NFSU2, carbon vai Pro street??

nfs fani

Omistan ps2 konsolin ja Need for speed Most Wantedin. Most Wanted on tosi hyvä mut nyt homman nimi on se et haluun ostaa jonku toisen need for speedin, niinku vaihtelun vuoksi.

Eli, sanokaas ihmiset mikä näist Need for speed peleistä on paras ps2:lle???
Arvosteluista ei oikeen ota mitään selvää ja pelien hinnatkin on hassut ku Pro Street halvin, Carbon kalliimpi ja NFSU2 kallein!
Jännä et vanhin peli on kallein :o

12

1259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalle

vai most wanted peliä pelaat ja kun olet sen pelannut 3-4 kertaa läpite niin kun mä niin kannattaa ostaa seuraavakasi need for speed carbon ja pelata se läpite koska mä tiedän mistä puhun kun olen pelannut need for speed 1 ja 2 ja most wantted ja carbonin prostreetin läpite monta kertaa ja ovat hyviä pelejä pelata mut yks huono puoli on näissä peleissä,mikään ei toimi kunnolla niin kun pitäs,niissä kuvat jumii kiinni kesken ajon ja se on todella huonoa.

• nfs-fani

need for speed underground 2 on most wantedin jälkeen paras. Omistan nähkääs undeground 1 ja 2, mw:n, carbonin ja prostreetin. Minusta mw on paras ja oo tykänny u2:sta ja carbon ja prostreet eivät olleet kovi hyviä.

• nfs pelit
        nfs-fani kirjoitti:

need for speed underground 2 on most wantedin jälkeen paras. Omistan nähkääs undeground 1 ja 2, mw:n, carbonin ja prostreetin. Minusta mw on paras ja oo tykänny u2:sta ja carbon ja prostreet eivät olleet kovi hyviä.

Omistan Nfs Hot pursuit 2 - Pro Street:tiin Kaikki ne pelit siltä väliltä niin ehdottomasti vanha legenda Nfs Undeground 2. xD No kumminkin osta se se on hyvä peli

• Mitler

osta pro street carbon on huono grafiikat on huonommatku pro streetis

• wsrhg

Ootat huomiseen ja ostat Undercoverin, tulossa kaikkien lähteiden mukaan myös PS2. Maksaa tietty enemmän, mut on varmasti parempi kuin entiset, ainakin trailerien perusteella.

• Ersdf
        wsrhg kirjoitti:

Ootat huomiseen ja ostat Undercoverin, tulossa kaikkien lähteiden mukaan myös PS2. Maksaa tietty enemmän, mut on varmasti parempi kuin entiset, ainakin trailerien perusteella.

Carbon, Pro Street ja Undercover ovat aivan liian lyhyitä pelejä, siksi suosittelen NFSU2. Siinä on myös ylivoimaisesti parhaat tuunaus mahdollisuudet.

• ihminen99999
        Ersdf kirjoitti:

Carbon, Pro Street ja Undercover ovat aivan liian lyhyitä pelejä, siksi suosittelen NFSU2. Siinä on myös ylivoimaisesti parhaat tuunaus mahdollisuudet.

''siksi suosittelen NFSU2. Siinä on myös ylivoimaisesti parhaat tuunaus mahdollisuudet.''
        siis .. wtf? eihän siinä paljoo pystykkää tuunaamaan jos haluu paljon tuunata kannattaa hankkii pro street

• juusto2400

need for speedhän on pelisarja ja aloitit sen hyvästä kohtaa ...
      carbon jatkuu siitä mihin mosti jäi ja pro streetissä on TODELLa huono ohjattavuus suosittelen ostamaan undercoverin tai carbonin

• diddi dii

carbon on aiva perseestä. se on mulla pleikkarilla

• double-bubble

Shift on paras

• Tyhmää!
        double-bubble kirjoitti:

Shift on paras

Osta NFS Shift (se on hyvä. En oo ite pelannu mut videoista näkee). Mut en tajua mitä te tai minä teen täällä koska ei se enää yli vuoden vanhaa keskusteluu kato!!!!!!

• CopCar
        Tyhmää! kirjoitti:

Osta NFS Shift (se on hyvä. En oo ite pelannu mut videoista näkee). Mut en tajua mitä te tai minä teen täällä koska ei se enää yli vuoden vanhaa keskusteluu kato!!!!!!

joo mul o nfsu nfsu2 ja mw ja paras niist UNDERGROUND 2!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe