Hei!
Olen kuullut pelkkää huonoa Jyväskylän autovaraosan merkkihuollosta.
Millaisia kokemuksia (hyvät ja huonot)? Käytättekö autonne jossain muualla huollossa (mikäli autovaraossa ei huolto toimi)?
Jyväskylän autovaraosan huolto
18
5178
Vastaukset
- Autovara-osa
Missä tälläinen liike sijaitsee, onko merkkikorjaamo?
- vw golf IV
Sorry!
Tarkoitin Jyväskylän Autotarvike Oy:tä! Myy volsua sekä korjaa.
- nide
Kannattaa huollon jälkeen katsoa että kaikki letkut on kiinni ja ettei öljyä ole laitettu liikaa moottoriin varsinkin ns isojen huoltojen jälkeen.
Palvelu on ollut hyvää, varsinkin pikahuollon puolella. - -T-
Ei se sen pahempi ole, kuin muutkaan merkkihuollot. Yhdessä ei saada ravistavia jarruja kuntoon useista käyntikerroista huolimatta, toisessa lakkaa nopeusmittari toimimasta.
Kolmas antaa pelkkää valohoitoa.
Itse olen ollut varsin tyytyväinen Tarvikkeen huoltoon vaikka huomauttamistakin on ollut. Palautteeseen on suhtauduttu varsin asiallisesti ja tosissaan. Palaute on mennyt aivan perille asti. Huollon vastaanoton palvelu on asiallista, mutta välillä ehkä hieman hitaasti "syttyvää".
Tarkistan aina huollon jälkeen tod.näk paikat missä voi sössiä.- Anonyymi
On se keskimääräistä paskempi. Viat ei tule kuntoon, kuin arvaamalla ja summamutikassa osia vaihtamalla.
- Passatisti
Minulla on muuten myönteisiä kokemuksia, mutta takuuasioissa eivät tahdo oikein toimia jouhevasti. Joskus jouduin hoitamaan asian myyjän kautta. Ei noita takuita nyt kauhean paljon kahdessa viimeisessä Wolsussa ole kuitenkaan ollut. 160.00km:ia ja kolmisen käyntiä. Kesällä en jaksanut jahnata 100 euron ohjauskulmien säätölaskusta. Pitäisi kuulemma säätää ennen kuin on mittarissa 15.000km. Nyt kerkes mennä pienellä puololla oikealla joku 50.000 km. Eihän sitä nyt niin äkkiä kerkeä säätelemään ja viemään huoltoon ettei kerkiäisi tuota 15.000km:ia pyöräyttää. On vähän muutakin tekemistä kun viedä autoa säädettäväksi kerta vuoteen. Varsinaisia öljyvaihtojakin on nykyisin aika harvakseltaan. Viimeisestä 30.00km:ia eikä vielä ole räpännyt kojetauluun kehoitusta lähestyä huoltosetiä. Maksoin tuon kulmien säädön kuitenkin pois, koska työ oli erinomaista ja korjaamapäällikön palaute suorastaan loistavaa. Tekivät tosissaan puolipäivää töitä. Pitkällä automiehen kokemuksella sanoisin, että parempi huolto kuin moni muu.
- Markankone
Oikeesti, käsitinkö nyt oikein, että vag konsernin uusien autojen ohjauskulmat pitää säätää ensimmäisen 15000 km jälkeen.
- jjk
Oman Volkkarini Huollossa Jyväskylän Veljeksetlaakkosella.olen harjoitellut autotarvikkeen kanssa asiaa.Muutaman kerran käynnin jälkeen totesin että ei ole minu paikkani huollattaa autoa.Sitten otin selvää missä muualla voisin huollattaa autoani niin yksi tuttu kertoi että vie laakkoselle että hänkin käyttää omaa Audiansa siellä huollossa.Olen ollut ihan tyytyväinen laakkosen huoltoon vaikka se nyt ei Vw merkkihuolto olekkaan.
- kiristys
Tulpat pitäisi kiristää momenttiavaimella, mutta Autotarvikkeela ne kiristetään "rannetiukkuuteen".
- masentaja1
Tarpeeks pitkällä kokemuksella se menee ranteellakin siihen oikeaan momenttiin , kun muutaman sata tulppa vaihtaa eka momentin kera...
eikä ole yhtään takasin tullu, et ois tulppa irronnu tai kierteet menny...
- Jallukk
V**un jyväskylän autotarvike Oy
Ostin tuossa keväällä auton (bmw) sieltä kuukausi meni että vaihtovat jarrupalat ja öljyvuodon tukkivat jakopään vaihto.. auto tärryytti ostaessa, lupaus oli että 'kuntoon laitetaan, tuskin johtuu ku jarruista'
jarrut muka kuntoon laitettiin tärryytti silti.. käytin vanteet tarkistuksessa = kolme vähä kierossa, yksi kierossa. no kesä tuli ja UUDET AJAMATTOMAT renkaat ja vanteet auton alle, tärryyttää edelleen. Myyjä (joka ei ota kantaa eikä vastaa sähköpostiin) voi haistaa jotain muuta ku wundebaumia.
Tasan viimenen auto jonka ostan siitä ''autoliikkeestä'' enkä suosittele kellekkää..
PS niinkuin myyjälle sanoin että olen ostamassa autoa enkä mitään paskaa jota pitää koko ajan laittaa.. kiitos!- Entinenvolkkaristi
Aivan sama minkä takia viet koslasi tuonne huoltoon, vaikka vika olisi venttiilin hatussa.
Niin ei jumalauta ne pitää tilata, on varastosta loppu.
JA AINA MENEE VÄHINTÄÄN KAKSI PÄIVÄÄ TUOSSA PULJUSSA: - Muhonen
Olkaahan tarkkoja kyseisen autokauppiaan kanssa tarjoaa edullisia korkoja ja kulutonta osamaksuja, ja samalla nostaa esim vaihdokkien hintaa ja oman vahdokin hinnoittelu aivan vitsi Nättiä rahaa onneksi asun pääkaupunki seudulla👍
- Anonyymi
Muhonen kirjoitti:
Olkaahan tarkkoja kyseisen autokauppiaan kanssa tarjoaa edullisia korkoja ja kulutonta osamaksuja, ja samalla nostaa esim vaihdokkien hintaa ja oman vahdokin hinnoittelu aivan vitsi Nättiä rahaa onneksi asun pääkaupunki seudulla👍
Autotarvike tarjosi 4500€ pienemmän tarjouksen autostamme kuin toinen Wolkkari liike.
Että sillei. Kannatti ajella parituntia.
- tietoisku1
Sosiaalisessa mediassa voi nopeasti nousta julkinen kohu. Kohu voi lähteä liikkeelle esimerkiksi huonosti käsitellystä palautteesta tai siitä, että yrityksen työntekijä on toiminut asiattomasti. Sosiaalisessa mediassa viestintävirheen sattuessa on parasta pahoitella tapahtunutta ja sen jälkeen pyrkiä korjaamaan tilanne parhaalla mahdollisella tavalla. Anteeksipyynnön olisi suotavaa olla vilpitön. Asiakaspalvelussa on helppo tehdä virheitä, jos poistaa saamiaan negatiivisia kommentteja esimerkiksi blogin keskustelupalstalta. Muita ihmisiä syyttämällä ja leimaamalla asiakaspalvelija saa itsensä näyttämään nololta ja mahdollisesti aiheuttaa vain kommenteilla lisää kohua. Oman aggression sisällä pitäminen on suotavaa, jotta pystyy vastaamaan oikealla tavalla mahdollisiin negatiivisiin viesteihin.
Negatiivisen kohun noustessa on tärkeää ottaa mahdollisimman pian kantaa asiaan samalla foorumilla, mistä kohu on lähtenyt liikkeelle. Viestintä ja puolustautuminen vain esimerkiksi omalla Facebook-seinällä ei riitä. Kohutilanteessa korostuu entisestään luontevan kielen käyttö, joka erityisesti soveltuu sosiaaliseen mediaan. Asian pois sysäämisellä ei hallita kohua vaan kaivetaan syvempää kuoppaa yritykselle.
Reklamaatiotilanteissa hoitamalla reklamaation saman tien nopeasti alta pois ehkäisee mahdollisen kohun syntyä sosiaalisessa mediassa. Tyytymätön asiakas aiheuttaa mahdollisesti paljon suurempia tappioita yritykselle, jos reklamaatioon ei reagoida nopeasti ja hyvin. Kaikki kanssakäyminen yrityksen ja asiakkaan välillä sosiaalisessa mediassa dokumentoituu, jolloin yritys ei voi vältellä vastuuta tilanteessa. Julkisessa keskustelussa on asiakkaan helppo kerätä kannatusta viestilleen, jolla on reklamoimassa yrityksen suuntaan. Asiakas saa myös helposti muiden sympatian puolelleen. Oleellista olisikin reklamaatiota käsitellessä yksilöidä tilanne.- Perseestä
Haba
Kuulostaa omituiselta korjaamolta jos asiakas tuo auton ns. merkkikorjaamoon ja maksaa siitä lasipalatsilisää jonka jälkeen joutuu käymään koko auton läpi tarkastaen mitä on tehty jätetty tekemättä tai tehty väärin. Itse käytän autojani AP Autopalvelussa niin ei tarvitse tuota tehdä.
- Anonyymi
Aivan järkyttävää miten huonoa palvelua Jyväskylän autotarvikkeelta Aholaidasta. Takuun piiriin kuuluvia huoltoja/vikoja maksatetaan asiakkaalla ja yritetään saada asiakas tekemään vakuutuspetos ja laittamaan viat vakuutuksen piiriin.
Tehdasta ei konsultoida vaan suoraan kaikki vain asiakkaan piikkiin. - Anonyymi
Mikä on hyvä paikka huollattaa T-roc Jyväskylsssä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla724408- 582955
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä142578Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162415Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861761Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81496Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t1941312Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu801223- 861191
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui27894