS2 yhteensopivuus on rajallinen siinä. Itsellä PS3 Slim joka ei ole PS2 yhteensopiva, mutta pyörittää PS1 pelejä. PS2 yhteensopivuuteen poikkeuksena on aikoinaan PSN:stä ostamani digitaaliseksi käännetyt PS2 pelit, jotka siis toimii PS3 Slimissäkin.
- epätoivoinen
kiva kun itse ostin psone pelejä ja nyt ne eivät toimi tuossa paksussa ps2 mallissa kertokaa saako ne miten toimimaa vai ostanko ps1 ?
- Anonyymi
no sul pitää olla memory card pelataakseks ps2sella 1 pelejä
- Anonyymi
selvä se meil ei enää oo ps1 mut 2 löytyy <3
- Anonyymi
no kyl ne toimii ps2sella mut jos ei toimi ni siin on joko se että cd on liian pieni tai sä tarviit memory cardin
- Anonyymi
toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️741611Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1161057YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä52892- 58831
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74776- 57760
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli73740Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606028739Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.42726