Over Flanders Fields

Helsingissä?

Onko kellään Helsingissä Over Flanders Fields (phase 2) add on for CFS 3? Sitä kun ei käsittämättömien käyttöehtojen mukaan saa enää levittää, kuin levyllä käyttäjältä toiselle.

1

545

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaltsu78

Hei!

Multa löytyy kyl phase 2, mut kannattaa tilata suoraan uusin phase 3, joka on juuri ilmestynyt. Hinta on 50$ USD. Saa tilattua www.overflandersfields.com

Täältä löytyy haatattelu pelistä: http://www.simhq.com/_air12/air_395a.html

Peli on siis täysin uudestaan tehty lentomallinnuksia myöten, vaikka tarvitseekin alkuperäisen CFS3:n. Mutta Phase 3 on lopullinen kaupallinen versio ja täysin eri peli lentomalleja, highres graffoja myöten ja yli 8 gigan edestä eri lentäjien . Tiedän koska olen kyseisessä OBD:n pelitiimissä itsekin graafikkona.

Lisää vastaan/autan mielelläni forumilla:

http://www.sim-outhouse.com/sohforums/forumdisplay.php?f=8

nimimerkillä: Paarma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe