Taas kolisee takapäässä!

avensisnisti

Mitä vielä vois vaihtaa ,paitsi autoa?
Eli kyseessä Ave -98 2.0 automaatti ajettu 210 000km
Takapäästä alkoi kuulumaan ikävää kolinaa noin vuosi sitten,vaihtoivat toyotalla kallistuksenvakaajan kumipuslat,kolina väheni mutta ei poistunut kokonaan.Nyt vaihtoivat koiranluut,mutta kolina jatkuu.Kolinaa kuuluu enemmänkin kiihdyttäessä ja jarruttaessa ,kuin joustoissa,käsin perää painelemalla ei kuulu mitään.
Iskarit tuntuisivat olevan kunnossa,onko vielä jotain puslia jotka vois vaihtaa?

13

7411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kunnossa

karkuröörin kannakointi?

• Aloittaja

...ei johdu sieltä!

• Aloittaja

Muistelen että köllillä oli joskus samantapaisia ongelmia...ei vaan löydy viestiä mistään.

• ...eli mulla aiheutti kolinaa taaempi poikittaistukivarsi. Kyseessä siis kuulanivel, vaihdettava koko tanko a' 200e???? en nyt muista, katson illalla muistiota.

Näkyy myös tuo taaempi poikittainen tuki tässä linkissä alustakuvassa:

http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=5439

Ota takarenkaasta kiinni klo 3 ja klo 9 kohdasta ja väännä. Jos vikaa, pitäisi tuntua näin. Ja autoa EI saa nostaa tunkilla, koska silloin alustageometria muuttuu......

• TeamToyota
      • hiljaista

Ei ole hiljaista Camryssäkään, sillä 2 v sitten vaihdettiin takapään koiranluut ja vuosi sitten etupään. Nyt jo takapää kolisee uudelleen.

• kolisi

myös ja vika oli irtonainen tunkki

• raikku

minulla 2001 avensis ja alkoi hillitön kolina takapäästä .kaikki tutkittiin ja ostin uudet iskarit mutta kolina jatkui. lopulta vika löytyi.iskarin yläpää pääsi hakkamaan auton runkoon.iskarin kiinnitysosa on ilmeisesti kulunut loppuun.

• Aloittaja

Kaikille asiallisista vastauksista!

• juntunen.

No missä se vika oli, vai selvisikö se?

• Anonyymi

Avensis alkoi kolisemaan tänään takapäästä. Selvisi, että äänen aiheutti takakonttiin valunut vesi, joka oli talven aikana jäätynyt ja ruvennut nyt kelien lämmetessä sulamaan.

• Anonyymi

Joo, selvisi. Tunkki oli jäänyt auton alle, se siellä kolisi ja paukkui. Laskin vain tunkin alas ja heitin sen kora penttiin.

• Anonyymi

2008 aloitus ....
      pakoputki on osittain irti !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä jäi sanomatta kaivatullesi?

Ja milloin?
      Ikävä
      96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe