Sain tänään uuden macbook pron. Maailman helpoin käyttöönotto. Valaistu näppis on hieno ja laadukkaan oloinen, näyttö kirkas ja terävä, kone hiljaisin mitä olen kuullut. Kaikki toimii todella nopeasti. Olen oikeasti vaikuttunut, ette turhaan ole tällä palstalla macceja kehuneet. Taidanpa vaihtaa vielä pc pöytäkoneen iMac 24:een, niin kyllä kelpaa. Varmasti tulee jotakin ihmeellistä vielä eteen, mutta ensivaikutelma mahtava.
Mahtava kone
3
569
Vastaukset
tämä, yli puolet Maciin siirtyneestä on yhtä vaikuttuneita (ja MBP:n kohdalla useampikin). Loppuosa yrittää sitten "käyttää Windowsia", mutta yleensä oppii talon tavat nopeasti, joskaan ei aina.;)
- Vihdoinkin tulin järkiini
Miksi pc koneita edes saa myydä? Tietokoneen pitää toimia kuin Mac, ilman mitään virittelyjä.
- macaaja
Itse kans vaihdoin pc:n macciin kun löysin edullisen rev.E powerbookin. Tää on just sellanen ku mun mielestä koneen pitää ollakin ja aika nopeesti tottui noihi osx:n erilaisuuksiin windowsin jälkeen.
Pientä jupinaa aiheuttaa se, että firefox ei toimi kunnolla ja toi safari ei jostain syystä oikein istu mun käsiin, pitäisi kai vaan totutella. Google chromen osx-versiota odotellut, mutta eipä ole vielä kuulunut mitään.
Olen myös harkinnut leopardin hankkimista tiikerin tilalle, jos jostain sen sopivasti saisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1883927
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921876Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281542- 1651382
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut241241Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2111131- 391122
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?941099Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291073Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell191974