Toimiiko ps1: pelit ps2:ssa?

Bimota

Tyhmä kysymys luultavasti, mutta auttakaa keltanokkaa.. Toimiiko pleikka 1:n pelit kakkosessa?!?

14

8467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimiipi

      Toimii

      • Gaara.

        Juu toimii, mutta vain suomalaiset pelit jos pleikkari ei ole modattu. :)


      • muistikortti
        Gaara. kirjoitti:

        Juu toimii, mutta vain suomalaiset pelit jos pleikkari ei ole modattu. :)

        PS1 pelien pelitilanteet voi tallentaa vain PS1 muistikortille.


    • NOIIKKÄÄ

      ps3 toimii myös ps1 pelit

    • Avuton Digimon fani

      miten, PS2 :sen voi Modata? Mitä se tarkoittaa? Haluaisin kovasti PS2:selleni jtn Digimon World Pelejä. Mutta kun kaikki melkeen on PS1:selle. ne on englannin kielisiäkin vielä....

      meinasin ostaa jostain PS1:sen mutta en sitten viihtinykkään. Modaus?? mitä se on? missä sen voi tehdä ja miten?

      • lucy.

        ymmärtääkseni modauksen jälkeen pleikkarilla voi pelata muitaki kuin vaan PAL-versioita (eli Euroopassa julkastuja versioita) peleistä.

        PSone:n pelejä voi pelata ihan normaalillaki PS2:lla, ei tarvi modausta.
        ja kuten täällä on ennemmin jo sanottu PSone:n pelien tannentamiseen tarvii PSone:n muistikortin.

        sanoisin, että ei kannata hankkia PSone:a vaan suoraan PS2:n, koska siinäki pyörii nuo PSone:n pelit.


      • Digimon fani

        samoin. aion ostaa digimon rumble arena pelin. oon kattonu sitä paljon youtubesta ja haluun ostaa sen.


    • Savior

      Jokainen PS2 ei taida pyörittää PSonen pelejä. Itellä toimivat sekä iso ensimmäinen PS2 malli että litteä malli mutta vain litteä malli suostuu pyörittämään PSonen pelejä!

      • Anonyymi

        Itsellä on alkuperäismallinen läski PS2 ja kyllä se on pyörittänyt PS1 pelejä kun olen kokeillut. Mulla tosin on toimiva PS1:nkin, sekin alkuperäistä mallia, joten välttämättä ei ole tarvista pelata PS2:lla tai Kolmosellakaan niitä. PS3:nkin siis pyörittää PS1 pelejä, vain PS2 yhteensopivuus on rajallinen siinä. Itsellä PS3 Slim joka ei ole PS2 yhteensopiva, mutta pyörittää PS1 pelejä. PS2 yhteensopivuuteen poikkeuksena on aikoinaan PSN:stä ostamani digitaaliseksi käännetyt PS2 pelit, jotka siis toimii PS3 Slimissäkin.


    • epätoivoinen

      kiva kun itse ostin psone pelejä ja nyt ne eivät toimi tuossa paksussa ps2 mallissa kertokaa saako ne miten toimimaa vai ostanko ps1 ?

      • Anonyymi

        no sul pitää olla memory card pelataakseks ps2sella 1 pelejä


    • Anonyymi

      selvä se meil ei enää oo ps1 mut 2 löytyy <3

    • Anonyymi

      no kyl ne toimii ps2sella mut jos ei toimi ni siin on joko se että cd on liian pieni tai sä tarviit memory cardin

    • Anonyymi

      toimii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe