Hei!
8v poika on kiinnostunut korttitempuista. Nettiä selailtuani aloin ihmetellä eikö suomenkielisenä löydy minkäänlaista kirjaa, mistä löytyy helpohkoja kuvallisia ohjeita temppuihin? Esim markkupurhon sivuilta löytyy monta kirjaa englanniksi, osaisitteko neuvoa olisiko niistä mikään hyvä? Kyllähän englanninkielinenkin kirja menisi, jos olisi kuvalliset ohjeet ja tosiaan temput eivät saisi olla kovin hankalia. Kiitos kovasti jos joku osaa neuvoa.
korttitemput
3
1732
Vastaukset
- Nimetön
Niitähän löytyy vaikka kuinka! Etsi lähikirjastosi web-sivuilta haku ja hae luokkaa 79.85. Itse en ole lapsille tarkoitettuja kirjoja tutkinut. Niitähän ovat esim.
Day, John: Simsalabim! Taikurin käsikirja
Presto, Fay: Nuoren taikurin opas
Sundsten & Jäger: Nuoren taikurin kirja
Einhorn Nicholas: Taikatemput oli uudehko ja ihan kiva kirja, mutta se ei ole lapsille suunnattu.
Itse kun olin 8-vuotias, niin kirjoja ei ollut lainkaan (paitsi Solmu Mäkelä, ja hän ei laittanut kunnon temppuja kirjoihinsa), erikoispakoista ei ollut tietoakaan, jne. Niinpä temppuilin tavallisella pokerikoon pakalla (niin - eipä Bicyclejäkään ollut Suomessa kuin ehkä ammattitaikureilla). Ja tosiaankin vaikeaa oli, niin vaikeaa, että touhu jäi sitten kesken ja palasin siihen vasta noin 30 vuotta myöhemmin. Enää ei meinaa oppiakaan millään... - David Kuparikenttä
ei välttämättä liity asiaan,mutta tuosta yhdestä kaupasta sain tilattua merkityt pelikortit,joittenka avulla sain minäkin jo tehtyä muutamia ajatustenlukutemppuja ym.Pakan hinta oli seitsemisen euroa.
http://www.kivakauppa.fi - EASY TRICK
Ei ole kuvi mut tämä on helppo ymmärtää: ¨
valmistelut: katso pakan alimmainen kortti ei muuta
1. laita pakka viuhkaksi ja käske häntä ottamaan 1 kortti ja laittamaan sen pakan päälle
2.nyt sinulla on pakka käske hänen kääntää pakka jostain kohtaa ja laita hänen päättämänsä käännös pakan alle
3.tiedät mikä oli silloin alimmainen kortti joten sano akrakadabra.... käännä pakka ja lähde selaamaan kortti on se joka on sen edessä mikä oli alhaalla.
HELPPOA VAI MITÄ. ELLET YMMÄRTÄNYT PYYDÄ VANHEMPIA AUTTAMAAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856