reilu 2 vuotiaan koko

hjjjj

minkä kokoiset boxerit 2v ja 4kk ikäiselle pojalle menee??? Ku joululahjaksi ostaisin. Poika ei ole rimpula vaan ihan kunnon jäbä...
poika oli itse sanonut että "bolselit pitää olla ku iskälläkin on"

jos ostan 100cm nii onko sopiva...mut jos ostan 105senttiset nii sit menis ens kesänä vissii....hohhoi ku ei tiijä

10

1677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti 2v:lle

      meidän poika on pitkä ja laiha. Vaatteet n.100cm. Ikää siis just tuo 2v 4kk.

    • ...

      ...eiköhän se sillä selviä. Jos on vaikka vähä mahaa ni koko voi olla paljonkin isompi ku laihemmalla.

    • sama ikä

      Mutta alusvaatteissa tuo 100 senttiä olisi liikaa. 92/96 alusvaatteissa, ulkohaalarinsa on 100 senttinen.
      Poika on kyseessä ja neuvolan käyrien mukaan aivan "standardi-jannu", eli keskikäyrää mennään niin pituudessa kuin painossakin. Ja ikää siis myös tuo sama 2v 4kk. Mut edellinenhän sanoi, että 100 senttiä on sopiva, mut heillä pitkä poika. Eli jos pituutta löytyy, niin varmaan sit ihan sopiva mitta tuo satanenkin.

      Ainakin itse huomannut, että moni ajattelee, jos ostaa lahjaksi, että esimerkiksi 5 sentillä ei ole juurikaan väliä, että se on sopiva kasvunvara, mutta näin pienissä lapsissa vielä 5-10 senttiä tarkoittaa puolen vuoden -vuoden odottelua, ennenkuin vaatteen voi yleensäkään ottaa käyttöön. eli ota tosiaan huomioon vuodenaikojen vaihtelut.. Tosin sullahan oli kyseessä bokserit. :) Mut siis ettet osta nyt jouluisia PetteriPunakuono-boksereita, jotka menee vasta ensi kesänä jalkaan.. (tää siis ihan hyvällä sanottu) :)

    • Minni36

      Niin, minun poikani "jo" 2 v 10 kk ja käytetään vaatteita 92 ja 98. Talvipuku edelleen 92 .... Eli itse kyllä kysyisin vanhemmilta. = )

    • 2 v poikia teillä on!

      Mun pojat on (kaksoset) Yli kaksvuotiaita ja pituus on 83cm/83,5 ja paino 10kg per poika...
      Hitsi mun 4v poikakin on sitten aika pieni.. se on nyt 94 cm ja painaa 15 kg... =)

      • on ne sun

        kaksospojat jotka pieniä on eikä muitten lapset isoja. puolitoista vuotias kuuluisi olla jo 86 senttinen ja kaksvuotias 90 senttinen... eikö neuvolassa sanoneet että teijän pojat menee alakäyrillä tyyliin 10 prosentin tai alle...


      • sanottiin
        on ne sun kirjoitti:

        kaksospojat jotka pieniä on eikä muitten lapset isoja. puolitoista vuotias kuuluisi olla jo 86 senttinen ja kaksvuotias 90 senttinen... eikö neuvolassa sanoneet että teijän pojat menee alakäyrillä tyyliin 10 prosentin tai alle...

        että ne kasvaa hyvin ja tasasesti...


      • nelivuotias..
        sanottiin kirjoitti:

        että ne kasvaa hyvin ja tasasesti...

        On 100cm vaatteissa ja neki tahtoo tippua välillä päältä. ja kasvaa kyllä ihan käyrillä...


      • oli ihan
        sanottiin kirjoitti:

        että ne kasvaa hyvin ja tasasesti...

        oikeessa. Kaivoin neuvolakortin esiin ja poika oli 2v 87cm/12.6kg ja 4v 111cm/19.3kg. Nyt on 14v 172cm/65kg ja kasvu jatkuu.. Ja meidän suku on lyhyttä.


      • tarkoitettu
        oli ihan kirjoitti:

        oikeessa. Kaivoin neuvolakortin esiin ja poika oli 2v 87cm/12.6kg ja 4v 111cm/19.3kg. Nyt on 14v 172cm/65kg ja kasvu jatkuu.. Ja meidän suku on lyhyttä.

        toi viesti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe