Jyväskylän autovaraosan huolto

vw golf IV

Hei!

Olen kuullut pelkkää huonoa Jyväskylän autovaraosan merkkihuollosta.
Millaisia kokemuksia (hyvät ja huonot)? Käytättekö autonne jossain muualla huollossa (mikäli autovaraossa ei huolto toimi)?

18

5619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autovara-osa

      Missä tälläinen liike sijaitsee, onko merkkikorjaamo?

      • vw golf IV

        Sorry!
        Tarkoitin Jyväskylän Autotarvike Oy:tä! Myy volsua sekä korjaa.


    • nide

      Kannattaa huollon jälkeen katsoa että kaikki letkut on kiinni ja ettei öljyä ole laitettu liikaa moottoriin varsinkin ns isojen huoltojen jälkeen.
      Palvelu on ollut hyvää, varsinkin pikahuollon puolella.

    • -T-

      Ei se sen pahempi ole, kuin muutkaan merkkihuollot. Yhdessä ei saada ravistavia jarruja kuntoon useista käyntikerroista huolimatta, toisessa lakkaa nopeusmittari toimimasta.
      Kolmas antaa pelkkää valohoitoa.
      Itse olen ollut varsin tyytyväinen Tarvikkeen huoltoon vaikka huomauttamistakin on ollut. Palautteeseen on suhtauduttu varsin asiallisesti ja tosissaan. Palaute on mennyt aivan perille asti. Huollon vastaanoton palvelu on asiallista, mutta välillä ehkä hieman hitaasti "syttyvää".
      Tarkistan aina huollon jälkeen tod.näk paikat missä voi sössiä.

      • Anonyymi

        On se keskimääräistä paskempi. Viat ei tule kuntoon, kuin arvaamalla ja summamutikassa osia vaihtamalla.


    • Passatisti

      Minulla on muuten myönteisiä kokemuksia, mutta takuuasioissa eivät tahdo oikein toimia jouhevasti. Joskus jouduin hoitamaan asian myyjän kautta. Ei noita takuita nyt kauhean paljon kahdessa viimeisessä Wolsussa ole kuitenkaan ollut. 160.00km:ia ja kolmisen käyntiä. Kesällä en jaksanut jahnata 100 euron ohjauskulmien säätölaskusta. Pitäisi kuulemma säätää ennen kuin on mittarissa 15.000km. Nyt kerkes mennä pienellä puololla oikealla joku 50.000 km. Eihän sitä nyt niin äkkiä kerkeä säätelemään ja viemään huoltoon ettei kerkiäisi tuota 15.000km:ia pyöräyttää. On vähän muutakin tekemistä kun viedä autoa säädettäväksi kerta vuoteen. Varsinaisia öljyvaihtojakin on nykyisin aika harvakseltaan. Viimeisestä 30.00km:ia eikä vielä ole räpännyt kojetauluun kehoitusta lähestyä huoltosetiä. Maksoin tuon kulmien säädön kuitenkin pois, koska työ oli erinomaista ja korjaamapäällikön palaute suorastaan loistavaa. Tekivät tosissaan puolipäivää töitä. Pitkällä automiehen kokemuksella sanoisin, että parempi huolto kuin moni muu.

      • Markankone

        Oikeesti, käsitinkö nyt oikein, että vag konsernin uusien autojen ohjauskulmat pitää säätää ensimmäisen 15000 km jälkeen.


    • jjk

      Oman Volkkarini Huollossa Jyväskylän Veljeksetlaakkosella.olen harjoitellut autotarvikkeen kanssa asiaa.Muutaman kerran käynnin jälkeen totesin että ei ole minu paikkani huollattaa autoa.Sitten otin selvää missä muualla voisin huollattaa autoani niin yksi tuttu kertoi että vie laakkoselle että hänkin käyttää omaa Audiansa siellä huollossa.Olen ollut ihan tyytyväinen laakkosen huoltoon vaikka se nyt ei Vw merkkihuolto olekkaan.

    • kiristys

      Tulpat pitäisi kiristää momenttiavaimella, mutta Autotarvikkeela ne kiristetään "rannetiukkuuteen".

      • masentaja1

        Tarpeeks pitkällä kokemuksella se menee ranteellakin siihen oikeaan momenttiin , kun muutaman sata tulppa vaihtaa eka momentin kera...
        eikä ole yhtään takasin tullu, et ois tulppa irronnu tai kierteet menny...


    • Jallukk

      V**un jyväskylän autotarvike Oy

      Ostin tuossa keväällä auton (bmw) sieltä kuukausi meni että vaihtovat jarrupalat ja öljyvuodon tukkivat jakopään vaihto.. auto tärryytti ostaessa, lupaus oli että 'kuntoon laitetaan, tuskin johtuu ku jarruista'
      jarrut muka kuntoon laitettiin tärryytti silti.. käytin vanteet tarkistuksessa = kolme vähä kierossa, yksi kierossa. no kesä tuli ja UUDET AJAMATTOMAT renkaat ja vanteet auton alle, tärryyttää edelleen. Myyjä (joka ei ota kantaa eikä vastaa sähköpostiin) voi haistaa jotain muuta ku wundebaumia.

      Tasan viimenen auto jonka ostan siitä ''autoliikkeestä'' enkä suosittele kellekkää..

      PS niinkuin myyjälle sanoin että olen ostamassa autoa enkä mitään paskaa jota pitää koko ajan laittaa.. kiitos!

      • Entinenvolkkaristi

        Aivan sama minkä takia viet koslasi tuonne huoltoon, vaikka vika olisi venttiilin hatussa.
        Niin ei jumalauta ne pitää tilata, on varastosta loppu.
        JA AINA MENEE VÄHINTÄÄN KAKSI PÄIVÄÄ TUOSSA PULJUSSA:


      • Muhonen

        Olkaahan tarkkoja kyseisen autokauppiaan kanssa tarjoaa edullisia korkoja ja kulutonta osamaksuja, ja samalla nostaa esim vaihdokkien hintaa ja oman vahdokin hinnoittelu aivan vitsi Nättiä rahaa onneksi asun pääkaupunki seudulla👍


      • Anonyymi
        Muhonen kirjoitti:

        Olkaahan tarkkoja kyseisen autokauppiaan kanssa tarjoaa edullisia korkoja ja kulutonta osamaksuja, ja samalla nostaa esim vaihdokkien hintaa ja oman vahdokin hinnoittelu aivan vitsi Nättiä rahaa onneksi asun pääkaupunki seudulla👍

        Autotarvike tarjosi 4500€ pienemmän tarjouksen autostamme kuin toinen Wolkkari liike.
        Että sillei. Kannatti ajella parituntia.


    • tietoisku1

      Sosiaalisessa mediassa voi nopeasti nousta julkinen kohu. Kohu voi lähteä liikkeelle esimerkiksi huonosti käsitellystä palautteesta tai siitä, että yrityksen työntekijä on toiminut asiattomasti. Sosiaalisessa mediassa viestintävirheen sattuessa on parasta pahoitella tapahtunutta ja sen jälkeen pyrkiä korjaamaan tilanne parhaalla mahdollisella tavalla. Anteeksipyynnön olisi suotavaa olla vilpitön. Asiakaspalvelussa on helppo tehdä virheitä, jos poistaa saamiaan negatiivisia kommentteja esimerkiksi blogin keskustelupalstalta. Muita ihmisiä syyttämällä ja leimaamalla asiakaspalvelija saa itsensä näyttämään nololta ja mahdollisesti aiheuttaa vain kommenteilla lisää kohua. Oman aggression sisällä pitäminen on suotavaa, jotta pystyy vastaamaan oikealla tavalla mahdollisiin negatiivisiin viesteihin.

      Negatiivisen kohun noustessa on tärkeää ottaa mahdollisimman pian kantaa asiaan samalla foorumilla, mistä kohu on lähtenyt liikkeelle. Viestintä ja puolustautuminen vain esimerkiksi omalla Facebook-seinällä ei riitä. Kohutilanteessa korostuu entisestään luontevan kielen käyttö, joka erityisesti soveltuu sosiaaliseen mediaan. Asian pois sysäämisellä ei hallita kohua vaan kaivetaan syvempää kuoppaa yritykselle.

      Reklamaatiotilanteissa hoitamalla reklamaation saman tien nopeasti alta pois ehkäisee mahdollisen kohun syntyä sosiaalisessa mediassa. Tyytymätön asiakas aiheuttaa mahdollisesti paljon suurempia tappioita yritykselle, jos reklamaatioon ei reagoida nopeasti ja hyvin. Kaikki kanssakäyminen yrityksen ja asiakkaan välillä sosiaalisessa mediassa dokumentoituu, jolloin yritys ei voi vältellä vastuuta tilanteessa. Julkisessa keskustelussa on asiakkaan helppo kerätä kannatusta viestilleen, jolla on reklamoimassa yrityksen suuntaan. Asiakas saa myös helposti muiden sympatian puolelleen. Oleellista olisikin reklamaatiota käsitellessä yksilöidä tilanne.

      • Perseestä

        Haba
        Kuulostaa omituiselta korjaamolta jos asiakas tuo auton ns. merkkikorjaamoon ja maksaa siitä lasipalatsilisää jonka jälkeen joutuu käymään koko auton läpi tarkastaen mitä on tehty jätetty tekemättä tai tehty väärin. Itse käytän autojani AP Autopalvelussa niin ei tarvitse tuota tehdä.


    • Anonyymi

      Aivan järkyttävää miten huonoa palvelua Jyväskylän autotarvikkeelta Aholaidasta. Takuun piiriin kuuluvia huoltoja/vikoja maksatetaan asiakkaalla ja yritetään saada asiakas tekemään vakuutuspetos ja laittamaan viat vakuutuksen piiriin.

      Tehdasta ei konsultoida vaan suoraan kaikki vain asiakkaan piikkiin.

    • Anonyymi

      Mikä on hyvä paikka huollattaa T-roc Jyväskylsssä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pehmeää laskua

      Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      87
      3428
    2. Nainen olet minun

      Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2847
    3. Sille ei voi enää mitään

      Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2356
    4. Mukavaa päivää

      Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2308
    5. Harmi jos ei enään nähdä

      Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2261
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

      mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2236
    7. Kunpa minä tietäisin

      Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2123
    8. Vau miten upea nainen!

      Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2067
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

      Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1964
    10. Merja Kyllönen: Ero

      Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      114
      1936
    Aihe