kaksi tupla athlonia hakkaa kysein prossan samoilla kellotaajuuksilla Kuus nolla!
Silloin on kummasakin kokoonpanossa 4 ydintä!
ja hintakin jää viidesosaan!
Tosin sähköä kuluu tuplat, mutta pieni hinta suuresta tehosta.
Väärillä jäljillä monistaa samanlaisia ytimiä:
Laskentaan omat ytimet ja itse työpöydän ohjauseen oma yksi ydin.
Näin saavutettaisiin tehoja yli muiden!
Mac idea edelleen viisain ja linux gurut hukaa työnsä kun ei panosta ulkonäköön ja helppokäyttöisyyteen!
Tajutonta ylihehkutusta sikakalliin
Intel corei7 ympärillä
1
502
Vastaukset
"Tosin sähköä kuluu tuplat, mutta pieni hinta suuresta tehosta."
Ei todellakaan. Tietokoneissahan sähkölasku maksaa hurjasti.
"Laskentaan omat ytimet ja itse työpöydän ohjauseen oma yksi ydin. Näin saavutettaisiin tehoja yli muiden!"
Työpöydän ohjaus ei vaadi mitään tehoja. Ytimien määrä on juurikin oikea tapa hoitaa homma.
"Mac idea edelleen viisain ja linux gurut hukaa työnsä kun ei panosta ulkonäköön ja helppokäyttöisyyteen!"
Ei kukaan käske käyttää gurujen käyttiksiä. Linux-pohjaisia käyttiksiä löytyy myös tyylikkäitä sekä helppokäyttöisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408